2021-07-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Var du där? Det var ett par som gifte sig vid varje föreställning. Av en slump råkade det vara de som gifte sig den kvällen jag var där.
Ja, vilket flyt du hade att det råkade var hon, denna människa som du sedan får höra sååååå mkt skit om. Världen är allt liten!
Jag har sett filmen Lasseliten2 talar om. Jag har sett henne i den. Hon är absolut påverkad.
2021-07-21, 22:54
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-More
Lägg ner Nu. Det räcker gott och väl med inlägg som inte tillför något.

Bara massa trams.
Du kommisarien som tycker att allt är trams, känner du L, kan hon ladda och osäkra ett vapen, pistol eller gevär, har hon den kunskapen ? i den här tråden känns den frågan mer relevant än det kiss å bajs kastande ni som är för eller imot kastar, kan nån jävel svara på frågan, kan L hantera vapen
2021-07-21, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Du kommisarien som tycker att allt är trams, känner du L, kan hon ladda och osäkra ett vapen, pistol eller gevär, har hon den kunskapen ? i den här tråden känns den frågan mer relevant än det kiss å bajs kastande ni som är för eller imot kastar, kan nån jävel svara på frågan, kan L hantera vapen
Jag har svarat på det tidigare, hon har jägarexamen.
2021-07-21, 22:59
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Tack, sorry det hade jag missat
2021-07-21, 23:05
Medlem
Citat:
On topic, kan L hantera vapen, har hon kunskap om hur man laddar en pistol eller ett gevär, eller ska vi anta att hon fick tag i ett laddat vapen ?

E tycks haft ett vapenskåp i bostaden, vapnen skall förvaras oladdade och de skall vara åtskilda från ammunitionen, vapenskåpet skall vara låst och nyckeln förvaras på särskild plats.

Självklart ansvarar ägaren för att ingen annan har tillgång till vapenskåpet eller dess innehåll.
Senast redigerad av Remark 2021-07-21 kl. 23:14.
2021-07-21, 23:07
Medlem
Citat:

Och E, hade han också jägarexamen då han döda djur och la upp bilder på Facebook.
2021-07-21, 23:20
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
E tycks haft ett vapenskåp i bostaden, vapnen skall förvaras oladdade och de skall vara åtskilda från ammunitionen, vapenskåpet skall vara låst och nyckeln förvaras på särskild plats.
Touche, vapen och ammunition ska vara åtskilda och inlåsta, vem låter en inneboende älskarinna veta koden/ha nycklarna till vapenskåpet, det är den springande punkten som jag ser det, var L iskall å visste hur hon skulle gå tillväga, eller låg vapnet framme å tillfället gjorde mördersksan

å kommisarie sMoore kan stoppa dildon tillbaks i rumpan å somna om
2021-07-21, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stagbettle
Att du inte skäms människa!
Han har aldrig sagt att hon är pundare. Dina vidriga ord som vanligt.
Han har sagt påtänd. Kanske är det så att hon liksom en stor del av befolkningen gick på mediciner? Kanske mådde hon så förbannat jävla dåligt att hon blev påtänd av skiten!

Din avund är såååå äcklig att jag sällan skådat ngt liknande.
Fyfan för dig! Stackars E.

Om man är påtänd på sitt eget bröllop t.o.m.- då har man grova problem och är defentivt en pundarbrud.
Finns väl ingen dag man vill minnas så mycket - som sitt bröllop ?
2021-07-21, 23:28
Medlem
Citat:
Touche, vapen och ammunition ska vara åtskilda och inlåsta, vem låter en inneboende älskarinna veta koden/ha nycklarna till vapenskåpet, det är den springande punkten som jag ser det, var L iskall å visste hur hon skulle gå tillväga, eller låg vapnet framme å tillfället gjorde mördersksan

å kommisarie sMoore kan stoppa dildon tillbaks i rumpan å somna om

Du förutsätter nu att det var E vapenskåp. Ändå säger alla att det var hon som hade jägarexamen.

Men, frågan är; hade E också jägarexamen då han döda djur och la upp bild på Facebook???

Och hade vi då två i detta hus med jägarexamen?
2021-07-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Jag vet inte vilken L du känner, för inte är det den jag känner.

Jag kände på mig redan 2015, att något fruktansvärt kommer att hända.
Håller med.. Hon är gränslös. Hon har haft många män vid sidan om även när hon varit gift.
2021-07-21, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Om man är påtänd på sitt eget bröllop t.o.m.- då har man grova problem och är defentivt en pundarbrud.
Finns väl ingen dag man vill minnas så mycket - som sitt bröllop ?

Hon är ingen pundarbrud. Förstå detta. Nu har du kallat henne för allt. Är du mycket svartsjuk ännu?? Är det jobbigt för dig att L ser bra ut? Är det jobbigt för dig att E valde henne?
2021-07-21, 23:35
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stagbettle
Du förutsätter nu att det var E vapenskåp. Ändå säger alla att det var hon som hade jägarexamen.

Men, frågan är; hade E också jägarexamen då han döda djur och la upp bild på Facebook???

Och hade vi då två i detta hus med jägarexamen?

Ja precis, har du jägarexamen, och är någorlunda vettig, så har du koll på dina vapen och din ammunition, så fungerar det i min värld, jag skulle aldrig ta fram vapen på fyllan , än mindre låta nån få tillgång till mina vapen, därav mina frågor, Var det jaktvapen eller illegala vapen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in