2021-07-21, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Jag vet inte vilken L du känner, för inte är det den jag känner.

Jag kände på mig redan 2015, att något fruktansvärt kommer att hända.

Ja jag känner den riktiga L, sena många många år tillbaka.
2021-07-21, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Jaså, vilken typ av "fel" personer?

Man kan väl säga som så att det räcker att titta på bröllopsfilm från hennes senaste bröllop. Det säger allt faktiskt. Inte vackert att se hur drogad hon ser ut till att vara där. På ett bröllop som skall vara en glädje och lycka. Men hon var någon annanstans uppenbarligen, kanske för att orka genomföra det...
2021-07-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jag tänkte mer på när folk behöver och kanske även söker hjälp, så får dom det inte. Händer jämt och ständigt i vårt samhälle anser jag.

Ja, det känner jag till, många fall, personligen sett på nära håll! Inte glömma alla de olyckliga, misslyckade/ felinriktade insatser vi ser via media.
Återstår att se om så är fallet även här?
Senast redigerad av cactaceae 2021-07-21 kl. 21:53. Anledning: Felstavning
2021-07-21, 21:51
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ja, jag förstår att du inte förstod.

Tackar, du är inte bara en förnekare av verkligheten, du är även en ärlig sån , säj mej en sak, tror du att mordvapnet fanns i huset, eller hade L med sej det dit. På något vis känns det relevant, en impuls handling eller överlagt, det är frågan ? kasta nu inte mer skit på mej, det tillför inte tråden något
2021-07-21, 21:56
Medlem
Citat:
Man kan väl säga som så att det räcker att titta på bröllopsfilm från hennes senaste bröllop. Det säger allt faktiskt. Inte vackert att se hur drogad hon ser ut till att vara där. På ett bröllop som skall vara en glädje och lycka. Men hon var någon annanstans uppenbarligen, kanske för att orka genomföra det...

Menar du det på Folkoperan? Eller har hon gift sig efter det? Jag råkade faktiskt vara där och jag har sällan sett ett så vackert par och de strålade av lycka och glädje.
De dansade och skrattade med oss i publiken efteråt. Gjorde ett stort intryck på mig. Därför jag blev så nyfiken när jag förstod att det var samma person som nu är MGM.
2021-07-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Tackar, du är inte bara en förnekare av verkligheten, du är även en ärlig sån , säj mej en sak, tror du att mordvapnet fanns i huset, eller hade L med sej det dit. På något vis känns det relevant, en impuls handling eller överlagt, det är frågan ? kasta nu inte mer skit på mej, det tillför inte tråden något
Som svar på din fråga: Ja, jag är övertygad om att vapnet redan fanns i huset.
2021-07-21, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Menar du det på Folkoperan? Eller har hon gift sig efter det? Jag råkade faktiskt vara där och jag har sällan sett ett så vackert par och de strålade av lycka och glädje.
De dansade och skrattade med oss i publiken efteråt. Gjorde ett stort intryck på mig. Därför jag blev så nyfiken när jag förstod att det var samma person som nu är MGM.

Absolut det, där var hon påtänd så det stod härliga ting, dessvärre.
2021-07-21, 22:03
Medlem
Citat:
Absolut det, där var hon påtänd så det stod härliga ting, dessvärre.
Så du menar att hon är drogmissbrukare?
Var du ens där? Jag har erfarenhet av droger. Hon såg inte särskilt påtänd ut, inte ens berusad.
2021-07-21, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Så du menar att hon är drogmissbrukare?
Var du ens där? Jag har erfarenhet av droger. Hon såg inte särskilt påtänd ut, inte ens berusad.

Jag påstår bara det jag säger, att då var hon påtänd ordentligt. Det ser vem som helst som ser filmen, och man behöver inte vara någon expert på droger för att se det.
Vad trevligt att du har erfarenhet av droger, jag har också erfarenhet av att ta hand om sådana personer i olika sammanhang.
2021-07-21, 22:10
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Som svar på din fråga: Ja, jag är övertygad om att vapnet redan fanns i huset.

sådär, nu kan vi prata, tror du att det var en pistol eller ett gevär, jag har sett en del jägare flasha med sina vapen på köksbordet (vilket är så korkat så licensen borde aldrig utfärdats) alltihop känns väldigt märkligt, normalt folk har inte skjutklara vapen framme om man intar alkohol, det krävs ju ett mått av kunskap att ladda å osäkra, ingen raketforskning, men ändå, så har man lite vapenträning tror jag
2021-07-21, 22:11
Medlem
Men vad trevligt lillLasse - att du äntligen erkänner att hon är en pundare.
Hon har ju varit det av och till länge , vad jag vet.

Och nej- man mördar inte någon bara för man mått dåligt senaste månaden.
Hon har ju varit knas länge.

Och vadå - drar sig till fel killar. Det är ju inte hon som blivit mördad.
Hallå!!
Nån hemma ?
Hon är the bad seed här.
Som slår klorna i killar hon ser som offer att kunna utnyttja.
Djävligt tragiskt.
Hon borde suttit inspärrad på psyk för länge sen.
2021-07-21, 22:16
Medlem
Citat:
Jag påstår bara det jag säger, att då var hon påtänd ordentligt. Det ser vem som helst som ser filmen, och man behöver inte vara någon expert på droger för att se det.
Vad trevligt att du har erfarenhet av droger, jag har också erfarenhet av att ta hand om sådana personer i olika sammanhang.
Du är ju en rolig liten tomte!
Du var inte ens där men all publik, deras familjer, sångarna och orkestern missade helt att hon var totalt neddrogad?
Var det uppåt eller nedåt? Hon var helt koherent och hur glad som helst. Jag tackade dem för det vackra bröllopet och tog till och med några bilder för att de var så fina. Vad tjänar du på att smutskasta hennes bröllop?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in