2021-07-21, 18:49
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Men varför ska de knäböja ? Edit exakt vad knäböjer de för? Jag undrar verkligen.
Citera
2021-07-21, 18:50
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Vi vet att de knäböjde din jävla nolla.

Du borde ha lärt dig att känna igen ett troll vid det här laget. Användaren du svarade höll på så där i varenda matchtråd under EM nyligen, bara för att provocera. Stackarn har väl inget liv men får en kick varje gång nån blir förbannad, som du blev.
Citera
2021-07-21, 18:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Vinst med 3-0 mot regerande världsmästarna. Jag tycker inte precis att de skämde ut sig men smaken är ju som baken.

Det blir ointressant.

Allt man tänker på är damlandslagets associationer med Black Lives Matter och de upplopp, stölder mord, och mordbränder som Black Lives Matter utförde i över 200 amerikanska städer förra sommaren.
Citera
2021-07-21, 18:53
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Men varför ska de knäböja ? Edit exakt vad knäböjer de för? Jag undrar verkligen.
För att visa sin underkastelse afroamerikaner och deras rörelse Black Lives Matter som driver ras-/identitetspolitik. Ibland våldsam sådan.
Senast redigerad av BuckshotBill 2021-07-21 kl. 18:58.
Citera
2021-07-21, 19:17
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Okej men VARFÖR

Din fråga är varför politik inte hör hemma i sporten?

Det går väl jämföra med att politik inte ska vävas in i många arbetsplatser och att företag eller varför inte skolor tar ställning i politiserade frågor. Det finns en anledning att det är lämpligt att ställa sig neutral i frågor eller inte göra yttranden där man tar ställning. Helt enkelt för att det kan skada parten och också att man då representerar en åsikt för ett helt företag eller organisation.

Jag betvivlar också att du skulle uppskatta om din arbetsplats gick ut och tog ställning i frågor där du har en helt annan åsikt eller rent av inte kan acceptera en sådan åsikt.
Citera
2021-07-21, 19:21
Medlem
redrik.feinfeldts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redrik.feinfeldt
Var går gränsen för vad man får göra i landslagets namn?
Man representerar svenska folket, borde inte alla former av manifestationer vara olämpligt, man tar väl annars parti å svenska folkets vägnar? Eller har det blivit någon egogrej, man är sitt eget landslag, skit i folket som man företräder, det kommer i andra hand?
Senast redigerad av redrik.feinfeldt 2021-07-21 kl. 19:42.
Citera
2021-07-21, 19:23
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp

Jag betvivlar också att du skulle uppskatta om din arbetsplats gick ut och tog ställning i frågor där du har en helt annan åsikt eller rent av inte kan acceptera en sådan åsikt.

Då kan du väl byta arbetsplats helt enkelt. Föga överraskande ett jävla liv här över något så banalt som en knäböjning inför en match.
Citera
2021-07-21, 20:12
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Lol okej en snubbe på Youtube säger det och du tror mer på han än alla dom som är med och protesterar?
Jag tror mer på svarta poliser eller fd. poliser från USA än svenska damfotbollsspelare eller kaoz-folk som plundrar butiker ja. Du kan börja kolla på honom finns många fler exempel.

Visa mig en enda gång blm gjort något för svarta liv? Var tog alla pengar de samlat in vägen?
Citera
2021-07-21, 20:52
Moderator
vfs avatar
OS Tokyo 2020 --> Politik: inrikes
/Moderator
Citera
2021-07-21, 21:14
Medlem
Som landslag representerar de Sverige och dess befolkning! Med en knäböjning för rasism eller vad det nu är så menar de att hela svenska folket är skyldiga?!

Jag som i princip alla svenskar är då fan inte skyldig till några övergrepp mot svarta! Svenskar är det folk som efter folkmängd öppnat våra hjärtan mest mot afrikaner via skattesedeln!

Och vad fan har vi fått som tack? Har någon Afrikan någonsin tackat oss svenskar för att vi åtsidosätter våra egna barn och pensionärer och tar emot dem!?

Gratis omfattande tandvård till alla "asylsökare" medans våra pensionärer tappar tand efter tand. Vad fan är det här?!?!
Citera
2021-07-21, 21:17
Avslutad
Vilka jävla svin som kidnappar ett landslag för personligt godhetsknarkande. De kan knäböja i helvetet.
Citera
2021-07-21, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Helt otroligt vad Flashback högern är lätt-triggad tror ta mig fan de är mer lättkränkta än Fi och extremfeministerna.
Och så har de en kvinnosyn i nivå med extremist muslimer.
Lättkränkta? Är du helt jävla dum i huvudet? De där lesbianerna gör det i mitt namn eftersom de spelar i svenska landslaget, jag ställer dock inte upp nåt jävla negerjoller så de ska ge fan i att släpa min flagga i smutsen för sina egna egotrippar.

Att spela i svenska landslaget ska vara en ära, inte en plattform för egna intressen. De kan dra åt helvete, varenda en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in