2021-07-21, 00:56
Medlem
Var ute och prominerade nyss och när jag var påväg hem och skulle gå över ett övergångsställe så kör en raggarbil med fem gubbar som dricker samtidigt fram och blockerar vägen för mig - en säger "STTOPPP!!! HARU TÄNDARE???? svarar bara "nej, ingen tändare" - då börjar gubben som påminde om någon nazzze i nattbuss 807 till sättet att stirra på mig med en sjuk blick och hytta med näven skakandes. Sen fotsätter han "SKA JAAAG SLÅ IN SKALLEN PÅREJ???" - jag fotsätter titta på honom helt stum och sen åker dom förbi skrattandes. Kändes som att hela sekvensen pågick i en minut.

Vad fan var detta? Det var inga unga grabbar heller utan närmare dubbla min ålder kanske så visste inte vad jag kunde förvänta mig där. Jag blev som sagt helt stum men funderar nu här efter vad jag borde ha gjort? Svarat att jag kommer skära halsen av dom alla? Hur handskas man med svin som dessa på rätt sätt?
Senast redigerad av Utflykt420 2021-07-21 kl. 01:01.
Citera
2021-07-21, 01:00
Medlem
Slätna raggare? Har du ingen tändare borde dom dragit som dom brukar. Vad fick dom att stanna när dom såg dig?
Citera
2021-07-21, 01:00
Medlem
Så ett berusat fyllo ropade något till dig under de få semesterveckor samt varma dagar vi har under året och du rusar hem och startar en tråd på Flashback om hur ursinnig, chockad och rädd du är. Lol.
Citera
2021-07-21, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlixtRudolf
Slätna raggare? Har du ingen tändare borde dom dragit som dom brukar. Vad fick dom att stanna när dom såg dig?
Ingen aning.

Citat:
Ursprungligen postat av raptenen
Så ett berusat fyllo ropade något till dig under de få semesterveckor samt varma dagar vi har under året och du rusar hem och startar en tråd på Flashback om hur ursinnig, chockad och rädd du är. Lol.
Om du har svårigheter att läsa och sedan förstå så vad gör du på detta forum? Pissluffare!
Citera
2021-07-21, 01:11
Medlem
Har man tändare blir dom skitglad och man blir medbjuden.

Har man det inte så är det inga problem... om man inte gör något värre av det, genom att stirra, tjafsa, och ge dom en anledning att hata dig.

Hatar raggare, men ja dom är som dom är.
Citera
2021-07-21, 01:20
Medlem
I mitt inlägg ovanför förutsätter jag att dessa raggare fortfarande är människor som bor ovanför dalaälven. Hur det funkar i sörland venne.
Citera
2021-07-21, 01:23
Medlem
Låter som att de drev med dig och du är för skitnödig för att förstå det.
Citera
2021-07-21, 02:35
Medlem
jagarinleggens avatar
Ha tändare nästa gång så slipper du problem, fattaru? ELLÖR?

Som sagt tidigare så drev de med dig. Vem fan är så skitnödig att man skapar en tråd om detta? Är detta din enda interaktion med potentiella konflikter i ditt lilla liv? Måste leva ett bekvämt liv i så fall.
Citera
2021-07-21, 03:19
Medlem
Wt raggare är inga problem. Det kunde varit nån form av svartskallar om du haft otur.
Citera
2021-07-21, 06:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Wt raggare är inga problem. Det kunde varit nån form av svartskallar om du haft otur.

Raggare innebär i regel inga problem. Blev inte det för TS heller som det verkar. Mest störiga är att de skitar ner väldigt mycket. Det här med att ta med sig en sopsäck och städa upp efter sig finns inte i deras vokabulär. Men att slåss det händer inte ofta. Det är väl om de ser en punkare som de kan tända till.
Citera
2021-07-21, 07:11
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflykt420
Var ute och prominerade nyss och när jag var påväg hem och skulle gå över ett övergångsställe så kör en raggarbil med fem gubbar som dricker samtidigt fram och blockerar vägen för mig - en säger "STTOPPP!!! HARU TÄNDARE???? svarar bara "nej, ingen tändare" - då börjar gubben som påminde om någon nazzze i nattbuss 807 till sättet att stirra på mig med en sjuk blick och hytta med näven skakandes. Sen fotsätter han "SKA JAAAG SLÅ IN SKALLEN PÅREJ???" - jag fotsätter titta på honom helt stum och sen åker dom förbi skrattandes. Kändes som att hela sekvensen pågick i en minut.

Vad fan var detta? Det var inga unga grabbar heller utan närmare dubbla min ålder kanske så visste inte vad jag kunde förvänta mig där. Jag blev som sagt helt stum men funderar nu här efter vad jag borde ha gjort? Svarat att jag kommer skära halsen av dom alla? Hur handskas man med svin som dessa på rätt sätt?
De är förmodligen inte raggare utan lärare. I svenska. Och hotar dig för att du stavar och skriver som en kratta.
Citera
2021-07-21, 09:07
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Vad gör denna tråd i brott? Vart är brottet? Att ts likt ett autistisk barn står och är stum när den får en förfrågan?

Han frågade om han skulle slå in skallbenet på dig, inte att han skulle.

Men ja, man får inte ens ställa frågor till folk födda efter år 2000 utan att de tar illa vid sig.

// PoK
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in