2021-07-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Så han har betalat avgiften till Brottsofferfonden?
Hur ska jag kunna veta det?
Citera
2021-07-20, 21:17
Medlem
Citat:
Så han har betalat avgiften till Brottsofferfonden?
Men verkar se ut att leva ett roligare liv än ditt i alla fall.
Citera
2021-07-20, 21:28
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilotyega
Binninge ser ju inte ut att leva ett tråkigt liv med sin mycket yngre festmö. Kolla hans facebook som advokat Hurtig gillar
Hon har inga barn va?
Citera
2021-07-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Hon har inga barn va?
Nä, skulle inte tro Binninge vågar ingå ett förhållande med en kvinna som har en dotter om han är klok.
Av att döma avbilden av hans nuvarande ser hon både ung och väldigt snygg ut
Citera
2021-07-20, 21:57
Medlem
Citat:
Men verkar se ut att leva ett roligare liv än ditt i alla fall.
Kul för honom. Då har han repat sig från de hemska följderna av Ebba Busch förtal, det kan inte vara kul att tappa sina tre klienter.
Citera
2021-07-21, 02:36
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Kul för honom. Då har han repat sig från de hemska följderna av Ebba Busch förtal, det kan inte vara kul att tappa sina tre klienter.
Ja, å må han också repa sig från den fruktansvärt felaktiga domen 2005.

Nu har jag läst om och noggrannare än tidigare. Blev lite orolig när jag såg den första meningen som berörde moderns svårighet med att ta till sig det flickan belastade JB med i form av gärningar som föranledde åtalet och fällande dom. Den var tolkningsbar och det hade naturligtvis N.Armstark utnyttjat till max, men det fanns mer som det icke gick att ifrågasätta innebörden av.

Det finns ett klart syftningsfel i aktbilaga 66 - bilaga ett, sid 1 av 4, tredje stycket, första raden i gärningsbeskrivningen. Så nej det är inte någon garanti för korrekt grammatik för att det är papper utskrivna av rättsväsendet. De är bondlurkar som alla vi andra. Du N.Armstark ser väl också felet, eller hur? Jag tänkte först. Vad i all världen är det de skriver, men ja det gick ju med lite god vilja å förstå vad de menade, om man lade manken till.

Tycker det var konstigt att inte JB blev fälld för flertalet våldtäkter istället för endast ett försök, för flickan berättade ju om flera. Varför togs inte de upp? Har du N.Armstark nån vettig förklaring till det, eller var de allihopa pedofilkramare?

Nu till sist innan jag hoppar i säng så undrar jag om du N.Armstark på "rak arm" kan ange på hur många sidor det står om att modern hade svårigheter med att tro sin dotter?

Obegripligt att du har gastat så om att det inte står nåt om detta i någon av de två domarna - aktbilagor 65 o 66. Vilken oerhörd fräckhet!

Om du inte redan vid detta lag har lusläst så sätt igång och ange antal sidor och sammanlagda radantal som det omnämns att modern inte ville tro på vad flickan angav att JB hade gjort mot hennes dotter.

Ja eller så hajlajtar du, så får du det här i tråden på 2 RÖDA av mig, så alla kan se!

Du vet hur du gör! Ja eller så säger du bara att du trollade som vanligt och skrattar åt att du fick mig att jobba så för den jag kramar så intensivt. (3463 olika invektiv ger jag dig nu som epitet för ditt signum hur du beter dig).
Senast redigerad av kubun 2021-07-21 kl. 02:42.
Citera
2021-07-21, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja, å må han också repa sig från den fruktansvärt felaktiga domen 2005.

Nu har jag läst om och noggrannare än tidigare. Blev lite orolig när jag såg den första meningen som berörde moderns svårighet med att ta till sig det flickan belastade JB med i form av gärningar som föranledde åtalet och fällande dom. Den var tolkningsbar och det hade naturligtvis N.Armstark utnyttjat till max, men det fanns mer som det icke gick att ifrågasätta innebörden av.

Det finns ett klart syftningsfel i aktbilaga 66 - bilaga ett, sid 1 av 4, tredje stycket, första raden i gärningsbeskrivningen. Så nej det är inte någon garanti för korrekt grammatik för att det är papper utskrivna av rättsväsendet. De är bondlurkar som alla vi andra. Du N.Armstark ser väl också felet, eller hur? Jag tänkte först. Vad i all världen är det de skriver, men ja det gick ju med lite god vilja å förstå vad de menade, om man lade manken till.

Tycker det var konstigt att inte JB blev fälld för flertalet våldtäkter istället för endast ett försök, för flickan berättade ju om flera. Varför togs inte de upp? Har du N.Armstark nån vettig förklaring till det, eller var de allihopa pedofilkramare?

Nu till sist innan jag hoppar i säng så undrar jag om du N.Armstark på "rak arm" kan ange på hur många sidor det står om att modern hade svårigheter med att tro sin dotter?

Obegripligt att du har gastat så om att det inte står nåt om detta i någon av de två domarna - aktbilagor 65 o 66. Vilken oerhörd fräckhet!

Om du inte redan vid detta lag har lusläst så sätt igång och ange antal sidor och sammanlagda radantal som det omnämns att modern inte ville tro på vad flickan angav att JB hade gjort mot hennes dotter.

Ja eller så hajlajtar du, så får du det här i tråden på 2 RÖDA av mig, så alla kan se!

Du vet hur du gör! Ja eller så säger du bara att du trollade som vanligt och skrattar åt att du fick mig att jobba så för den jag kramar så intensivt. (3463 olika invektiv ger jag dig nu som epitet för ditt signum hur du beter dig).
Jag har frågat om och om igen om du kan citera var det står i domarna att mamman inte trodde på dotterns berättelse. Men du svarar bara med långa förvirrade inlägg om mig. Nu lyckas du i alla fall få in något som ser ut som ett citat. Du har räknat hur många gånger mamman sagt att hon inte vill tro på att det Binninge gjorde var sant.

Men det betyder inte att hon inte trodde på vad flickan sa, eller hur? Det betyder att hon inte ville att det skulle vara sant. Det är väl vad alla föräldrar önskar om det händer något hemskt med deras barn.

Mamman ville inte tro att det var sant. Den naturliga reaktionen använder du för att lura människor som läser tråden att hon inte trodde att det var sant. Du försöker föra över skulden på offret som den pedofilkramare som du är.
Citera
2021-07-21, 09:01
Medlem
Citat:
Finns det en valfrihet när det gäller att betala avgiften till Brottsofferfonden? Dessa ursprungliga 500 kronorna har verkligen vuxit under årens lopp. Jag hoppas att kronofogden får sina pengar så småningom.

Han kallar sig jurist så vi får väl kalla honom det i brist på en riktig titel. Jurist är en titel med samma värde som artist, vill man kalla sig för det så spelar det ingen roll hur falskt man sjunger.
Kan du hitta någonstans där Binninge kallar sig jurist? Inte ens på juridikkonsulternas hemsida så står det jurist. Däremot i artiklar så kan man läsa att de skriver att han är jurist. Och som vanligt är du fel ute, igen. Avgiften till brottsofferfonden är en sak, skadeståndet är en annan sak.
Citera
2021-07-21, 09:06
Medlem
Citat:
Jag har frågat om och om igen om du kan citera var det står i domarna att mamman inte trodde på dotterns berättelse. Men du svarar bara med långa förvirrade inlägg om mig. Nu lyckas du i alla fall få in något som ser ut som ett citat. Du har räknat hur många gånger mamman sagt att hon inte vill tro på att det Binninge gjorde var sant.

Men det betyder inte att hon inte trodde på vad flickan sa, eller hur? Det betyder att hon inte ville att det skulle vara sant. Det är väl vad alla föräldrar önskar om det händer något hemskt med deras barn.

Mamman ville inte tro att det var sant. Den naturliga reaktionen använder du för att lura människor som läser tråden att hon inte trodde att det var sant. Du försöker föra över skulden på offret som den pedofilkramare som du är.
Mamman hade inte under de fem år de levt ihop sett eller märkt något som tydde på att Binninge hade gjort något mot sin dotter. Dessutom så hade Felicia till kompisar sagt att Binninge misshandlade mamman, något som hon med emfas tillbakavisade i sina förhör. Mamma Ulrika var en stark och bra kvinna, men hon tappade det helt när det gäller hennes dotter.
Och hur kan jag veta det? jo, en person som tidigare stod familjen nära har kontaktat mig och de har tillgång till FUPen.
Citera
2021-07-21, 09:08
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Nä, skulle inte tro Binninge vågar ingå ett förhållande med en kvinna som har en dotter om han är klok.
Av att döma avbilden av hans nuvarande ser hon både ung och väldigt snygg ut

Binninge har ju en viss dragning åt det unga hållet som sin styvdotter.
Citera
2021-07-21, 09:24
Medlem
Citat:
Kan du hitta någonstans där Binninge kallar sig jurist? Inte ens på juridikkonsulternas hemsida så står det jurist. Däremot i artiklar så kan man läsa att de skriver att han är jurist. Och som vanligt är du fel ute, igen. Avgiften till brottsofferfonden är en sak, skadeståndet är en annan sak.
Menar du att han kallar sig juridikkonsult? Du vet enligt din egen uppgift inte om han har betalat avgiften till Brottsofferfonden. Skadeståndet har jag inte ens frågat om eftersom det känns ganska meningslöst i så fall, du lär knappast kunna svara på det heller. Men med Binninges skuldberg så lär den aldrig blivit betald heller. Om man ska tro dig så prioriterar han snarare att betala för sin unga postorderfru och ett liv i sus och dus.
Citera
2021-07-21, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Binninge har ju en viss dragning åt det unga hållet som sin styvdotter.
Ser kvinnan på bilden ut som 14 år?
Du kanske skulle gått till Specsavers?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in