Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Kul för honom. Då har han repat sig från de hemska följderna av Ebba Busch förtal, det kan inte vara kul att tappa sina tre klienter.
Ja, å må han också repa sig från den fruktansvärt felaktiga domen 2005.
Nu har jag läst om och noggrannare än tidigare. Blev lite orolig när jag såg den första meningen som berörde moderns svårighet med att ta till sig det flickan belastade JB med i form av gärningar som föranledde åtalet och fällande dom. Den var tolkningsbar och det hade naturligtvis
N.Armstark utnyttjat till max, men det fanns mer

som det icke gick att ifrågasätta innebörden av.
Det finns ett klart syftningsfel i aktbilaga 66 - bilaga ett, sid 1 av 4, tredje stycket, första raden i gärningsbeskrivningen. Så nej det är inte någon garanti för korrekt grammatik för att det är papper utskrivna av rättsväsendet. De är bondlurkar som alla vi andra. Du
N.Armstark ser väl också felet, eller hur? Jag tänkte först. Vad i all världen är det de skriver, men ja det gick ju med lite god vilja å förstå vad de menade, om man lade manken till.
Tycker det var konstigt att inte JB blev fälld för flertalet våldtäkter istället för endast ett försök, för flickan berättade ju om flera. Varför togs inte de upp? Har du
N.Armstark nån vettig förklaring till det, eller var de allihopa pedofilkramare?
Nu till sist innan jag hoppar i säng så undrar jag om du
N.Armstark på "
rak arm"

kan ange på hur många sidor det står om att modern hade svårigheter med att tro sin dotter?
Obegripligt att du har gastat så om att det inte står nåt om detta i någon av de två domarna - aktbilagor 65 o 66. Vilken oerhörd fräckhet!
Om du inte redan vid detta lag har lusläst så sätt igång och ange antal sidor och sammanlagda radantal som det omnämns att modern inte ville tro på vad flickan angav att JB hade gjort mot hennes dotter.
Ja eller så
hajlajtar du, så får du det här i tråden på 2 RÖDA av mig, så alla kan se!
Du vet hur du gör! Ja eller så säger du bara att du trollade som vanligt och skrattar åt att du fick mig att jobba så för den jag kramar så intensivt. (3463 olika invektiv ger jag dig nu som epitet för ditt signum hur du beter dig).