2021-07-18, 21:48
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
och varför ska mobert karlsson få en plats bara för att hans lag kvalar till cl? ska rakip också ha en plats då?
Han ska få en plats för sina kvalitéer på planen. Hitta inte på skit som jag inte har sagt.
Citera
2021-07-18, 22:41
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MordFustang
Han ska få en plats för sina kvalitéer på planen. Hitta inte på skit som jag inte har sagt.

Och vad har han presterat hos sparta som är så fantatiskt?
Citera
2021-07-18, 23:36
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Och vad har han presterat hos sparta som är så fantatiskt?
Jag har inte sagt "fantastiskt" din uppblåsta lallande imbecill.
Citera
2021-07-18, 23:39
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Jag har inte sagt "fantastiskt" din uppblåsta lallande imbecill.

Hahahhaa, så vad är ditt argument till att han ska vara med i landslaget?
Citera
2021-07-18, 23:45
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Hahahhaa, så vad är ditt argument till att han ska vara med i landslaget?
Det finns inte någon bättre kandidat efter Claesson på högerkanten nu när Larsson försvinner och Kulusevski är fwd.
Citera
2021-07-18, 23:58
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Det finns inte någon bättre kandidat efter Claesson på högerkanten nu när Larsson försvinner och Kulusevski är fwd.

Quaison kan ju spela högerytter.

Om Zlatan kommer tillbaka, bör det bli han och Isak på topp vilket skulle öppna för att dra ner Kulu till högerytter.
Citera
2021-07-19, 00:24
Medlem
Citat:

Eliasson har väl varit mestadels högerytter och ordinarie i Ligue 1 som är bra mycket bättre än Tjeckiska ligan, han trivs bra på både höger och vänsterkanten och är en jävel på att slå inlägg.
Citera
2021-07-19, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Bara jag som tror en framtid förbundskapten är Rydström...
Nej det är inte bara du, han har definitivt talangen. Jag är dock tveksam till om han har passionen för att träna just landslaget. Han sa ju sig själv inte vilja representera landslaget när han var som bäst exempelvis.

That said, så hade jag personligen gillat det.
Citera
2021-07-19, 00:31
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Quaison kan ju spela högerytter.

Om Zlatan kommer tillbaka, bör det bli han och Isak på topp vilket skulle öppna för att dra ner Kulu till högerytter.
Schejk Quaison accepterar inte att vara bänkvärmare bakom Claesson för att spela ur postion tror inte jag.

Zlatan är gammal och skadebenägen, VM är långt fram i tiden så inte troligt han gör ett nytt försök utan håller sig till Milan.
Senast redigerad av MordFustang 2021-07-19 kl. 00:37. Anledning: *
Citera
2021-07-19, 00:35
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Eliasson har väl varit mestadels högerytter och ordinarie i Ligue 1 som är bra mycket bättre än Tjeckiska ligan, han trivs bra på både höger och vänsterkanten och är en jävel på att slå inlägg.
Möjligt att Janne vill ha hans inläggsfot.
Citera
2021-07-19, 01:15
Medlem
DMK glömmer man ju bort lite faktiskt, har inte sett en match med honom skall väl sägas men förra säsongen gjorde han alltså totalt 20 poäng på ca 20 matcher, EL och inhemska cupen inkluderat. 16 poäng i ligan, 2 i EL och 2 i cupen, poängen i EL kom mot Celtic som Sparta Prag slog med 4-1 både hemma och borta.
Citera
2021-07-19, 22:00
Medlem
Dagens match för Emil Holm gjorde det självklart för mig, han ska vara med i landslagstruppen. Han är definitivt bättre än Mattias Johansson som är den som antagligen kommer bli uttagen. Den enda spelaren jag förstår om han skulle bli uttagen för Holm är Joel Andersson men ingen annan. Han är född 2000 och är redan Sveriges förste/andre/tredje bäste högerback. Att sitta och vila på honom och istället ta ut Johansson som kanske är topp 5 svenska högerbacken förstår jag mig inte på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in