2021-07-16, 04:34
Medlem
Speedballers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Och hur exakt skulle din medverkan göra skillnad? för att stegra olika testosteron-beteenden
Behövs en kontrast till dom där tillmötesgående män med bönmage och mjuka händer.
Citera
2021-07-16, 12:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedballer
Behövs en kontrast till dom där tillmötesgående män med bönmage och mjuka händer.
Hela iden till programmet handlar om att vara tillmötesgående krångla dig ur det om du kan

Hur ska du hantera Felicia och hennes känslor av otillräcklighet :P

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

Tjejen som inte tror på monogama förhållanden är också udda. Sitter med sin kille och snackar inför hela sällskapet om hennes åsikt i ämnet vilket i alla fall jag skulle uppfattat nedlåtande om jag vore honom. Däremot verkar han i sin tur också wierd där han går omkring i hängselbyxor likt en amerikansk farmare.
Det hon visade var att hon står över vanliga människor det är ju vääääldigt kränkande, däremot när hon tillade att hon aldrig varit svartsjuk med honom just... var ment som en komplimang, men det var ju isjlv ett stort underkännande av hennes behov av honom& att han är sämre än hennes ex hi hi

Men det är i sak bara en inlärd tvångstanke att tro på att person ska vara komplett (människors lika värde..eller människors kompletta värde)
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-16 kl. 12:57.
Citera
2021-07-16, 14:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Är det inte en grupp udda fåglar allihop förresten? Vem är typ normal av dem?
Dom är normies, känner du inte igen din egen spegelbild på morgonen Addhoc? :P

Citat:
Och så sist men inte minst, VAD gör den där Julia där utan sin partner??
Hennes funktion är att inbringa hopp till oss killar, att ju mer frånvarande du kan vara, desto mer kommer kvinnan i förhållandet tydligen att längta efter dig & desto stabilare är då ert förhållande hon är i rutan för att ska testa yttersta distansförhållande-gränsen åt oss.

Det är barockt att hon ombeds hålla upp sitt hjärtfels-skylt i varje program, det räcker alltså med att hon bara tänker tillbaka på vad dom haft!!.....utan att svt måste serva med ett uppförstorat nutida passfoto som hon åtminstone kunnat få runka till för chansen att uppnå dom där rätta trygg-hets-känslorna man vill åt inför ett beslut vad oss anbelangar här det inte ens bevisat att han existerar bortom en pappers-konstruktion (bokstavligt talat)
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-16 kl. 15:02.
Citera
2021-07-16, 20:57
Avslutad
Intressant program, kommer fortsätta titta.

Paren:
Blå paret, Matteo och socionomstuderanden - fy fan, jag känner med honom. Allt han gör är fel i hennes ögon, för hon anser sig vara norm för hur man ska vara. Hon är skadlig för hans självkänsla. Dumpa!

Rosa paret, blonda tjejen o killen - för tidigt att säga något. Konstigt dock att han har svårt att initiera fysisk kontakt, kraftig varningssignal på detta. Vill han ens vara tillsammans?

Oranga tjejen - känns som hon är nr 19 på hans priolista. Jag säger dumpa, utan att killen ens har dykt upp.

Gröna paret, mörkhyade tjejen och Jonas - han har problem, man har sex även med knäskada. Särskilt om man är nyförälskad. Jag tror han har potensproblem pga dålig självkänsla.

Svarta paret, Hedda och ? - de är för olika. De verkar mest vara tillsammans för att slippa vara ensamma. Har ju inget gemensamt.

Sexologen - värdelösa snack och tips, och har jobbig brytning.

Psykologen - lite mindre värdelösa snack men ändå väldigt beige.
Citera
2021-07-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Riktigt snygga tjejer (Känslomässig ätaren-Felicia låg bara några hekto över min attraktion BMI-gräns) exkluderat en rymdvarelse jag inte kom ihåg namnet på

Snygg-Felicias problem härrörde inte från hennes personlighet, utanför att hon är kvinna och känner för mycket, man kan fråga sig varför hon då ska vara ihop med en rationell man? borde hon inte pröva gnugga fitta mot fitta?

Vad tror ni? hur fan kunde detta par öh förmå att bli ihop med varandra om dom inte kunde kommunicera & således inte känner varandra, hur kan man bli ihop med någon man inte känner???
Jag kan inte kommunicera och inte får jag bli ihop med någon tjej för det, livet är alltså inte rättvist?

Det var ingen komplimang till henne, att Matteo sa att det bästa med Felicia är att hon alltid vill vara med honom, det är ju bara värdens ego-tripp, jag kan börja älska dig (tillbaka) för att du älskar mig till å börja med....vad fan är det?

Sexterapeuten levde verkligen upp till alla fördomar man har om sexologer
(utöver avvikelsen att tala med extremt störig brytning som förvränger hela
svenska-försöket till oigenkännlighet) ganska fula 30+ kvinnor som ger uttryck för plattityd-hokus
pokus ​om att sex skulle vara en intim handling framför en manlig-prestation
Frågan är ju snarare hur man kan tycka random svensk brud som har det där typiska "bullansiktet" (som blondinbella) är "riktigt snygg". Alla var högst alldagliga. Men visst, jämfört med steffi och rosinja så var hon närapå en tia..

Den största fördomen med sexologen var ju att hon var dansk, känns som en typisk dansk företeelse (ok, "dansk" snarare, har väl italienskt påbrå).
Citera
2021-07-16, 23:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Frågan är ju snarare hur man kan tycka random svensk brud som har det där typiska "bullansiktet" (som blondinbella) är "riktigt snygg". Alla var högst alldagliga. Men visst, jämfört med steffi och rosinja så var hon närapå en tia..

Den största fördomen med sexologen var ju att hon var dansk, känns som en typisk dansk företeelse (ok, "dansk" snarare, har väl italienskt påbrå).
Jag gillar inte typiska platta
Blondin-bulla-ansikten, med korta näsor & långt mellan ögonen (vilket hon förvisso inte hade, kanske var det detta som kompenserade) bra att du också har tänkt på det, jag gillar tjejer som är långa i ansiktet men hennes totala kroppsmassa och blondheten kompenserar för det icke optimala snytet

Likaså var ju den medlande tjejen (för snygg för glasögon) snygg, men med ansiktes-dominans ja
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-16 kl. 23:12.
Citera
2021-07-16, 23:10
Medlem
Citat:
Nej det är inte bara du. Han måste minst vara bi i alla fall. Men jag tycker även att Matti verkar lite gay sett till hans rörelser. Eller nej, det är hans kropp över huvud taget som jag reagerar över. Han ser ut som ett barn/en pojke i kroppen och det gör hans utseende mindre manligt.

Edit; jag menar Matteo, inte Matti

Är det inte en grupp udda fåglar allihop förresten? Vem är typ normal av dem?
Matteo verkar helt bedövad och kall och möjligen lite ”passiv aggressiv”. Hans flickvän känner av det och överdramatiserar i sin respons och reaktioner.

Tjejen som inte tror på monogama förhållanden är också udda. Sitter med sin kille och snackar inför hela sällskapet om hennes åsikt i ämnet vilket i alla fall jag skulle uppfattat nedlåtande om jag vore honom. Däremot verkar han i sin tur också wierd där han går omkring i hängselbyxor likt en amerikansk farmare.

Marcus lär som sagt vara gay och hans tjej ser gammal ut på nåt sätt. Är de lite WT kanske?

Snubben med knäskada och svart tjej är en märklig historia och varför är de ens med i programmet eftersom de precis träffats? Har aldrig hört talas om att gå i parterapi efter ett halvår 😅 Gör slut om er nya relation är så dålig i inledningen liksom…och ett stort varningstecken att snubben inte kunnat ”ligga” på grund av knät 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Och så sist men inte minst, VAD gör den där Julia där utan sin partner??
Väldigt många udda fåglar, hur har de castat dem? Ja, matteo och felicias bråk var ju helt absurt, som någon slags performance art. Att de inte gjort slut för länge sedan är ett mysterium (eller snarare sådana där som gör slut och blir ihop hela tiden)..

Tjejen med öppet förhållande känns väldigt akademisk, kanske politisk och stel. Killen mer snowboardåkande hippie från landet, tycker det låter som ett tråkigt liv ihop i långa loppet. Haha, hängslebyxorna med stråhatt var så weird, försökte han efterlikna en fågelskrämma?

Marcus och steffi ja, hon ser gammal ut eftersom hon ser sönderopererad ut(?), ankläppar och näsan? Det har nog varit en del ayia napa-resor där ja..

Väldigt märkligt att de inte lyckats ligga på ett halvår och typ fick slänga in det i sista minuten innan resan för att ha något att snacka med sexologen om. Vilken knäoperation har sådan lång rehabilitering och helt omöjliggör all typ av sex. Vill de ens båda ligga med varandra? Kanske asexuella, nöjda att bara ha någon i närheten.

Och julia ja, agerar extraterapeut istället ("du får röra henne på låret litegrann"?! Okeeey)
Citera
2021-07-17, 14:03
Medlem
Felicia har ju problem, blir helt hysterisk för ingenting och skäller ut Matteo och AHH vad är det för fel på dig Matteo!? hela tiden. Stackars han och förstår verkligen att han inte står ut med det psykfallet.
Senast redigerad av aza000fraza 2021-07-17 kl. 14:14.
Citera
2021-07-17, 23:11
Medlem
Vem är Farao Groth? Maken till usel programledare har jag aldrig sett. Lite chockad faktiskt att SVT släpper fram honom. Någons släkting? Känner igen efternamnet.
Citera
2021-07-18, 01:08
Medlem
Tamt och tråkiga par. Är det så här de flesta paren är? Tysta och norm accepterat prat, vågar inte säga rakt ut när någon går över gränsen (tänker främst på polisen som får skit för att ha satt sig där han vill och hippe farmer som fick sin partner berätta att hon är en slyna och inte kan vara med en man)?

De flesta verkar vara desperata och gör allt för att inte vara ensamma, de ska fan ta mig få in den där personen (fyrkant) I sitt egna liv (cirkel hål).
Citera
2021-07-18, 20:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Alla var högst alldagliga. Men visst, jämfört med steffi och rosinja så var hon närapå en tia..

Så hon som var uppfinnar-modell var inte snygg nog åt din mycket genomsnittliga flick-smak?
Inte heller glasögonormen passade i dina galoscher?

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Blå paret, Matteo och socionomstuderanden - fy fan, jag känner med honom. Allt han gör är fel i hennes ögon, för hon anser sig vara norm för hur man ska vara. Hon är skadlig för hans självkänsla. Dumpa!
Men vilken cool kis passar för henne då? någon som är tuffare och som är osårbar för hennes sätt att va...måste det ju rent logiskt bli? glömt inte att det finns någon för alla sägs det
Citera
2021-07-19, 17:25
Medlem
rikastistorstans avatar
Orkade bara se ett och ett halvt avsnitt av skiten. Såna här program är inte för mig egentligen. Jag bara undrar när markus(?), han som är tillsammans med den blonda barbruden, ska erkänna för sig själv att han är gay? Ja menar kom igen, hela hans utseende och beteende fullkomligt skriker bög.

Not that there’s anything wrong with that.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in