2021-01-06, 18:53
Medlem
Slaxarns avatar
Med tanke på den långa och långsamma nedgången i aktiekursen för bolaget så ser jag många motståndsnivåer om innan kursen kan leta sig upp på 8-12kr. Min fråga är då vad tror ni krävs för detta ska hända?
Ett riktigt bra PM är ett måste för det ska ske. Men vad och när skulle det i så fall hända?
PM om coronavaccin tror jag har svårt att slå igenom om det inte är väldigt banbrytande. Vi förväntar oss resultat på stora djur inom kort(?) och därefter start i människa. Har inte alltför stort hopp om detta.
Finns visserliggen mycket mer och HIV-studien där inklusion i tyskland nu har påbörjat är såklart den största triggern.

Men iom att inlösen av TO1 ska ske nu i februari om jag inte missminner mig så borde ju bolaget försöka få upp aktiekursen såpass att folk vill lösa in sina TO och så ge pengar till bolaget? Vet inte hur mycket bolaget själv kan påverka i detta, men fler PM har jag gärna sett där vi får upplysning om vad som sker om inget annat.
2021-01-06, 19:08
Medlem
CRISPR är lösningen på alla sjukdomar i princip. Kan lösa cancer, kan lösa HIV, kan lösa alzheimers och mycket mycket annat.

Där har ni något att satsa pengar på.
2021-01-06, 19:19
Medlem
Slaxarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
CRISPR är lösningen på alla sjukdomar i princip. Kan lösa cancer, kan lösa HIV, kan lösa alzheimers och mycket mycket annat.

Där har ni något att satsa pengar på.

Väldigt spännande även om det ligger farligt nära vad som kan komma att bli "genetic enhancement". Inte bara genetic enhancement som skrämmer men även om metoden kom i fel händer. China var först och nu även USA som gör flera "ex vivo" och några "in vivo" studier om jag förstått det rätt?
2021-02-13, 14:47
Medlem
Här är det ju spännande! Ett läkemedel som potentiellt kan utrota ett virus helt och hållet som HIV!!!! Dessutom tas fram mot Covid och hepatit mm. Jag äger både stam och TO men lär nog öka på. virus killer no 1 ???
Senast redigerad av Trxhobit 2021-02-13 kl. 14:51.
2021-02-27, 15:38
Medlem
Ja ha ha! Om denna går bra lär vi nog alla ångra att vi ej hade aktier i bolaget. Utan hausse men som deklarerat framtagande botemedel mot HIV, covid, och viss hepatit samt viss kancer. Jag menar kolla pipen! Jag ligger med en liten post här + TO. Men vill inte vara utanför om det smäller och tror på bolaget.
Senast redigerad av Trxhobit 2021-02-27 kl. 15:54.
2021-02-27, 16:01
Medlem
KalleAnkares avatar
Men hur mycket kan man tjäna på det här då ? Vilken är kundgruppen ?
Ett fåtal promiskuösa böcklingar och fattiga afrikaner som knappt kan läsa bipackseldar.

Hepatit kan iofs finnas en bra marknad gentemot de som har lajvat Trainspotting under opiatepidemin i USA.
2021-02-27, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkare
Ett fåtal promiskuösa böcklingar och fattiga afrikaner som knappt kan läsa bipackseldar.

Hepatit kan iofs finnas en bra marknad gentemot de som har lajvat Trainspotting under opiatepidemin i USA.
Jag har inte alla siffror men men.....
Senast redigerad av Trxhobit 2021-02-27 kl. 16:59.
2021-02-27, 16:48
Medlem
Vi får se! Men hoppas att det blir bra.
Senast redigerad av Trxhobit 2021-02-27 kl. 17:00.
2021-04-09, 02:44
Medlem
Här är väll ett läkemedels bolag som kan göra en stor gärning till mänskligheten. Ett sätt att potentiellt utradera HIV från en drabbad person! Med allt annat i pipen så tror jag AB är rätt så hett! Utan att vilja haussa! Trevlig Helg!
Senast redigerad av Trxhobit 2021-04-09 kl. 02:59.
2021-07-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkare

Men din lilla idiot, det handlar inte om att tjäna pengar eller göra vinst, det handlar om att expandera sin verksamhet. Det är genom expansion som aktierna ökar i värde. Läkemedelsföretag har precis som banker en naturlig tillväxtpotential genom att alla oavsett land, statsskick eller kultur behöver medicin och lån
2021-07-19, 17:44
Medlem
Det börjar att röra på sig! Trevligt avtal nu med Sinapore Resources Development PTE. Ltd.

https://israb.se/media-room/press-releases/
Senast redigerad av Trxhobit 2021-07-19 kl. 18:32.
2021-07-22, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Det börjar att röra på sig! Trevligt avtal nu med Sinapore Resources Development PTE. Ltd.

https://israb.se/media-room/press-releases/
inhalatorn har dragit ut mycket på tiden och ISR kanske inte når marknaden förrän i maj nästa år men när de kommer ut tror jag det kommer bli väldigt stort

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in