2021-07-18, 18:42
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Ditt spydiga svar är typiskt kärring. Du bekräftar allt jag skrev.
Du påminner mig om när steroidanvändare skulle identifieras och man började anklaga någon tills den anklagade blev förbannad och då konstaderade man roid-rage.
Citera
2021-07-18, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ditt spydiga svar är typiskt kärring. Du bekräftar allt jag skrev.
Alltså kom med konstruktiva råd eller håll käften din horunge. Vilken fjant du är och så ska du bygga ut din efterblivna teori om vem som är kärring. August Strindberg svor som fan och han var allt annat än kärring. Sug kuk nu, internettönt.
Citera
2021-07-18, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Alltså kom med konstruktiva råd eller håll käften din horunge. Vilken fjant du är och så ska du bygga ut din efterblivna teori om vem som är kärring. August Strindberg svor som fan och han var allt annat än kärring. Sug kuk nu, internettönt.

Lol!!

Ok, jag ska komma med konstruktiva råd:

1. Gå till din pappa och fråga honom vad som är fel.
2. Be om ursäkt för att du föraktat honom.
3. Säg att du förlåter honom för att han låtit din morsa vända dig och dina syskon emot honom
4. Sluta vara så jäkla arg på allt och alla. Du går igång som en känslomässig kärring för att jag skrev två meningar till dig. Det är iochförsig så jävla roligt för mig, men knappast bra för dig. Sluta upp med det.

Jag kallar dig förövrigt inte kärring för att du svär utan för att du reagerar känslomässigt som en kärring.
Citera
2021-07-18, 19:36
Bannlyst
Citat:
Lol!!

Ok, jag ska komma med konstruktiva råd:

1. Gå till din pappa och fråga honom vad som är fel.
2. Be om ursäkt för att du föraktat honom.
3. Säg att du förlåter honom för att han låtit din morsa vända dig och dina syskon emot honom
4. Sluta vara så jäkla arg på allt och alla. Du går igång som en känslomässig kärring för att jag skrev två meningar till dig. Det är iochförsig så jävla roligt för mig, men knappast bra för dig. Sluta upp med det.

Jag kallar dig förövrigt inte kärring för att du svär utan för att du reagerar känslomässigt som en kärring.
Fanns ingenting i det jag skrev i förstainlägget som förtjänar att du kallar reaktionen för kärringaktig. Så håll käften en gång till din horunge. Sen kan du köra upp dina nervösa hånflabb i röven på dig.

Och dina idiotpunkter också. Vad då be om ursäkt för att JAG har förakatat honom? Jag föraktar inte honom din idiot.
Citera
2021-07-18, 19:42
Avslutad
Citat:
Fanns ingenting i det jag skrev i förstainlägget som förtjänar att du kallar reaktionen för kärringaktig. Så håll käften en gång till din horunge. Sen kan du köra upp dina nervösa hånflabb i röven på dig.

Och dina idiotpunkter också. Vad då be om ursäkt för att JAG har förakatat honom? Jag föraktar inte honom din idiot.

Att bara anta en massa onda saker om en annan människa är kärringaktigt. Gå och prata med din farsa din lilla beta.
Citera
2021-07-18, 19:52
Medlem
knapptriks avatar
Han skulle ha skaffat sig en ny, yngre kvinna för 20 år sen.
Vad ska en äldre man med ekonomiska muskler med en fet tant till?

Det är klart att hon servar honom med mat, städning och omhändertagande. Det är det enda hon kan erbjuda. Hennes sexualitet och närhet vill ingen man ha. Ingen vill ligga med henne eller ens titta på henne i bikini.
Nu gäller det din mor och då blir det kanske lite svårt att förstå för dig som älskar henne.

Bättre för hans välmående är såklart att han bränner alla sina pengar på en ung, snygg donna med trind midja och fixade tuttar de år han har kvar. Då kommer han att må kanon!

Men då blir ju ditt arv mindre, så du får ju fråga dig själv vad som betyder mest.
Hans välmående, eller ditt eget?
Citera
2021-07-18, 19:59
Bannlyst
Citat:
Att bara anta en massa onda saker om en annan människa är kärringaktigt. Gå och prata med din farsa din lilla beta.
Sluta upp med det då ditt jävla missfoster. Du är den största betahanen som måste kolla på Youtube-klipp för att hitta info om hur kvinnor funkar. Blev felvaggad och felknullad som liten eller? Spelade de fotboll med ditt huvud? Är dina föräldrar kusiner?
Oavsett vilket så är det sorgligt!
Citera
2021-07-18, 20:14
Avslutad
Citat:
Sluta upp med det då ditt jävla missfoster. Du är den största betahanen som måste kolla på Youtube-klipp för att hitta info om hur kvinnor funkar. Blev felvaggad och felknullad som liten eller? Spelade de fotboll med ditt huvud? Är dina föräldrar kusiner?
Oavsett vilket så är det sorgligt!

Du tillskriver din pappa autism och depression och låg intelligens utan att ens prata med honom. Och det ska komma från en person som lyckats förlora en miljon på börsen under ett år då hela världen gått plus. Du är en beta kärring och beter dig som en.

Jag är lyckligt gift och behöver inte kolla upp instruktionsvideosar för hur kvinnor funkar, tack som frågar. Ta nu mina råd och gå och be din far om förlåtelse.
Citera
2021-07-18, 21:41
Medlem
gefundenes

Såsom du uttrycker dig i språk så förstår du väl att ingen kommer att ta dig på allvar.
Inte undra på att din far hamnat i en svacka. Som fått ett barn med det intellektet.
En normal begåvad uttrycker sig inte på det viset.
Oavsett vad man tycker om vederbörande.
Citera
2021-07-18, 22:01
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
- han sitter hemma varje dag, går så gott som aldrig ut
- pratar nästan aldrig
- groteskt svartsjuk och uppviglar ibland till skilsmässa som aldrig tas ut
- kontakten med oss "barn" går via morsan, men när vi är på besök hemma hos dem så kommer han aldrig och pratar med oss
- sen barndomen har han inte pratat med oss så mycket
- han är osocial och söker aldrig kontakt med andra
- tystlåten och misstänksam
- han är paranoid men samtidigt lätt att lura på något konstigt vis
- inget sexliv överhuvudtaget på många år, säkert över 15 år
- lider i sin ensamhet och är aldrig glad
- han har inga intressen förutom att resa, spara pengar och typ slänga sopor
- hela hans mindset är stelt, saker ska vara på ett visst sätt och han blir förvånad när andra gör på ett annat sätt eller inte blir som han förväntat. Då stänger han in sig för att han typ inte känner igen sig hos andra.

Är det en djup depression eller typ autism? Autister har ju åtminstone ett intresse som de fastnar vid men han har inget sånt.

Kanske låter det som vanliga problem dessutom. Han är snart 70.

Låter märkligt att du så specifikt vet att han inte haft sex med din mamma på 15 år. Vafan?
Citera
2021-07-18, 22:50
Medlem
Prata med varandra. Spendera tid. Sök hjälp om det behövs.
Oavsett rätt eller fel från en annan individ kan du göra rätt för dig själv, och ta det därifrån.
Eller låt gubben gå i graven utan att ändra på något.
Sen kan du gråta hos en doktor när samvetet hinner ikapp.

Män som kvinnor kan vara bittra samt existera någonstans på spektrum. Svårt att se in.
Respekt, tålamod och närvaro är bra verktyg i livet om man genuint bryr sig om någon och vill lösa problem i relationen.

Sett till hur du reagerar kanske du först borde se till dina egna problem.
Det är inte lika viktigt att vinna som du verkar tro att det är.
Att trigga på ett ord och sen kasta ur sig glåpord i "försvar" flera gånger om för att få sista ordet. Speciellt när någon faktiskt försöker hjälpa dig (med små inslag av humor, banter).
Citera
2021-07-18, 23:07
Medlem
RickRozays avatar
Håller med om att misstänksamheten och stereotypiska(?) tänkandet låter som en mild schizophreni.

Mistänksamhet är inte typiskt för autism. Detta att varje dag ser likadan ut (om jag fattat det rätt), man aldirg söker kontakt, det låter även det litegrann som psykossjukdom eftersom man kan sakna perspektiv.

Håller med att det låter märkligt. Men ta kontakt med nån i äldrevården så ska ni nog kunna klura ut vad det handlar om.

Hur var han som far när ni var yngre? Kärleksfull? Lynnig? Hade han ett sinne för humor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in