2024-04-13, 20:00
Medlem
Lågt 🥱
Citera
2024-04-13, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag kollar den här tråden ibland och har sett folk nämna Prinsessan Birgitta innan. Googlat någon gång och tänkt att ja, hon ser riktigt sliten ut.

Men nu Googlade jag igen och såg denna:

Blev totalt chockad när jag såg bilden

I nivå med Palpatine:
https://en.wikipedia.org/wiki/Palpatine#/media/File:Emperor_RotJ.png
Hon älskar att sola och att leva i soliga länder, det beskrev hon i någon dokumentär över sitt liv och ja... sol plus rökning är väl sisådär om man vill bevara sitt utseende. Men kudos till henne som lever hur hon vill leva.
Citera
2024-04-13, 21:03
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Å herregud! Tyckte hon var söt i "Girls". Det kan hända en del på 10 år.

Å andra sidan, vem är jag att kritisera. Jag är ju minst lika fet. Men utan deras hjälpresurser.

Personliga kockar, hemmagym, privat PT ... Hur kan man då misslyckas?
Du glömde det viktigaste av allt - motivation. Har man redan allt i fråga om rikedom och berömmelse så finns det väl inget mer att sträva efter för vissa. Även om det innebär att deras hälsa tar stryk.

Maria Montazami ser ju inte lite stel ut i ansiktet. Slät och i princip utan rynkor men ändå blev det inget vidare resultat. Hon ser ut som den åldern hon befinner sig i, oavsett mängden botox och fillers. Bortkastade stålar.

Ernie Hudson är nog den kändis i Hollywood som åldrats bäst. Såg den nya Ghostbusters idag och det var inte mycket han åldrats på 40 år då den första filmen kom. Ser ju nästan likadan ut förutom några gråa strån vid tinningarna.
Nånting säger mig att E.H. inte är så mycket för skönhetsoperationer heller. Black don't crack?
Citera
2024-04-14, 20:17
Medlem
AuticaMinores avatar
Minns inte namnet just nu men hon som spelade Annika i serien och filmerna om Pippi Långstrump.

Googlade just fram ett par nyare bilder och blev lite ledsen av den syn som mötte mig. Varför väljer man att leva så ohälsosamt undrar jag? Hon var ju så rar som liten tjej, såg mig själv lite i Annika med det bruna håret och den prudentliga personligheten.

Sorgligt när de låter sig förfalla på det där sättet. Tommy och Pippis skådisar såg betydligt fräschare ut i jämförelse.
Citera
2024-04-14, 21:42
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Jag kollar den här tråden ibland och har sett folk nämna Prinsessan Birgitta innan. Googlat någon gång och tänkt att ja, hon ser riktigt sliten ut.

Men nu Googlade jag igen och såg denna:

Blev totalt chockad när jag såg bilden

I nivå med Palpatine:
https://en.wikipedia.org/wiki/Palpatine#/media/File:Emperor_RotJ.png
Citat:
Prinsessan Birgitta vet hur man lever livet. Sedan flera år tillbaka bor hon på Mallorca, där hon tillbringar dagarna på golfbanan och försöker att gå minst 18 hål om dagen. Hon trivs alldeles ypperligt i värmen, långt bort från det kungliga rampljuset
Förklaringen till hennes skrumpna utseende är nog att hon tillbringat alltför mycket tid oskyddad i solen. Lägg till det rökning och att dagligen vara lite halvpackad så får man detta slutresultat.

Hennes nuna skulle kunna användas i en reklamfilm som avråder från att sola.
Citera
2024-04-15, 00:03
Medlem
Lågt 🥱 Låt damen vara ifred, vad har hon gjort för ont.
Citera
2024-04-15, 00:19
Medlem
Hur menar "AuticaMinore" att Maria Persson (Annika i Pippi-filmerna) "låtit sig förfalla"?
Hon ser väl ut helt normal ut.
Boende på Mallis, inte så dumt.
Citera
2024-04-15, 01:22
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Hur menar "AuticaMinore" att Maria Persson (Annika i Pippi-filmerna) "låtit sig förfalla"?
Hon ser väl ut helt normal ut.
Boende på Mallis, inte så dumt.
Citera mig gärna direkt en annan gång så får du också svar lite fortare.

Ja, vad tror du att jag syftar på med mina ord om förfall - https://www.reddit.com/r/pics/comments/bd087t/the_actors_of_tommy_pippi_and_annika_50_years/?rdt=58505 - när du ser denna bild? Tycker du att kvinnan längst till höger ser hälsosam ut i jämförelse med de två övriga på bilden?
Citera
2024-04-15, 18:54
Medlem
Telepatisks avatar
Russell Crowe är en person som jag trodde skulle åldras bättre men långt ifrån dåligt/katastrofalt.
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Costner i Durham som 33-åring:

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTk1MzkzOTI5OF5BMl5BanBnXkFtZTcwODQ2NjgyNA@@._ V1_.jpg
Oj, visste inte att han såg så sjukt bra ut som yngre! Tycker att han har åldrats okej ändå. Bra hy fortfarande.
Citat:
Lågt 🥱
Citat:
Lågt 🥱 Låt damen vara ifred, vad har hon gjort för ont.
Tråden heter och handlar om "Kändisar som åldrats katastrofalt?" så jag förstår inte vad som är lågt med att diskutera ett av dom mest extrema exemplen?

Självklart kul för henne själv att hon levt sitt liv så som hon velat.
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Förklaringen till hennes skrumpna utseende är nog att hon tillbringat alltför mycket tid oskyddad i solen. Lägg till det rökning och att dagligen vara lite halvpackad så får man detta slutresultat.

Hennes nuna skulle kunna användas i en reklamfilm som avråder från att sola.
Haha! Men ändå, hon måste ha ett väldigt genetiskt underlag för att få rynkor utöver livsstilen.
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Ernie Hudson är nog den kändis i Hollywood som åldrats bäst. Såg den nya Ghostbusters idag och det var inte mycket han åldrats på 40 år då den första filmen kom. Ser ju nästan likadan ut förutom några gråa strån vid tinningarna.
Nånting säger mig att E.H. inte är så mycket för skönhetsoperationer heller. Black don't crack?
Har också observerat det. Otroligt bra åldrande! Vältränad dessutom.

Hade mer tippat på en välbevarad ~65-åring.
Citera
2024-04-15, 19:09
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:

Har också observerat det. Otroligt bra åldrande! Vältränad dessutom.

Hade mer tippat på en välbevarad ~65-åring.
Vore det inte för det gråa håret så hade han lika gärna kunnat vara i 40-årsåldern, som i den första filmen om spökligan. Såg några bilder från den nya filmens premiär och tyckte Ernie såg nästan lika slät och spänstig ut som förr.

Tror det är något med afrikaners hud, nån tålighet som inte vi med vit hud välsignats med.
Många svarta kvinnor i underhållningsbranschen som också har den där fina, släta hyn, långt upp i åldrarna. Jämför Hudson med ex. Bill Murray som numera påminner om en skrynklig brun papperspåse i ansiktet.
Citera
2024-04-17, 20:41
Medlem
Goldie Hawn. Såg en bild på Youtube. Hon såg ut som ett monster.
Citera
2024-04-18, 18:04
Medlem
Pojkekorvs avatar
Hon skådisen i The Boys. Hur söt som helst och lägger sig underkniven som ser ut som en magert 40-årigt tjackluder vid den anmärkningsvärda åldern av 29 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in