Citat:
Ursprungligen postat av
DomVitaBorjarFaNog
svensken går man ur huse tvivlar jag på.
ja börjar inse mer och mer att det är över. de e inte ens värt att försöka. gjorde lite research och analyser på vilka som skulle kunna göra motstånd men det visar sig att det inte finns något motstånd.
tråden har blivit meningslös.....lycka till där ute, fly medans ni kan....
Du var mig en hopplös stackare. Väldigt intressant det där med vilken research och vilka analyser du har hunnit med att göra sedan du startade tråden? Kan du inte redogöra lite av dem här?
Här är min analys. Detta krig förs med barnvagnarna och med muslimskt politisk parti. Rent etniskt så blir vi självklart utrotade på sikt. Våra kvinnor ska ju inte föda barn längre, helst välja bort det helt och satsa allt på karriär och belåning. Hon hinner dock med 1,5 barn innan hon sätts på antidepressiva och blir en asexuell känslodöd robot.
Deras kvinnor....avelsdjur i princip. De fullständigt sprutar ur sig arab-yngel och små mikrofoner. Allt medan vi håller på med HBTQ och propagerar mot kärnfamilj och lite mer konservativa värderingar, som om det skulle vara någonting fult. Politiskt kommer de naturligtvis växa i samma takt, och när de blir tillräckligt stora så säger de tack o hej till det röd-gröna som valboskap. Sen ligger vägen öppen för en muslimsk nation i norden. Helt utan feminism och HBTQ, men med många balkongflygningar, sharialagar och annat trevligt som hör medeltiden till.
Men det är Trump och SD som svensken ska vara rädd för. SD därför att det kommer marschera nazister på våra gator, och för att de ville sänka gränsen för abort med någon vecka. Trump därför att.....orange man bad!