2021-07-17, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Jag får säga som Jimmie sa i en av slutdebatterna inför valet 2018.

Du hör inte hemma här ! Om en tidsresa vore möjlig borde du absolut boka en plats. Medeltiden kunde kanske vara lämplig ?
Korrekt. Jag har ingen plats i ditt vänsterliberala feministiska marxistsamhälle. Därför ska det vältas över ända och sedan ska hämnd och ilska regna ner över er. Ingenstans ska ni kunna söka skydd. På ena sidan står de hungriga vilddjur ni importerat men inte längre kan föda. På andra sidan står det folk ni svek och förrådde. Ni är klämda mellan en sten och ett hårt ställe, som jänkarna säger. Just du kanske hinner slinka ner i graven på grund av ålderdom innan Den Stora Återställningen äger rum men dina meningsfränder och likasinnade kommer inte alla att ha sådan tur. Blod kommer att flyta. Släktled kommer att avslutas. Det kommer att bli fantastiskt.
Citera
2021-07-17, 14:02
Bannlyst
vad ska jimme göra åt det hela? ni tänker inte rationellt! jå kan inte ändra kurs på skeppet
Citera
2021-07-17, 14:12
Medlem
Queenofqueenss avatar
Du har en poäng i det du skriver. Hur länge orkar våran ekonomi, det är frågan.
Citera
2021-07-17, 14:17
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DomVitaBorjarFaNog
men tror inte folk begriper hur nära vi är totalt kaos.

Allt handlar om perspektiv.
Citera
2021-07-17, 14:18
Medlem
FladderFarfars avatar
Skitnödiga små dommedagsprofeter som sitter hemma hos mamma vid datorn och svammlar om raskrig och inbördeskrigets kommande. Upp till kamp och annan skit...

Ta en paus från flashback i 6 månader, gå ut i solen, umgås med era vänner (om ni har några) sprätta en iskall och lugna ner er.
Citera
2021-07-17, 14:48
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
tyvärr. skapar inte dessa trådar för att de på något sätt är kul eller att jag vill. men tror inte folk begriper hur nära vi är totalt kaos.

Jodå vi är fler än du tror som begriper men jag har en bestämd känsla av att den sjuttielfte tråden på Flashback med det här temat inte kommer att lösa något.

Jag tycker f ö att bidragen borde dras in omedelbart men det kommer förstås aldrig att hända. Det är inte förrän pengarna tar slut alternativt blir värdelösa pga inflation som vi kommer att få se något på händelsehorisonten.
Citera
2021-07-17, 15:02
Medlem
bidragen skall ju va så låga att man skriker efter ett jobb såklart..
Citera
2021-07-17, 15:04
Medlem
Sqrbankens avatar
Bidrag in i migrationsindustrin är man beredd att belåna och skicka på framtidens generationer länge till
än. Få nationalekonomiska utgifter prioriteras högre. Frågan är snarare hur länge till anständigt folk accepterar att betala världens högsta skatter till obefintlig löneutveckling för att samtidigt förväntas producera mer och längre upp i åldrarna alltjämt som välfärden raserar under deras fötter för att hålla kakistokratin vid liv.
Citera
2021-07-17, 15:07
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Så då menar du att vi får inbördeskrig om sd kommer till makten ?
Jag antar att fete Jimmie vill kapa bidragen.

Det skulle vara bra för Sverige med slopade bidrag och ett raskrig. En fortsatt massinvandring kommer att belasta bidragssystemet så hårt att det kollapsar.
Citera
2021-07-17, 15:09
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Jag vet hur vi håller folk lugna.
Vi ger dom bröd och cirkus.

Hahahaha.
Så enkelt.

Varför har ingen tänkt på det för tidigare?
Citera
2021-07-17, 15:09
Medlem
Man skall ändå inte underskatta Jimmies och SD:s intentioner. Dom menar ju att man skall kvalificera sig till medborgarskap. Utan medborgarskap så är bidragen lägre. Det är en bra start.

När skeppet gått så långt nära Niagara-fallet är det för mycket begärt att SD kan vända skutan men dom kan göra det bästa.

Jag sympatiserar med trådstartaren. Han är klarsynt.
Citera
2021-07-17, 15:10
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
de e lite som man ser på film när dom drar ut sprinten i granaten...3 sekunden sen smäller den. lite så är det med situationen i vårat land.

så länge invasionsstyrkan får kläder och mat på bordet av staten (dina skattepengar) så är dom som gosiga små nallebjörnar men vänta ni bara tills kalaset tar slut. de kommer explodera som en jäkla bomb de e en sak som är säker.

frågan e vad du gör för att säkerhetsställa din framtid i det här landet? e du en sån där gymbro som flexar musklerna på gymmet och tycker att du är något, helt ovetandes om att det inte spelar någon som helst roll när skiten träffar fläkten? eller e du en genuin prepper som ser mellan raderna och allt brus och gör det du kan för att skydda dig själv och din familj mot den kommande kollapsen?

spännande tider gott folk! de kommer bli hus i helvetet snart den saken e säker!

Sant men "The great reset" hinner först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in