2021-07-16, 08:50
Avslutad
Nu har hon flyttat in på hotell med en väninna som kommit ner. Hon käkar kyckling som vanligt. Tröttnar hon aldrig på det tro. Kyckling eller omelett hela denna månad. Kyckling och kokta ägg varje dag i Sverige. Mår illa varje gång jag ser hennes matval.
Citera
2021-07-16, 15:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Nu har hon flyttat in på hotell med en väninna som kommit ner. Hon käkar kyckling som vanligt. Tröttnar hon aldrig på det tro. Kyckling eller omelett hela denna månad. Kyckling och kokta ägg varje dag i Sverige. Mår illa varje gång jag ser hennes matval.
I ett inlägg skriver hon att hon petar i grönskar.
Varför inte säga till när man beställer att man inte vill ha grönsaker till maten.
Smarta val? Inte riktigt vad hon är känd för.

"Om jag äter lunch ute och missar mina matlådor ( dom blir förstörda när dom legat i min rygga lite för länge…. Då brukar jag försöka beställa så nära mitt kostschema som möjligt . Kycklingfilé , potatis, grönskar ( som jag petar i &#128527 . Så även om man äter ute, så kan man göra aktiva , smarta val…"
Citera
2021-07-16, 17:50
Medlem
nickomyras avatar
Tycker att hon har kämpat på helt grymt bra !
Härligt att se att de finns sätt att kämpa sig ut ur utmattningen .
Jag följer inte henne så noga , men jag tycker mig inte se någon bipolär diagnos . Men däremot adhd och utmattning med problem med sköldkörteln.
Citera
2021-07-16, 18:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh
Så mycket som hon är ute o går i den o svettas så lär den väl snart vara avskavd i grenen.
Odören av BH:n lär inte vara nådig.
Citera
2021-07-16, 20:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tycker att hon har kämpat på helt grymt bra !
Härligt att se att de finns sätt att kämpa sig ut ur utmattningen .
Jag följer inte henne så noga , men jag tycker mig inte se någon bipolär diagnos . Men däremot adhd och utmattning med problem med sköldkörteln.
Problemet med sköldkörteln har hon fått på grund av sin medicinering med Lithionit.
Hon blandar friskt gamla och nya bilder så det är inte lätt att se vad som är aktuellt. Säkert lite filter också.
Diagnos är inget du kan ställa genom att följa henne har eller på Instagram. Hon visar en bild utåt. Läkare ser en annan. 👨‍⚕️
Citera
2021-07-16, 21:10
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Problemet med sköldkörteln har hon fått på grund av sin medicinering med Lithionit.
Hon blandar friskt gamla och nya bilder så det är inte lätt att se vad som är aktuellt. Säkert lite filter också.
Diagnos är inget du kan ställa genom att följa henne har eller på Instagram. Hon visar en bild utåt. Läkare ser en annan. 👨‍⚕️
Att bara vara allmänt galen som My är bara ett tillstånd och ger henne inte automatiskt rätt till sjukpeng. Hon kan ju fråga sin vän Anna Book om detta.
Citera
2021-07-16, 21:30
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:

På tal om gamla o nya bilder/storys så posta hon en filmsnutt i morse på insta som hon redan postat tidigare o skrev ”morgonträning som vanligt 💪🏻”
Varför posta samma som för nån/några dagar sen? Förstår faktiskt inte
Citera
2021-07-16, 21:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
På tal om gamla o nya bilder/storys så posta hon en filmsnutt i morse på insta som hon redan postat tidigare o skrev ”morgonträning som vanligt 💪🏻”
Varför posta samma som för nån/några dagar sen? Förstår faktiskt inte
Det är bara för att fylla ut. Hon la upp exakt samma bild (med hunden på promenad) 2 dar i rad. Och hon lånar ofta bilder från dom hon har samarbeten med.
Citera
2021-07-16, 22:08
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ni ger ju henne diagnos som manisk o deppresiv .
Och nä . Det räcker med att ha adhd /light och vara utmattad för att i perioder / dagar vara väldigt på g , för att sedan helt falla ihop .
Citera
2021-07-16, 22:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Och nä . Det räcker med att ha adhd /light och vara utmattad för att i perioder / dagar vara väldigt på g , för att sedan helt falla ihop .
Men snälla, hon har lagt upp bild på sina mediciner. Hon tar Lithionit och det ges till bipolära. Hon har valsat runt inom vården under lång tid och låg inlagd i flera veckor.
Vården slänger inte åt folk diagnosen bipolär utan grund. Lika lite som att dom skulle säga att "tja, det är nog cancer".
Ge dig. Hon tar inte Lithionit för att det är kul.
Citera
2021-07-16, 22:31
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:

Hon har själv gått ut med att hon INTE har adhd o har dessutom lagt ut bilder på sin medicin så har man lite koll va det inte särskilt svårt att lista ut vad pillerasken innehöll ihop med vad hon själv beskrivit för biverkningar o provtagningar
Citera
2021-07-17, 11:31
Avslutad
Nu på väg hem. Ska väl hem och gråta, käka kyckling och ägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in