2021-07-14, 16:46
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Oj minus 11 kg!

Det är bra!

Då borde hon väga 79,8 nu eftersom hon har skrivit på insta att hon ”vid utgångsläget vägde in mig på 91,2” o enl henne själv i en kommentar på bloggen skriver ”invägning i dag.. -11,4”
Citera
2021-07-14, 16:47
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Sen …?

Jag funderade precis på samma sak…
Citera
2021-07-14, 17:01
Medlem
Vid förra invägningen hade hon vara -2,4.

Det var väl efter första veckan denna omgång Spanien om jag minns rätt.
Citera
2021-07-14, 17:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Vid förra invägningen hade hon vara -2,4.

Det var väl efter första veckan denna omgång Spanien om jag minns rätt.
Fast hon har tidigare skrivit om minus 6 bl a. Så det är nog lite varierande från när hon anger siffrorna, olika från gång till gång.
Citera
2021-07-14, 17:34
Medlem
Det kan ju vara så att hon totalräknar och då var det -6 kg efter första spanienvändan och så antagligen ca 5 kg nu denna vändan.

Helt ok!
Citera
2021-07-15, 08:01
Medlem
Jag gissar på att hela denna rehaben egentligen varit ett sätt att rehaba hennes ekonomi, hela resan har ju varit en ren marknadsföring av Miles gym och den resan som nu kommer samt beskedet om att hon gått ner 11kg.

Gäller att hoppas för alla idioter som går på hennes reseinbjudan att hon inte är inne i en deppig period när de reser så de får lite valuta för pengarna.
Citera
2021-07-15, 19:04
Medlem
Var inne på Mys instastorys där hon raggar kunder för "Mikes gym Marbella".Gymet ligger inte i Marbella utan i Mijas ca 4 mil från Marbella,och till havet är det nog en mil.
Blir lite falsk marknadsföring när My postar massa bilder på stranden och havet,tror nog de flesta som skulle nappa på en sådan resa skulle bli besvikna.
Citera
2021-07-15, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Var inne på Mys instastorys där hon raggar kunder för "Mikes gym Marbella".Gymet ligger inte i Marbella utan i Mijas ca 4 mil från Marbella,och till havet är det nog en mil.
Blir lite falsk marknadsföring när My postar massa bilder på stranden och havet,tror nog de flesta som skulle nappa på en sådan resa skulle bli besvikna.

Marbella är ju en typ av region i Spanien också så nog tror jag att gymet ligger i Marbella (inte i staden, utan i regionen). Verkar ingå i Costa del Sol också.
Och när jag kollar på google maps så ser det inte ut att vara 1 mil till stranden, men kanske runt 4-5 kilometer.
Citera
2021-07-15, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Marbella är ju en typ av region i Spanien också så nog tror jag att gymet ligger i Marbella (inte i staden, utan i regionen). Verkar ingå i Costa del Sol också.
Och när jag kollar på google maps så ser det inte ut att vara 1 mil till stranden, men kanske runt 4-5 kilometer.

Marbella är en stad och egen kommun precis som Mijas som ligger flera mil där ifrån.Regionen heter Andalusien och är den näst största regionen i Spanien,kolla en karta så ser du vilket stort område det rör sig om.Costa del Sol kallas kustremsan i södra spanien och den sträcker sig åtskilliga mil.

Tycker det är falsk marknadsföring att påstå att ett gym ligger i Marbella när det ligger i Mijas,ungefär som att påstå att ett gym i Enköping ligger i Stockholm.
Citera
2021-07-15, 22:06
Medlem
Musslis avatar
Hur många dagar i sträck har haft på sig den där ormskinns-BH:n? 49?
Citera
2021-07-15, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Marbella är en stad och egen kommun precis som Mijas som ligger flera mil där ifrån.Regionen heter Andalusien och är den näst största regionen i Spanien,kolla en karta så ser du vilket stort område det rör sig om.Costa del Sol kallas kustremsan i södra spanien och den sträcker sig åtskilliga mil.

Tycker det är falsk marknadsföring att påstå att ett gym ligger i Marbella när det ligger i Mijas,ungefär som att påstå att ett gym i Enköping ligger i Stockholm.
Fast hon påtalar ofta just det, att Mikes gym ligger i Mijas och inte själva Marabella.
Citera
2021-07-15, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Hur många dagar i sträck har haft på sig den där ormskinns-BH:n? 49?
Så mycket som hon är ute o går i den o svettas så lär den väl snart vara avskavd i grenen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in