2021-01-02, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Förstår mig inte på influensers .. bara för att hon har haft covid så vet de inte än om man kan få det igen , kan vara smittbärare eller hur länge antikropp finns kvar .
Men hon är ute på restauranger o minglar , utomlands och sedan ändå hälsar på mormor och gammelmoster .

Ja det är en vidrig pandemi och många gamla får sitta ensamma och blir deprimerade . Men de får väl träffas utomhus eller åtminstone ha munskydd på sig !

Har tänkt detsamma, och så är hennes pappa narkosläkare eller narkossköterska och inte sätter ner foten 🤦🏻‍♀️
Men heter man Johanna Toftby och är så trummis med alla kändisar så kan man leva efter egna regler.
Fattar inte att inte Janne drar
Citera
2021-01-04, 18:56
Medlem
Det finns influencers och så finns just Toftby. Hon och den där råttkäften med bakåtslickat hår är verkligen smaklöst kitchiga.
Citera
2021-02-28, 14:17
Medlem
nickomyras avatar
Bra att Bloggbevakningen äntligen tar upp lite om Toftby ( sisters) https://nyheter24.se/bloggbevakning/...stagraminlagg/
Senast redigerad av nickomyra 2021-02-28 kl. 14:54.
Citera
2021-02-28, 20:40
Medlem
Har sett att någon frågat om Mormorns hus då och då.
Jag tror det är Toftbys som kommenterar själva men det enda Johanna har att skriva är att hon inte kan avslöja någonting då "de som bor i Mormors hus läser min blogg". Men att hon har en bra jurist som hjälper henne 😂

Om hon nu har något på gång, varför är hon då så tyst om detta? Nyss var det ett väldigt väsen och nu är det locket på.

Och var var Johanna och hennes familj när Mormorn nyligen flyttade en våning upp? Varför hjälper de aldrig till om de är så måna om mormor?
Hon fick flytta själv med hjälp av vaktmästarna på boendet och nu är hennes son där och hjälper henne i vanlig ordning. Märkligt det där.

Skitsnack och smutskastning kan hon men inte så mycket mer tydligen.
Citera
2021-03-01, 20:42
Medlem
En ny kommentar i hennes blogg :

"Har följt din blogg länge o tyckt om vad jag sett o läst om dig. Nu tänker jag sluta följa dig pga att du inte är gamla vanliga Johanna. Du har blivit någon som bara glassar omkring o shoppar o reser, är ute o äter på restaurang trots Corona mm mm. Skryter om ny lgh, båt ni köpt, bil osv. Nä fy Johanna. Jag tackar för mig."

Detta skrev en fd läsare efter att Toftby hade ett utlägg om att hon är trött på alla negativa kommentarer och att det är så mycket gnäll osv på nätet.
Samtidigt gnäller Toftby friskt på alla som inte tycker som hon själv till 100%

Fler och fler börjar inse vad denna donna står för.
Citera
2021-03-28, 13:45
Medlem
nickomyras avatar
Hennes ” ellos-skor ” kommer inte att säljas längre . Var inte länge de fanns i sortimentet . Kan inte ha blivit en succé med andra ord ?
Citera
2021-03-28, 22:52
Medlem
Vad har hänt med all den tid och ”kärlek” hon lade ner på sin mormor?

Har hon fått veta att det inte finns något att hämta där och då var det inte kul längre????

Såg att hon fått en fråga om sin mormor i hennes blogg men hon har inte svarat på den frågan 🙄
Citera
2021-06-20, 16:44
Medlem
Johanna Toftbys livmoder behövde opereras bort akut efter år av svåra blödningar och smärtor vid mens.

https://www.expressen.se/noje/johann...ort-livmodern/
Citera
2021-06-20, 17:24
Medlem
Vad är Johanna känd ifrån?
Citera
2021-06-20, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vad är Johanna känd ifrån?

Först och främst Ensam mamma söker.
Citera
2021-06-20, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Först och främst Ensam mamma söker.

Ok det såg jag inte när dom programmen gick. Verkar vart en språngbräda in i kändislivet för flera deltagare. My Martens är väll också där ifrån?
Citera
2021-07-16, 18:17
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Ok det såg jag inte när dom programmen gick. Verkar vart en språngbräda in i kändislivet för flera deltagare. My Martens är väll också där ifrån?
Japp det är hon .

Hon verkar ju en rätt knepig släkt .. nu har de varit på nåt ställe där hennes pappa kommer ifrån . Men de verkar inte välkomna ens som gäster till sommarnöjet på sin mors sida .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in