2021-07-16, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Sluta skriv mörda hela tiden!!!

MK mördade sina barn.

MK är en mördare.

Två små barn dog för att MK begick mord.

Hur tror du det såg ut när MK mördade sina barn?

Lokföraren mår fruktansvärt dåligt nu, efter att MK mördade sina barn.

Är du medveten om att man efter MK's mord fick skrapa upp kvarlevor från spåret, och att det inte går att skilja det åt mellan de tre?

Efter det mord MK begick, fick man leta kroppsdelar vid sidan av spåret, över en sträcka på kanske hundra meter.
Citera
2021-07-16, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Sanningen känns såklart jobbig att läsa, men en tulpan är en tulpan, en stol är en stol, och en mördare är en mördare. I det här fallet en dubbelmördare! Till och med en barnamördare som har begått ett dubbelmord!!
Ja men folk benämner henne som ett offer. Sluta normalisera mord!!! Hon mördade sina två barn, uppenbarligen, eftersom dem idag inte lever. Hon skulle åtalats för mord om hon inte hade tagit sitt liv. Om någon var offer i detta drama så var det BARNEN och inte HON!!
Citera
2021-07-16, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Men snälla RARA. Det spelar väl fan ingen roll. Inte fan skyddar man sina barn mot pappan genom att mörda dem? Lägg ner nu! Och jo, barnens liv togs ifrån. Dem kastades under ett tåg och lever inte idag. Vad kallas det? MORD. om mamman hade gjort samma handling men inte tagit sitt eget liv, tror du på fullaste allvar att tingarätten hade gett henne en klapp på axeln och sagt du har fätt ta emot mkt skit du får gå hem nu, eller tror du hon hade åtalats för mord. Enkel fråga. Man blir likt förbannad varje gång man snubblar in i tråden och en galen feminist ska skrika att hon var offer. NEJ!!!!! barnen föll OFFER för mammans galenskaper. punkt.

Vet tyvärr inte vad du snackar om. Uttalar mig endast om vad som kommit fram i tråden och bland folket i min egen närhet från Hässleholm om vad som sagts osv. Det enda ni gör är att spekulera hit och dit. Det jag skriver är det som vi vet hittills om detta. Du får gärna ta fram mer fakta om du sitter inne på något mer. Jag har aldrig sagt att hon gjorde rätt men uppenbarligen var det det hon tyckte att hon gjorde. Och om han hade hotat med riktigt grova hot om tortyr eller annat är det ingen som vet. Det kan stämma och det kan även vara något helt annat som gjorde att hon tog besluten hon tog. Det har ännu inte kommit fram än vad jag vet. Är möjligt att hennes närmaste vet vilket är troligt. Kanske familj eller vänner.
Citera
2021-07-16, 00:33
Medlem
Citat:
Kortfattat! Barnamord är avskyvärt!! Det finns inget att förklara eller försvara!

Mördaren är ett vidrigt monster som aldrig borde ha fått gått ut lös i samhället! Hon skulle ha blivit fråntagen vårdnaden redan på BB!

Jag hoppas innerligt att det finns ett helvete och att hon lider alla helvetes kval där när hon brinner långsamt i evigheten!! Och inte ens det är straff nog....

Vet inte ens varför vi fortfarande diskuterar om hon gjorde rätt eller fel. Hon är och kommer alltid förbli död så vad spelar det för roll om hon gjorde rätt eller fel. Det enda som har något intresse är varför hon gjorde det och hur illa det verkligen var emellan dessa parter. Om man bara ska vara här inne för att beskylla henne hela tiden för vad hon gjort så behöver man inte vara här och skriva något alls kan jag tycka. För vi vet ju alla vad hon har gjort. Sedan är frågan varför. Tror det är många som undrar just varför.
Citera
2021-07-16, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Halling
Vet tyvärr inte vad du snackar om. Uttalar mig endast om vad som kommit fram i tråden och bland folket i min egen närhet från Hässleholm om vad som sagts osv. Det enda ni gör är att spekulera hit och dit. Det jag skriver är det som vi vet hittills om detta. Du får gärna ta fram mer fakta om du sitter inne på något mer. Jag har aldrig sagt att hon gjorde rätt men uppenbarligen var det det hon tyckte att hon gjorde. Och om han hade hotat med riktigt grova hot om tortyr eller annat är det ingen som vet. Det kan stämma och det kan även vara något helt annat som gjorde att hon tog besluten hon tog. Det har ännu inte kommit fram än vad jag vet. Är möjligt att hennes närmaste vet vilket är troligt. Kanske familj eller vänner.
Det som sägs i tråden är mycket ryckten. Det du fått höra från folk i hässleholm är hörsägen från en annan till den tredje. Det POLISEN säger är följande

Kvinnan misstänks för mord på sina två barn på tågspåret i Tormestorp utanför Hässleholm. *

https://www.expressen.se/kvallsposten/mamman-misstanks-for--mord-pa-sina-tva-barn-/
Citera
2021-07-16, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Det som sägs i tråden är mycket ryckten. Det du fått höra från folk i hässleholm är hörsägen från en annan till den tredje. Det POLISEN säger är följande

Kvinnan misstänks för mord på sina två barn på tågspåret i Tormestorp utanför Hässleholm. *

https://www.expressen.se/kvallsposten/mamman-misstanks-for--mord-pa-sina-tva-barn-/

Så om vi endast går på polisens uttalanden så varför tusan startades då en tråd om detta när det är allt vi vet med säkerhet?? Detta handlar inte endast om hörsägen. Det handlar om att jag har bekanta som är nära bekanta med goda vänner till mamman. Dessutom finns det mycket man kan söka reda på själv om man så vill det. Bland annat att mamman talade albanska som ett av tre språk vilket betyder att mannen är alban. Det var tidigare i tråden en stor osäkerhet bland många var han var ifrån.
Senast redigerad av J.Halling 2021-07-16 kl. 00:42.
Citera
2021-07-16, 00:51
Medlem
Citat:
Nej! En mördare mördar! Jag har inget annat ord för det.

Hon var inte mördare, i dess rätta bemärkelse. Hon gjorde inte detta med flit för att skada barnen. Försök förstå, är man tillräckligt skräckslagen gör man vad som helst för att skydda sina barn. Det som man tror är bättre. Än alternativet.
Citera
2021-07-16, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
MK mördade sina barn.

MK är en mördare.

Två små barn dog för att MK begick mord.

Hur tror du det såg ut när MK mördade sina barn?

Lokföraren mår fruktansvärt dåligt nu, efter att MK mördade sina barn.

Är du medveten om att man efter MK's mord fick skrapa upp kvarlevor från spåret, och att det inte går att skilja det åt mellan de tre?

Efter det mord MK begick, fick man leta kroppsdelar vid sidan av spåret, över en sträcka på kanske hundra meter.

Mord - juridiskt sett. Befria/skydda - hennes mening med det hela.
Citera
2021-07-16, 01:02
Medlem
Citat:
Kortfattat! Barnamord är avskyvärt!! Det finns inget att förklara eller försvara!

Mördaren är ett vidrigt monster som aldrig borde ha fått gått ut lös i samhället! Hon skulle ha blivit fråntagen vårdnaden redan på BB!

Jag hoppas innerligt att det finns ett helvete och att hon lider alla helvetes kval där när hon brinner långsamt i evigheten!! Och inte ens det är straff nog....

Jag önskar verkligen inte... Bara en liten fråga. Men betänk att du hamnar i samma situation som MK. Där hot och våld och trakasserier är vardag. Skulle du fortfarande skydda din baneman? Eller skulle du göra såsom du tyckte var bäst för dina barns skull? Obs! Jag önskar verkligen ingen att gå samma öde till mötes! Eller att någon ska få frukta för sina barns och sitt liv. Tyvärr händer det. Och kommer alltid att hända. Finns så mycket sluga människor. Stackars alla i den situationen😢
Citera
2021-07-16, 01:07
Medlem
Citat:
Mord - juridiskt sett. Befria/skydda - hennes mening med det hela.
Om det var hennes mening med det hela så visar det ju på att hon inte var lämplig som vårdnadshavare. En pedofil kan våldta ett barn för att i hans huvud så gör han barnet en tjänst för han inbillar sig att barnet vill. Är det också ok då? Mamman mördade barnen och är en barnamördare även oavsett vad hon inbillade sig.
Citat:
Jag önskar verkligen inte... Bara en liten fråga. Men betänk att du hamnar i samma situation som MK. Där hot och våld och trakasserier är vardag. Skulle du fortfarande skydda din baneman? Eller skulle du göra såsom du tyckte var bäst för dina barns skull? Obs! Jag önskar verkligen ingen att gå samma öde till mötes! Eller att någon ska få frukta för sina barns och sitt liv. Tyvärr händer det. Och kommer alltid att hända. Finns så mycket sluga människor. Stackars alla i den situationen😢
Men varifrån får du att våld och trakasserier var vardag? Är det du som hittar på det själv? Inte ens mamman som mördade sina barn har påstått detta men du tar dig friheten att göra det?
Citera
2021-07-16, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Halling
Så om vi endast går på polisens uttalanden så varför tusan startades då en tråd om detta när det är allt vi vet med säkerhet?? Detta handlar inte endast om hörsägen. Det handlar om att jag har bekanta som är nära bekanta med goda vänner till mamman. Dessutom finns det mycket man kan söka reda på själv om man så vill det. Bland annat att mamman talade albanska som ett av tre språk vilket betyder att mannen är alban. Det var tidigare i tråden en stor osäkerhet bland många var han var ifrån.

Eeh, du definierade precis hörsägen där uppe.

Citat:
Hon var inte mördare, i dess rätta bemärkelse. Hon gjorde inte detta med flit för att skada barnen. Försök förstå, är man tillräckligt skräckslagen gör man vad som helst för att skydda sina barn. Det som man tror är bättre. Än alternativet.
Jo, hon var en mördare i dess rätta bemärkelse. Du får nog ta och läsa på lite. Vad hennes sjuka tankar än må ha varit så mördade hon fortfarande barnen.
Citera
2021-07-16, 01:18
Medlem
Citat:
Fattar inte vad det är med mig, jag börjar få samma grej och symtom som jag fick förra året och förra året igen.
Har varit hos läkaren flera gånger om men det är inte lönt längre, dem tar inte de på allvar. Det är det som skrämmer mig, tänk om det är något allvarligt...
https://mari*nicklasson.webblogg.se/2010/january/mix.html
* = a
Citat:
Drömmar
Jag funderar mycket på det här med drömmar, jag drömmer varje natt.. Köpte mig en dröm tydar bok där står mycket intressant men inte så mycket om vad det betyder när man drömmer si och så. Men det finns kanske inte någon som kan veta att om du drömmer tex om en katt som jagar dig så betyder det så här..
Jag tycker också att det är konstigt att man kan drömma om en person och vakna och sen när man somnar om igen så drömmer man om samma person. Detta hände mig imorse, men jag drömmade och vaknade, drömmde vaknade fyra gånger och drömmde om samma person och händelser i följd.

Iallafall drömmer jag otroligt mycket, ibland bra drömmar, dåliga, hemska och sjuka. Men jag tror att det är bra att man drömmer mycket, jag tycker att det visar på att man tänker mycket på olika saker och i drömmarna blandas allt ihopa till en sörja.
Pratar också mycket i sömnen, de är lite läskigt ibland, man kan ju säga vad fan som helst.
Någon gång ska jag filma mig själv när jag sover, kul att se vad man sysslar med under sin sömn.
https://mari*nicklasson.webblogg.se/2010/january/drommar.html
* = a

Hon kände nog på sig att något var fel redan 2010.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in