Jag har iofs väldigt svårt att tro att någon som är ihop med My skulle tända på Fetlicia. Eller någon överhuvudtaget faktiskt. De som tänder på F torde kunna räknas på ena handens fingrar.
En liten fylla som går fel så kan det nog vara lätt hänt om sambon är i Spanien. Om man ligger med F får man nog inte tänka på att hon är dotter till superdivan Anna.
Jag blir så jäkla irriterad. Hon skriver om att det inte är vikten hon bryr sig om … hon vill ha frisk och sund kropp. VARFÖR lägger hon då ut bilder på när hon vägde 20 kg mindre … som om det var ”här och nu”. https://postimg.cc/Pvk9KD3j
Hon börjar likna sin BFF - käften går i ett men trovärdigheten = NOLL.
Till sist ett litet råd. Om man har en son som är mobbad i skolan kanske man ska vara litet försiktig med vilka bilder man lägger ut på IG. Dessutom - han heter LUDVIG - fjantiga ”Lilleman” kanske man ska hålla mer privat?!?!?
Som när bästa vännen säger råttan till yngsta dottern.
Håller absolut med om att stackars sonen bör slippa Mys sociala medier helt och hållet. Förhoppningsvis kan pappan sätta ned foten och förbjuda My. Funkade ju för Margauxs ex. Nu slipper Arnold vara mammans kassako på sociala medier.
My har ju inte tillräckligt konsekvenstänk att förstå att när hon fläker ut sin stackars son, som redan är mobbad, på sina sunkiga sociala kanaler, så blir det ännu värre för honom. Men hoppas nu pappan kan sätta stopp för detta. Annars spelar det ju ingen roll hur många gånger sonen byter skola, Mys agerande kommer ju sänka honom varje gång. Pinsamma bilder där han knappt har något på sig och ingående beskrivningar om hans magont, avföring etc. Suck!
Ja exakt vadå tystnad? På insta är hon absolut inte tyst.
Fel ordval av mig… den plötsligt minskade aktiviteten på insta o bloggen… hon har ju varit superaktiv till att nu posta rätt sparsamt.. det är en skillnad som iaf jag märker.
Fel ordval av mig… den plötsligt minskade aktiviteten på insta o bloggen… hon har ju varit superaktiv till att nu posta rätt sparsamt.. det är en skillnad som iaf jag märker.
Jag tycker att hon postar mkt från Spanien. Många instastories per dag.