2021-07-15, 15:04
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Skattepengar som går tillbaka in i systemet till skillnad från bidrag som går till riskkapitalisterna och deras privata skolor och vårdcentraler. Där flyger pengarna ut ur landet
Det märks att du jobbar för Antifa...
Citera
2021-07-15, 16:43
Medlem
Citat:
Vad kostar en infödd svensk? När du har den matematiken så förstår du vad invandrarna tillför
Alla välutbildade och drivna invandrare är givetvis välkomna att stanna, men alla systembelastande invandrare måste bort. Om det inte sker så kommer man aldrig kunna vända trenden. Det skjuts och mördas flera gånger I veckan, men det är ingenting i jämförelse med nästa år och nästa år och åren som följer blir alla värre än året innan.
Citera
2021-07-15, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
https://samnytt.se/kriminella-flyttar-ut-pa-landet-tar-kaoset-med-sig/

Det var dock bara en tidsfråga. Mångkultur har inget stopp om det inte fysiskt hindras att sprida eller etablera sig. Den senaste tiden har jag också sett flera inlägg på I&I som handlar om att svensken ska fly till landet för lugn och ro och för att slippa blatteriet. Men säg den frid som varar i det mångkulturella landet. Nästa trend blir väl en stuga i den djupaste skogen utan kontakt med någon eller något mänskligt. I stället för att inse att mångkultur måste bort och invandrarna ska åka hem.

Var flyttar ni härnäst? Invandrarna kan man väl säga gömmer sig eller expanderar snarare än att de faktiskt söker en annan tillvaro.

Diskutera och analysera!

Östra Göinge ("Broby") fick ta emot en stor del av vågen 2015. Här finns många bruksorter som förlorat sin verksamhet och utflyttningen av svennar var stor, Det var till dessa tomma lägenheter invandrarna flyttade.

Så just Östra Göinge är utflyttning av svennar med inflyttning av invandrare. Där finns lägenheter och bidrag finns ju överallt.

Vill man flytta bort från mångkulturen bör man ta sig bort från allmännyttan. Det är den som suger ut sig bidragsberoende invandrare.

Det är min enkla analys.
Citera
2021-07-15, 17:31
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Haha, du är underbar! Repatriering av 3 miljoner, snacka om totalt kaos det skulle bli i samhället. Man kan ärligt säga att Sverige skulle stanna, sluta fungera. Vi skulle bli fattigare än Nordkorea.
Räkna på vad det skulle innebära, om du är förmögen att göra detsamma.

Nej vi kommer inte rösta fram en ny Hitler. 99.7% av befolkningen delar inte din bild av att Sverige är i totalt kaos pga av invandring. Däremot så är nog en stor andel oroliga över att våra utanförskapsområden vuxit sig för stora, så vi bör pausa invandring av lågutbildade personer en tid.
Ca 50.000 personer per år kommer ut ur utanförskapsområden in till ett Svenssonliv, så ligger vi under den siffran så torkar utanförskapsområdena bort. Enkel matematik!

Vi skulle bli fattiga om vi kastade ut våra negrer och araber som alla går på bidrag? Haha.
Citera
2021-07-15, 17:38
Medlem
magpests avatar
Citat:
Tänk längre än bankmaffians näsor räcker.
Vi lever i ett konsumtionsamhälle, vad tror du händer med Sverige om 3 miljoner konsumenter försvinner? Hur många Ica, Hemköp, Willys och andra företag skulle gå i konkurs?

Lägenheter skulle finnas men bostadspriserna skulle krasha och många svenska familjer hade ruinerats.

Snälla ni låtsas patrioter, tänk för fan!

Vem bryr sig? Du har rätt att storföretagen vill öka sin omsättning genom att massimportera blivande konsumenter (negrer och araber på bidrag). Men att ICA skulle gå i konkurs för att det inte längre finns negrer och araber på bidrag i Sverige är trams.
Citera
2021-07-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Tillåt mig att hånskratta. Du har totalt missat senaste åren av upptrappning?

Du kan sitta med den låga räntans kreditexpansion och känna dig mallig när dina barn våldtas och pissrånas I munnen på väg till träningen eller i skolan.

Vilken nolla som tror att han blir skyddad av boendet. Går du kanske aldrig ut i verkligheten?

Grejen är att du kommer få en riktig riktig smäll när det väl sker.

Jag känner mig personligen väldigt trygg tack. Mer regelrätta gated communities tror jag blir verklighet inom en inte för snar framtid, och då får vi i värsta fall flytta med. Att undvika problemet med pengar kommer alltid att gå.
Citera
2021-07-15, 19:05
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring
Din läskunnighet är sämre än en genomsnittlig lågstadieelev.

Du är en mentalt degenererad svensk som argumenterar utifrån en kulturmarxistisk världsbild utan att förstå att du argumenterar utifrån en kulturmarxistisk världsbild. Varför ska någon som har förståelse ta dig seriöst? Det du skrev är bara menlöst svennebabbel. Du förstår inte hur otroligt förvrängd din omvärldsförståelse är, och det är något du har gemensamt med den enorma horden av NPC-svenskar. När Sverige säckar ihop kommer miljoner svenskar att drabbas av svåra mentala problem när verkligheten blåskärmar för dem. "Hur kan det gå så här, vad är det som händer, va, va, va, va, va, Sverige är ju ett rikt land, va , va, varför vågar inte polisen göra någonting, va ,va, va"
Citera
2021-07-15, 19:30
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Du är en mentalt degenererad svensk som argumenterar utifrån en kulturmarxistisk världsbild utan att förstå att du argumenterar utifrån en kulturmarxistisk världsbild. Varför ska någon som har förståelse ta dig seriöst? Det du skrev är bara menlöst svennebabbel. Du förstår inte hur otroligt förvrängd din omvärldsförståelse är, och det är något du har gemensamt med den enorma horden av NPC-svenskar. När Sverige säckar ihop kommer miljoner svenskar att drabbas av svåra mentala problem när verkligheten blåskärmar för dem. "Hur kan det gå så här, vad är det som händer, va, va, va, va, va, Sverige är ju ett rikt land, va , va, varför vågar inte polisen göra någonting, va ,va, va"

Går inte att ta dig seriöst eftersom du går all in med halmgubbar och sinnesförvirring.
Citera
2021-07-15, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Jag känner mig personligen väldigt trygg tack. Mer regelrätta gated communities tror jag blir verklighet inom en inte för snar framtid, och då får vi i värsta fall flytta med. Att undvika problemet med pengar kommer alltid att gå.
Då krävs betydligt mer än svenniga 10 miljoner.
Citera
2021-07-15, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Då krävs betydligt mer än svenniga 10 miljoner.

Nah jag tror det kommer vara ganska lugnt
Citera
2021-07-15, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja vilken jävla kukhorunge denna Patrik är men såna är de.

Jag tolkade det snarare som en ironisk känga.
Citera
2021-07-15, 20:52
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vastarien
Jag tolkade det snarare som en ironisk känga.

Man kan tro att de skojar jag förstår. Men varför i helvete skoja om nåt så allvarligt specielt i roll av talesman. Ge denna sparken i såna fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in