2021-07-15, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Massiv repatriering av första, andra och tredje generationens invandrare, dvs minst 3 miljoner. Gör man inte det kommer inget annat spela någon roll. Partiledardebatterna är bara ett skådespel. Alla 7 eller tom 8 menar att återvandring skall vara frivillig. Antingen skickar vi hem folk eller kommer man förr eller senare rösta fram en liten man i mustasch eller kommer svenskar som folk försvinna inom ett par generationer och landet Sverige kommer för alltid vara förlorat eller så blir det ett blodbad av sällan skådat slag.

Detta sammanfattar läget ganska väl. Det är så uppenbart men verkligen ingen än en handfull inser det. Finns liksom inte mycket att göra. Det enda jag gör är att jag spenderar all min fritid med att plugga ett tredje språk så jag kan dra till ett land som är förhållandevis separerat om skiten skulle träffa fläkten helt. Man måste ha en plan B.
Citera
2021-07-15, 04:11
Medlem
Kebbabturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av id748
Nej, Sverige är inte ett demokratiskt land; Sverige är en oligarki med demokratiska element, och det finns inget folkligt stöd för invandringen vi haft, och det har aldrig funnits det. Svenska män röstar höger/mot invandring medan svenska kvinnor och invandrare röstar vänster. Men, demokrati, och hur man röstar, ger inte per automatik legitima utfall, speciellt med tanke på att nästan all media i Sverige är kontrollerad osv. Du är en rasist som vill försöka rättfärdiga koloniseringen av Sverige - av icke-svenskar som har begått otaliga hatbrott mot svenskarna. Svenskarna har varit alltför goda mot onda, rasistiska invandrare som dig och du betalar tillbaka den godheten genom att försöka förneka svenskarnas existens och rätt till Sverige. Som tur är så hatar fler och fler svenskar invandrare som dig varje dag, och det är inte konstigt med tanke på hur dåligt ni beter er. Sverige är svenskarnas land och icke-svenskar har ingen rätt att vara i Sverige och ska deporteras tillbaka till era länder.

Några länkar:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/storre-majoritet-vill-ha-farre-asylsokande
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/svt-novus-tjejerna-valjer-v-och-killarna-valjer-sd
https://sv.wikipedia.org/wiki/Folkomr%C3%B6stningen_om_flyktingmottagande_i_Sj%C 3%B6bo_kommun_1988

Du kallar mig rasist men tycker själv att icke-svenskar skall deporteras? Haha, ditt jävla snöre.

Det finns inget folkligt stöd för invandring? Jasså? Så varför är alla skolor arbetsplatser så duktiga på att påpeka jämlikheten och mångkulturen. Varför trycker polisen stenhårt på att de gärna ser kandidater med utländsk påbrå? Varför demonstreras det inte då hejvilt på sveriges gator om du nu menar att sverige inte är en ren demokratisk stat och att svenska kvinnor många gånger väljer araber eller svarta att bilda familj med om det nu inte finns ett folkligt stöd? Man är ju så PK i Sverige och att vi ska tolerera invandrare och att alla är lika. Eller är det bara en fasad kanske för att passa in och inte bli stämplad som det svarta fåret? Hmm..

Du är ju helt lobotomerad själv, sitt ner och njut av showen istället och se din vackra oligark stat kollapsa.
Citera
2021-07-15, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebbabturken
Du kallar mig rasist men tycker själv att icke-svenskar skall deporteras? Haha, ditt jävla snöre.

Det finns inget folkligt stöd för invandring? Jasså? Så varför är alla skolor arbetsplatser så duktiga på att påpeka jämlikheten och mångkulturen. Varför trycker polisen stenhårt på att de gärna ser kandidater med utländsk påbrå? Varför demonstreras det inte då hejvilt på sveriges gator om du nu menar att sverige inte är en ren demokratisk stat och att svenska kvinnor många gånger väljer araber eller svarta att bilda familj med om det nu inte finns ett folkligt stöd? Man är ju så PK i Sverige och att vi ska tolerera invandrare och att alla är lika. Eller är det bara en fasad kanske för att passa in och inte bli stämplad som det svarta fåret? Hmm..

Du är ju helt lobotomerad själv, sitt ner och njut av showen istället och se din vackra oligark stat kollapsa.
Ja, du är en rasist. Det är bara svenskarna som har en rätt till Sverige. Invandrarna har ingen rätt till Sverige och kommer aldrig ha en rätt till Sverige. Om svenskarna inte vill ha er här så ska ni åka hem, och fler och fler svenskar hatar invandrarna varje dag, vilket inte är konstigt med tanke på hur illa ni beter er. Invandrarna går på bidrag, begår brott och håller på att förstöra Sverige rent allmänt. Ni håller på att förvandla Sverige till en bananrepublik eftersom ni har dåliga gener. Ni förstörde länderna som ni sprang iväg från och förstör Sverige nu - eftersom ni har dåliga, låg IQ gener.
Citera
2021-07-15, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebbabturken

Jag tror du svarade på din egen fråga genom det fetstilade. Det ligger väldigt mycket i just det du säger. Ett spel för galleriet, att följa instruktionen från toppen och slippa bli uthängd i pressen.
Citera
2021-07-15, 07:58
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissarsyra
Du har aldrig varit i Helsingborg hör jag, många fina hus och tomter i villaområden har blivit en ren blatte-dröm: gräv upp hela tomten och lägg plattor samt vitt grus.
Släng gärna också upp en mur i vit sten med start staket upp till huvudhöjd runt hela huset, samt en splitt ny, helt svart merca på garageuppfarten precis innanför den stora grinden.

hehe bor i närheten. Vart sker detta?

Inte sett något på Tågaborg i alla fall.
Citera
2021-07-15, 08:36
Medlem
Såg precis en intervju med den filippinska knäppgöken som slängt ut sig det ena efter det andra konstigheterna genom åren han regerat, enligt media. Men i intervjun berättar han om problemet med knark, kriminella överlag och brottslighet. Han pratar från hjärtat med kärlek till sin nation. Han betraktar sitt land och sina medborgare i första rummet. Där personer som inte deltar i de gemensamma insamlandet av skattepengar och resurser inte heller ska mötas med sympati från den skötsamma delen. Det saknas i Sverige. Vårbynätverkets advokatkostnader uppgick till över 20 miljoner kronor nu senast och det är en sån summa som aldrig en vanlig person kommer kosta/inbringa samhället. De personerna är på en sån fruktansvärt netto minus för samhället att det enda bästa vore att slänga nyckeln men det gör vi ju inte utan de är ute om 10-12 år igen utan utbildning, kontaktnät eller något som för dom i en bra riktning i livet och det kommer innebära en kriminell bana igen. Trött på Sverige
Citera
2021-07-15, 08:54
Medlem
Sverige må vara ett stort land till sin yta, men om vi räknar ställen där du kan bo, med lite affärer osv, är Sverige inte så stort. Svenskar i Sverige är ett folk på ca 8 miljoner om jag inte har fel, och Sverige har tagit emot fler än 2 miljoner invandrare på kort tid. Med andra ord, det är väldigt svårt att fly från mångkulturen idag. Visst finns det områden där du kan bo om du har pengar, men du kommer ändå komma i kontakt med invandrare när du rör dig ute.

Jag personligen har inga större problem att bo bland invandrare som inte attackerar mig genom rån eller misshandel. Jag vill absolut inte bo i ett område där svenskar är i minoritet, men att där bor lite invandrare stör inte mig.

När svenskar idag säger att de inte vill bo bland invandrare, tolkar jag detta som att de inte vill bo bland folk från MENA (förutom iranier i många fall). För att kunna uppnå detta i Sverige idag, krävs det pengar. Du måste ha råd att kunna köpa en lägenhet, eller helst ett hus, i ett område där de flesta invandrare från MENA inte har råd att bo. Även om du lyckas med detta kommer du ändå att komma i kontakt med människor från MENA, så vida du inte isolerar dig i området där du bor.

Det andra alternativet är att flytta till ett annat land där det inte bor många från MENA. Ungern, Polen, Schweiz, Norge och Danmark tror jag är de bästa alternativen. Om du gillar öst-asiater kan Japan och Sydkorea vara bra alternativ.

Men, om du är under 40 år gammal, och tror att du kommer att kunna fly mångkulturen för resten av ditt liv, då är du naiv. Sverige tar emot ca 100 000 invandrare från MENA varje år, och vi är inte ens i närheten av en förändring. Utöver detta skaffar folk från MENA många barn, och många av dem blir mer extrema än sina föräldrar när det gäller Islam och kultur från MENA. Räkningen för svenska folkets feghet angående detta problemet kommer nu, och den är väldigt hög. Du kan inte längre fly eller gömma dig. Antingen anpassar du dig efter deras sätt att leva, eller så börjar du odla en ryggrad, och kämpar mot denna utveckling, i alla lägen.
Citera
2021-07-15, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrOsocial
Är nog bara inse att landet där man hittar frid o fröjd är norr om Dalälven. Att bara flytta några mil från krigszonerna Malmö/Stockholm/Göteborg kommer inte vara nog inom några år.

Semestrade i Sverige i år. Åkte på bilsemester från västkusten upp till Jämtland, sen Sundsvall, Stockholm och hem igen.

Det spelar ingen roll vilken halvdöd gammal brukshåla eller liten ort med tiotalet invånare man passerar. Nog springer det omkring ett par hucklen med en flock ungar i släptåg och i vart och vartannat gathörn häckar ett gäng mörkhyade, stirrande individer.

De är redan överallt.
Citera
2021-07-15, 11:07
Medlem
Black-lies-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
Även om vi skulle rösta fram en majoritet som kräver detta, vilket i sig är en omöjlighet.
Så kommer det inte att vara möjligt att genomföra, inte ens på teoretisk nivå.

Flertalet ursprungsländer vägrar ta emot de som "flytt" från landet, de som fått svenskt medborgarskap kommer inte att vara välkomna tillbaka till sanden/djungeln.
Och de som är födda här kan omöjligen tas emot som om de vore forna medborgare i babbe-länderna.

Återstår endast en möjlighet för att minska denna summa på 3 miljoner individer till en mer hanterbar mängd.
Då jag upprepade gånger blivit varnad och hotad med bannlysning av moderatorer för att jag skrivit att jag anser att de åtgärderna är de lämpligaste för att uppnå målet kommer jag inte att säga vad det är för åtgärder. Vill nämligen ha kvar mitt konto.

Låt mig gissa, kan det vara läge att förse alla etniska svenskar med varsin röjsåg?
Citera
2021-07-15, 11:11
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Närmare 3 miljoner blattar lever på skattepengar: socialbidrag, studiebidrag, lönebidrag etc. Dvs skattepengar som vi svenskar betalar.

Dina siffror stämmer inte men även om det vore så, så konsumerar dessa människor och därmed går ekonomin runt.
Citera
2021-07-15, 11:14
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Konstigt allt det där fungerade innan massinvasionen då? Faktum är att allt faktiskt fungerade bättre innan orcerna invaderade. kan du förklara det där utan massa trams?

Det som är trams är att den tiden är förbi. Hur många Ica handlare fanns det i en medelstor stad på den tiden? Hur många finns idag? Vad händer om 3miljoner konsumenter försvinner? Hur många företag skulle gå omkull? Vad skulle hända med bostadspriserna om 3 miljoner människor försvann? Vad händer med värdet på bostäderna och belåningen? Kom igen tänk lite övergripande
Citera
2021-07-15, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Problemet är att kriminella ligor från öst fritt kan resa in eftersom det inte finns någon gränskontroll. När politikerna heller inte vill ge tullen resurser och befogenheter att stoppa och beslagta misstänkt stöldgods på väg ut så blir det en pullfaktor.
Det var längesedan som exempelvis litauisk polis berättade i polistidningen att deras yrkeskriminella söker sig till Sverige för vår slappa inställning. I Litauen låses de in, här vill inte ens politikerna stoppa utförsel av stöldgodset, än mindre låsa in brottslingarna.
Samma sak med zigenare och prostituerade, de har ingen rätt att befinna sig i Sverige om de inte söker jobb. Således kan de utvisas enligt gällande EU-regelverk, men det vägrar politikerna se till att polisen gör.
Det är så många saker som kunde bli gjort som inte görs 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in