2021-07-14, 21:14
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Allmänheten kanske märker att en bil har brunnit eller att någon skjutit in genom ett fönster, säger Patrik Andersson, sektionschef på underrättelseenheten i polisregion Syd.
Jag gillar hur alldagligt han säger det där. Ungefär som att det är en fråga om grannen märkt att någon pallat några äpplen på hans tomt.

Ja, kanske nån bil brunnit eller en och annan skottlossning har inträffat. Kanske ett litet mord här och en liten våldtäkt där.
Citera
2021-07-14, 21:21
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Jag gillar hur alldagligt han säger det där. Ungefär som att det är en fråga om grannen märkt att någon pallat några äpplen på hans tomt.

Ja, kanske nån bil brunnit eller en och annan skottlossning har inträffat. Kanske ett litet mord här och en liten våldtäkt där.
Japp, och sedan har de mage att fråga varför de inte får mer uppskattning och uppslutning från allmänheten. Fy fan.
Citera
2021-07-14, 21:43
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Det är ju en hel del babbar på landet. De är dock inte av samma kaliber som slöddret i storstäderna, inte än.
Vad som är intressant dock är att även i en glesbygd, där det inte finns några utanförskapsområden, är det fortfarande blattarna som bråkar.
PK-vänstern skyller ju gärna på att det är de segregerade områdena som gör de stackars somalierna kriminella. Men här, där det inte finns några sådana områden blir de det ändå. Hur förklarar de detta?
Detta. Det ÄR kulturella skillnader.
När det erkänns, kommer vi närmare pudelns kärna.
Citera
2021-07-14, 22:23
Medlem
Så länge man bor i ett villaområde med snittpriser över 10m så är man lugn. För 99% av alla andra som inte har privilegiet att klara det: jag beklagar.
Citera
2021-07-14, 23:03
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Så länge man bor i ett villaområde med snittpriser över 10m så är man lugn. För 99% av alla andra som inte har privilegiet att klara det: jag beklagar.

Medan du sitter och runkar åt dig själv och ditt eget välmående kan du ta och fundera över när home invasions på allvar börjar i Sverige, vilka hus tror du man bryter sig in i då? Jannes i Bagarmossen eller Philips i Djursholm? Om du bor på en stor tomt med buskar och träd, är du säker på att grannarna kommer höra när du vrålar av smärta eller dina barn skriker av skräck? Jag bor själv privilegierat men jag är inte dummare än att jag begriper att vi alla kommer drabbas, jag har dessutom tillräckligt med empati för att uppriktigt sörja när mina mindre bemedlade landsmän far illa.

En annan sak du kanske inte tänkt på är att om du kör en fin bil så ökar risken för carjacking samt du exponerar dig för att du kanske har värdesaker hemma. Det smartaste man kan köra idag är en några år gammal lägre medelklassbil. Köra MB, BMW eller Audi med lite motor i så har man direkt blicken på sig, dvs den där blicken man inte vill ha på sig.
Citera
2021-07-14, 23:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Står väl i del av tjatten som avslöjats av polisen att man frågar om Landskrona typ lätta pengat om man har folk där.

Så det kommer nog. Inte kriminella från storstadsgängen som köper villor i mindre städer men sätter upp undergrupper där allt mer. Mindre antal polis som bråkar.
Citera
2021-07-15, 00:21
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickeyMantle
Svenskar i byar bör inse att man INTE säljer sitt hus / torp till ickesvenskar. Är man så jävla dum att man säljer ut sig till dessa, så får man ses som en förrädare som lämnar bränd jord efter sig.

Sen måste svenskar sluta vara så jävla obekväma inför att lära känna sina grannar. Måste bygga stark gemenskap i sin omnejd.
Helt riktigt!
Sälj inte till nån du inte själv vill ha som granne.
Citera
2021-07-15, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Oavsett, de värderar sina turk kärror mer än hus och så har det alltid varit. Villaområden är väldigt säkra kort.

Inom kort kommer socialkontoren att köpa in villor i svenska områden och sen placera en massa svartskallar där...Det har väl redan skett i några kommuner. Så villaområden kan du nog glömma att vara trygg i om några år.
Citera
2021-07-15, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Givetvis.
Kom ihåg att de 675000 bidragsbabbarna som Riksdagens Utredningstjänst (på uppdrag av M) räknat fram är vuxna personer, sen har de väl i snitt 3-4 barn... 675000x3 = 2025000
Två miljoner bidragsparasiter med barn, kanske så många som 2,7 miljoner bidragsparasiter plus avkomma.

Bara börja tokösa och hyra in extra länspumpar, pumpa ut.

Han Björn Björkqvist talade om det här nyligen:
Lämna mångkulturen - men fortsätt bekämpa den
https://www.youtube.com/watch?v=J-5jTqmlJ3k

tyckte dock hans video efter det var mycket bättre, alla svartpillrade bör se den:
Landet är bara kört om vi bestämmer oss för det
https://www.youtube.com/watch?v=MHPHR1OtZpU
Ja, det är såklart inte över (det är bara över när man ger upp), men vi måste ha omfattande återvandring och om vi inte har det så blir det förmodligen inbördeskrig om några generationer med tanke på hur dysfunktionella invandrarna är.
Citera
2021-07-15, 03:54
Medlem
Kebbabturkens avatar
Ni svennar har ju röstat för mångkulturen och ska då fan få smaka på den. Snart finns det kebbabturkar ute på vischan med. Hahah, svennsons grillar med familjen på trädgården jämte Hussein-familjen och deras 50 vattenpipar kusiner som slaktar lamm på tomten.
Citera
2021-07-15, 03:58
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt

Ja vilken jävla kukhorunge denna Patrik är men såna är de.
Citera
2021-07-15, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebbabturken
Ni svennar har ju röstat för mångkulturen och ska då fan få smaka på den. Snart finns det kebbabturkar ute på vischan med. Hahah, svennsons grillar med familjen på trädgården jämte Hussein-familjen och deras 50 vattenpipar kusiner som slaktar lamm på tomten.
Nej, Sverige är inte ett demokratiskt land; Sverige är en oligarki med demokratiska element, och det finns inget folkligt stöd för invandringen vi haft, och det har aldrig funnits det. Svenska män röstar höger/mot invandring medan svenska kvinnor och invandrare röstar vänster. Men, demokrati, och hur man röstar, ger inte per automatik legitima utfall, speciellt med tanke på att nästan all media i Sverige är kontrollerad osv. Du är en rasist som vill försöka rättfärdiga koloniseringen av Sverige - av icke-svenskar som har begått otaliga hatbrott mot svenskarna. Svenskarna har varit alltför goda mot onda, rasistiska invandrare som dig och du betalar tillbaka den godheten genom att försöka förneka svenskarnas existens och rätt till Sverige. Som tur är så hatar fler och fler svenskar invandrare som dig varje dag, och det är inte konstigt med tanke på hur dåligt ni beter er. Sverige är svenskarnas land och icke-svenskar har ingen rätt att vara i Sverige och ska deporteras tillbaka till era länder.

Några länkar:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/storre-majoritet-vill-ha-farre-asylsokande
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/svt-novus-tjejerna-valjer-v-och-killarna-valjer-sd
https://sv.wikipedia.org/wiki/Folkomr%C3%B6stningen_om_flyktingmottagande_i_Sj%C 3%B6bo_kommun_1988
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in