Citat:
Absolut inte jag har tagit vaccinet, efter att ha informerat mig om kunskapsläget, och tagit ett medvetet beslut.
Men jag har en stark övertygelse om att människor måste få välja själva när det kommer till ett beslut att ta ett läkemedel, utvecklat under kort tid, med okända långtidsbieffekter. Och jag tror att det är ett val mellan att ta vaccinet, eller genomgå covid, det här viruset kommer uppföra sig som alla andra virus av denna typen, kommer inte att försvinna.
Johanna Höög drar ju siffror på långtidscovid å hur många barn som haft sjukdommen direkt ur arslet. Det lyser rädsla från henne, helst skulle hon låsa in sina barn med reflexväst på. Tillåmed vetcov19 panelen erkänner att siffrorna på långtidskovid är rent hittepå med ett giga enormt spann på antalet.
Men jag har en stark övertygelse om att människor måste få välja själva när det kommer till ett beslut att ta ett läkemedel, utvecklat under kort tid, med okända långtidsbieffekter. Och jag tror att det är ett val mellan att ta vaccinet, eller genomgå covid, det här viruset kommer uppföra sig som alla andra virus av denna typen, kommer inte att försvinna.
Johanna Höög drar ju siffror på långtidscovid å hur många barn som haft sjukdommen direkt ur arslet. Det lyser rädsla från henne, helst skulle hon låsa in sina barn med reflexväst på. Tillåmed vetcov19 panelen erkänner att siffrorna på långtidskovid är rent hittepå med ett giga enormt spann på antalet.
Ur arslet?
Vänta nu, du fattar att det är siffror straight from Socialstyrelsen (blir lte pinsamt annars), old news bro. Läst dessa själv på Socialstyrelsen, vilket även hundratals läsare i tråden konfirmerat.
Nyheten om dessa 1300 st barn 0-12 år vilka getts inneliggande sjukhusvård - i Covid-19, fullt friska sen tidigare - är gammal (2 månader) du ser hur det blir när regimen döljer saker, du tar ut det och person angreppar - Johanna -gör om gör rätt -bro.
Wait for it -så fattar du Johannas vibb som du tolkar in som "rädsla" samt hint om uppgivenhet.
Its real - "bro".
The awakening is real.
Ska du :
1. Förneka.
2. Bli arg och ta det personligt.
3. Gå in och läs de sinnrikt diaboliskt - dolda siffrorna i diagrammet på socialstyrelsens hemsida -lägg ihop dom veckovis och voila 1300 st barn 0-12 år.
4. Ska d hitta på saker att förneka sifforna
Typ att det handlar om alla vårdkontakter även de på vårdcentral/1177(telefon) LOL, my nigga, Detta är antal data på barn INSKRIVNA på avdelning vilka getts INNLIGGANDE SJUKHUSVÅRD.eller efter lång tid ngnstans punkt 254403. Inse this shit is real.
Förstår att det är tufft att vakna.
ett tips, tänk på situationer du vart med om där andra förnekat/projicerat blnt och inse att ET TU ÄR MED OM N STOR INSIKT - Staten mörkar MKEJ?
Lite som att aliens har landat 4 real lol, sen kommer folk å -neeeej eller hur, d skulle vart på tv.
Disclaimer, fuck it bro, vill du sova gör det.
I just handed you the undeniable truth - straight up data.
Gör vad du vill med den. Det är ditt lv.
Men det är Sveriges barn.
Skyddas de inte av staten, bör staten granskas.
Senast redigerad av Sarumanmyndigheten 2021-07-14 kl. 22:59.
Senast redigerad av Sarumanmyndigheten 2021-07-14 kl. 22:59.
.