2021-07-14, 02:08
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dandh
Jesus Christ.... You are a total moron. 12000 routrar?? ok. vi kör på det. Då blir det dyrt. OM det vore sant.
Jag vet inte hur många de har. Det kanske är färre men dyrare. Vi har ingen speciell anledning att inte tro på personen som uppskattade kostnaden. Och om det skulle kosta "bara 2 miljoner dollar" eller nåt sånt så är det förstås fortfarande alldeles för dyrt eftersom det inte finns något syfte i det. Som sagt så har de redan fått tillräckligt med data för att bevisa att maskinerna inte var uppkopplade mot internet.
2021-07-14, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja Ninja kör med att ingen får se vad vi gör?

Och sedan så presenterar Ninja något?

Varför lämna ut något för ninja manipulation?

Jag lider med er dumhet. Allt är filmat, dokumenterat och fullt verifierbart. Vad är det du inte förstår??
Att de inte visar vad de gör just nu är helt naturligt. Fråga skattmasen om han någonsin gör en revision på dina finanser vad han har hittat, innan undersökningen är klar.
2021-07-14, 02:11
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Jesus Christ.... You are a total moron. 12000 routrar?? ok. vi kör på det. Då blir det dyrt. OM det vore sant.

Halva Sveriges befolkning i Maricopa county hur många routrar i Sverige jobbar på valdagen?

2021-07-14, 02:15
Medlem
siisters avatar
Citat:
Är vi nu där igen?? De tog ingen data till en annan stat!!! Snubben de anlitade arbetade "remote" pga. corona. Som hundratals miljoner andra människor runt jorden gör just nu.

Citat:
O du tror på allt du läser??? Det första jag fick lära mig på universitetet var, tro inte på nåt du läser. Kanske det är annorlunda idag när alla ska indoktrineras men så var det förr.

Jag tror inte på det du skriver. Men vem har berättat för dig personligen att en snubbe arbetade "remote" från Montana? Om du inte har läst det någonstans menar jag
2021-07-14, 02:16
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Jag lider med er dumhet. Allt är filmat, dokumenterat och fullt verifierbart. Vad är det du inte förstår??

Oj men visa filmen: hur de för ut val-data från AZ till en privat loge och hur de använder denna!

Nä du ljuger och visar att du är en i sekten.

Trist, trodde du ville diskutera detta seriöst och att du fick visa att du vet lite om nätverk men det visade sig att du är en sektmedlem som inte kan något om det kan skada kejsaren.

2021-07-14, 02:22
Medlem
Citat:
Halva Sveriges befolkning i Maricopa county hur många routrar i Sverige jobbar på valdagen?

Samma som alltid är det korta svaret. De använde 533 tabulatorer. Det klarar nästan vilken router som helst av. Till och med en enkel hemmarouter som linksys klarar av 50 samtidiga uppkopplingar. Så i runda slängar så krävs det 10 sådana. De kostar inga dryga 5 svenska miljoner. Såvida de inte är gjorda av guld med diamanter osv.
2021-07-14, 02:23
Medlem
Citat:
Oj men visa filmen: hur de för ut val-data från AZ till en privat loge och hur de använder denna!

Trist, trodde du ville diskutera detta seriöst och att du fick visa att du vet lite om nätverk men det visade sig att du är en sektmedlem som inte kan något om det kan skada kejsaren.

Det är inte säkert att vi någonsin får se de filmerna. Men om en domstol kräver det så får de se den. Vad är annar vitsen med en revision om man inte kan verifiera den??
2021-07-14, 02:29
Medlem
Citat:

Det hörs att du har slut på argument. Jag kan en hel del om nätverk. Frågan är vad du kan?
De hjar inte fört ut någon valdata. Det är lögner. När jag är hemma i Sverige så jobbar jag remote mot USA, inga konstigheter öht. Jag kan sitta på en stubbe i skogen o jobba mot USA. SÅ att en snubbe i Montana jobbar remote mot Arizona är inte alls konstigt.
2021-07-14, 02:29
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Samma som alltid är det korta svaret. De använde 533 tabulatorer. Det klarar nästan vilken router som helst av. Till och med en enkel hemmarouter som linksys klarar av 50 samtidiga uppkopplingar. Så i runda slängar så krävs det 10 sådana. De kostar inga dryga 5 svenska miljoner. Såvida de inte är gjorda av guld med diamanter osv.

Så i Sverige och i Maricopa county hade det varit nog med EN hemma router enligt dig.

Men HUR MÅNGA routrar använde de i Maricopa county?

2021-07-14, 02:33
Medlem
Citat:
Så i Sverige och i Maricopa county hade det varit nog med EN hemma router enligt dig.

Men HUR MÅNGA routrar använde de i Maricopa county?

Läste du vad jag skrev??? Tydligen inte. Saken är att alla tabulatorer använder inte samma router. En valmaskin kräver en uppkoppling, kanske två, som jag sa, jag har ingen kunskap om de maskinerna.
Du har inte en aning om vad du pratar om. Du försöker hitta på ursäker för att försvara din ståndpunkt men allt du säger kan krossas med enkel logik.
2021-07-14, 02:36
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
För att förtydliga så är det inte bara routrarna som användes för valet som har krävts in. Det är samtliga routrar för hela countyt. Det vill säga alla routrar som används av någon av de 50 olika departementen som finns i Maricopa.
2021-07-14, 02:37
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Läste du vad jag skrev??? Tydligen inte. Saken är att alla tabulatorer använder inte samma router. En valmaskin kräver en uppkoppling, kanske två, som jag sa, jag har ingen kunskap om de maskinerna.
Du har inte en aning om vad du pratar om. Du försöker hitta på ursäker för att försvara din ståndpunkt men allt du säger kan krossas med enkel logik.

Du:

EDIT: Låt inte dig komma i närheten av ett nätverk!!
Senast redigerad av 0rganet 2021-07-14 kl. 02:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in