2021-07-13, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Börja inte babbla om andra "misstankar" än vad tråden gör gällande.
Det finns en tråd för det du vill diskutera, men nu verkar luften ha försvunnit ur den.

Nu är ju just Trump (förutom skattemålen och företagsbedrägerierna i NY) under utredning för just valfusk (i Georgia) och fler i Team Trump har misstankar emot sig gällande samma sak. Detta gäller också Giuliani, Lin Wood och Sidney Powell som alla är under utredning för sina agerande gällande det orättmätigt påstådda valfusket. Detta är ju också en försmak på hur det kommer att gå när detta tragiska gäng hamnar inför domaren i Dominon och Smartmatics stämningar mot den. Game Over!

Så visst skall det babblas om detta i denna tråd.

Klockan klämtar för Team Trump, Tick-Tock, Tick-Tock…,
2021-07-13, 21:50
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Nu är ju just Trump (förutom skattemålen och företagsbedrägerierna i NY) under utredning för just valfusk (i Georgia) och fler i Team Trump har misstankar emot sig gällande samma sak. Detta gäller också Giuliani, Lin Wood och Sidney Powell som alla är under utredning för sina agerande gällande det orättmätigt påstådda valfusket. Detta är ju också en försmak på hur det kommer att gå när detta tragiska gäng hamnar inför domaren i Dominon och Smartmatics stämningar mot den. Game Over!

Så visst skall det babblas om detta i denna tråd.

Klockan klämtar för Team Trump, Tick-Tock, Tick-Tock…,

Hur gick certifieringen till i Georgia?

https://rumble.com/vjsm53-huge-update-on-georgia-election-audit.html

3:30 ungefär nämns Fuffensberger.

Edit: jag tror din klocka slutat fungera.
2021-07-13, 21:54
Medlem
Tok-Franss avatar
Peking-Joe gör ett försök styra upp det här debaclet.

Disclose.tv 🚨 (@disclosetv) Tweetade: NOW -Biden: “No other election has ever been held under such scrutiny and high standards. The big lie is just that: a big lie."

https://t.co/yveR1AsAqA https://twitter.com/disclosetv/status/1415023402973372418?s=20

Gubben är nervös nu.

We got this! 👌
2021-07-13, 21:56
Medlem
siisters avatar
Citat:
Vart står det att sedlar ska flyttas från sin "batch" och läggas i en stor hög?

Kan det vara så att sedlarna läggs tillbaka i samma "batch" de kom från, med skildnaden att "batchen" i sig är sorterad?

Såg du klippet jag länkade till? så förstår du vart problemet ligger.

Det är mänskligt att fela.

Vem har sagt att något har lagts i en stor hög? Nej, jag har inte kommit hunnit kolla igenom alla rumblevideos som länkats i tråden sedan november. Men jag kan tänka mig att Steve Bannon verkligen har en "Huge Update On Georgia Election Audit"
2021-07-13, 21:58
Medlem
Citat:
Vart står det att sedlar ska flyttas från sin "batch" och läggas i en stor hög?

Kan det vara så att sedlarna läggs tillbaka i samma "batch" de kom från, med skildnaden att "batchen" i sig är sorterad?

Såg du klippet jag länkade till? så förstår du vart problemet ligger.

Det är mänskligt att fela.
Eller hur, precis som jag uppfattat det från alla dessa timmar med vittnesmål och genomgångar av processen i hearingen. Även VEM som fyllt i dessa blanketter för varje batch har signerat. Just för att man ska kunna härleda VAD, HUR MÅNGA, VILKEN KANDIDAT och VEM som bekräftat räknandet.

Chain of Custody som det heter när man dokumenterar. BEVISMATERIAL som antingen visar att allt gått rätt till eller att det FUSKATS, vilket man nu kan bevisa att det gjorts här. DEN person som skrivit på dessa ligger väldigt illa till nu. Detta är systematiskt fusk också, betänk det ni alla valfuskförnekare här inne.

Men vi förstår ju nu varför dom anlitat brottmålsadvokater
2021-07-13, 22:01
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Peking-Joe gör ett försök styra upp det här debaclet.

Disclose.tv 🚨 (@disclosetv) Tweetade: NOW -Biden: “No other election has ever been held under such scrutiny and high standards. The big lie is just that: a big lie."

https://t.co/yveR1AsAqA https://twitter.com/disclosetv/status/1415023402973372418?s=20

Gubben är nervös nu.

We got this! 👌

Biden flyger till Pennsylvania för att berätta att valet var supersäkert. Märkligt, faktiskt aldrig sett en Amerikansk President få försvara sin egen utnämning. Hade han inte fuskat hade han viftat bort Trump som nonsens. Nu är han på plats, precis som hans +100 advokater bara i Phoenix.

Till och med de hårdast indoktrinerade bör ju ana ugglor i mossen. Om allt är jätte super säkert kan man väl låta audit dessa tre counties i Pennsylvania, visar det sig att Biden har rätt kommer ju Demokrater vinna 2022 där de nu ligger under och Kamala skulle ha bättre chanser 2024..
2021-07-13, 22:02
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vem har sagt att något har lagts i en stor hög? Nej, jag har inte kommit hunnit kolla igenom alla rumblevideos som länkats i tråden sedan november. Men jag kan tänka mig att Steve Bannon verkligen har en "Huge Update On Georgia Election Audit"

Du har rätt i en sak du skriver i alla fall.

Men åter till batchen, Emma18 hävdar att skillnader i antalet sedlar för respektive kandidat skiljer sig pga ordningen sedlarna räknas.

Då du kom in i våran diskussion så får du gärna förklara hur det är möjligt.

Titta på den här och återkom.
2021-07-13, 22:02
Medlem
Citat:

Du borde kolla länken, dom visar nämligen just dom där "blanketterna" som fylls i för varje "batch". Chain of Custody.

Ser mycket illa ut för den som signerat dessa. Inte bara en sån märklig blankett då som inte stämmer med vad som finns i batchen som hör till dokumentet. Utan flera. Är det så här det gått till på flera håll i den berömda "auditen" i Georgia så förstår jag att dom är livrädda för att sanningen ska komma fram.

Detta är dock INTE ENDA problemet som dom hittat.

Dom behöver brottmålsadvokater hela bunten nu...
2021-07-13, 22:03
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:

Skall vi citera dig nu Siistrrrrr kan vi alla nu konstatera att du ljugit, man räknar ej per kandidat man räknar batcher för att därefter läggas tillbaka i batchen. För att räkna korrekt och följa COC.

Ledsen men du får faktiskt skämmas lite nu. Kanske dessutom fundera på hur nedlåtande du är mot andra här. Lögnis.
2021-07-13, 22:05
Medlem
Citat:
Här förklara någon med insyn problemet.

Din TDS gör dig blind.

Försök njut av solen så länge.

Edit: det här ser inte bra ut för vänster-svängen.

We got this. 👌

OJ...Jag hade nästan gett upp hoppet om att röstfusket skulle uppdagas men det här ser ju väldigt förtroendeingivande ut😃
2021-07-13, 22:06
Medlem
TatueradeSnutkukars avatar
Bra inlägg!

Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Biden flyger till Pennsylvania för att berätta att valet var supersäkert. Märkligt, faktiskt aldrig sett en Amerikansk President få försvara sin egen utnämning. Hade han inte fuskat hade han viftat bort Trump som nonsens. Nu är han på plats, precis som hans +100 advokater bara i Phoenix.

Till och med de hårdast indoktrinerade bör ju ana ugglor i mossen. Om allt är jätte super säkert kan man väl låta audit dessa tre counties i Pennsylvania, visar det sig att Biden har rätt kommer ju Demokrater vinna 2022 där de nu ligger under och Kamala skulle ha bättre chanser 2024..
2021-07-13, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Skall vi citera dig nu Siistrrrrr kan vi alla nu konstatera att du ljugit, man räknar ej per kandidat man räknar batcher för att därefter läggas tillbaka i batchen. För att räkna korrekt och följa COC.

Ledsen men du får faktiskt skämmas lite nu. Kanske dessutom fundera på hur nedlåtande du är mot andra här. Lögnis.
Eller hur, och inte bara siister då, utan ganska många.

Vi får se när fler liknande avslöjanden kommer fram hur kaxiga dom är

Nyttiga idioter. Fy sjutton.

Misstänker starkt att det är samma typ av problem dom har i Arizona. Alltså, hur kan man försvara sånt här

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in