2007-07-08, 20:55
Medlem
Bob-Dylans avatar
Hatar att vara bränd på pendeln, detta repeterades ständigt i mitt huvud sist, "Tåget avgår från spår 4 om 4 minuter", riktig jävla tvångstanke. Sen är de grymt jobbigt med alla som stirrar. Om dom nu verkligen gör det ..
Citera
2007-07-08, 21:05
Medlem
HellFists avatar
Sittandes gungandes i en stor hängstol/matta (som jag gick igenom grundligt både en o två gånger innan) 5m över en öppen gigantisk forsdämning, med stones på båda sidorna av ett 90-band i lurarna
Citera
2007-07-08, 21:07
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellFist
Sittandes gungandes i en stor hängstol/matta (som jag gick igenom grundligt både en o två gånger innan) 5m över en öppen gigantisk forsdämning, med stones på båda sidorna av ett 90-band i lurarna

Det där lät otroligt sjukt coolt.
Citera
2007-07-08, 21:16
Medlem
retardos avatar
När jag skulle förnya mitt pass hos polisen tror jag.
Citera
2007-07-08, 22:20
Medlem
furis avatar
Tema dagen om droger... Då var man ju bara tvungen att ta en bong..
Lite ot, men flöddrad som ett svin hos min kära mormor på hennes diazepam som hon ändå inte använder
Citera
2007-07-08, 22:31
Medlem
tanksters avatar
Charter

När jag skulle anmäla min plånbok stulen hos guardia civil på ibiza. Själva stället var väl egentligen inte så konstigt men dom hade en plansch med massa droger och deras verkningar på väggen precis bredvid. Jag snöade in nåt enormt på den så det var nog egentligen mest jag som var konstig.
Citera
2007-07-08, 22:40
Medlem
HellFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Det där lät otroligt sjukt coolt.

Jo det var det...ett tag. Sen efter några timmar när rökat va slut o man börja bli lite smånojjig på att linorna trots allt kanske inte skulle hålla så var det mindre kul. Man va nämligen tvungen att dra sig upp en o en halv meter typ, med ren armstyrka. Neråt gick lätt, då var det bara glida ner i stolen.
O lat som man är när man rökt så får man ju mjölksyra bara av att klia sig i huvet.

På samma norrlandsresa paddlade jag ut med en kanot mitt på en vindstilla sjö mitt i natten o klippte den fetaste. freestyle i då oxo givetvis, tog en massa överdrivet inzoomade bilder på månen o alla granar o skit som var fett just då.
Orkade inte paddla hem förrens det va gryning, o jag kan säga att hade jag mindre än 10000 myggbett ljuger jag
Citera
2007-07-09, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PotRocker
Som rubriken lyder, vart är det underligaste stället du vart stukad på?

Själv så blir det nog: Under pissprov, folksamling på 400 pers och har en natt slutat ovanligt jävla långt ute i skogen under ett besök hos en polare som bor ganska ocentralt
Måste vara när jag somnade på hovets läktare med dryga 2000 pers i klacken runtom mig som skrek och skränade.

Ingen respekt de där
Citera
2007-07-09, 00:54
Medlem
MidgetHumpers avatar
Inne i ångbastun på det lokala äventyrsbadet måste nog vara det konstigaste.. tror vi hann dra 3 fetingar där inne
Citera
2007-07-09, 01:24
Bannlyst
käkade pizza med farsan när jag var stukad en gång, han ringde precis när vi rökt och var så jävla hungrig
Citera
2007-07-09, 01:52
Medlem
NOiDs avatar
Satt och delade en feting med en polare på vår lokala bad-brygga.. runt 1700 tiden en varm sommardag. kom ut 2 tjejer på bryggan som antagligen inte fattade nånting av våran hemmagjorda cigarett
Citera
2007-07-09, 03:20
Medlem
weed-mans avatar
saltsjöbanan i stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in