2021-07-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jag påstår inte att du är avundsjuk. Men du är om möjligt lite naiv som tror att pojken är barskrapad. Klart är att han har pengar på handen som kan leva jetset livet som många av oss dödliga drömmer om.

Hahaha jetset liv? Alltså, du är too much. Lär dig använda det du har mellan ögonen.

Som sagt han har miljonskulder och om du kallar det jetset liv och nåt du drömmer om. Ta dig samman säger jag då bara. Alla med lokalvårdarlön kan göra EXAKT allt han gör. Utan att behöva sälja lustgas och skämma ut sig dag efter dag.

Som sagt. Ta dig samman och skaffa större drömmar.
Citera
2021-07-12, 17:44
Medlem
XtraXs avatar
Hans liv och att uppfostra en hund rimmar jäkligt illa. Tror han har gjort sig av med den inom 1-2 år.
Citera
2021-07-12, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Tvärtom, det beror helt och hållet på vad du har för bakgrund. För mig som är uppväxt i en bekymmersam fattigdom där mat från kyrkan och pengar från socialen var vardag så drömmer jag så klart om rikedomar och jetset liv. Har du redan haft en bra tillvaro i en medelklass familj med kärlek och omsorg så kommer du inte att drömma om abbes liv i den utsträckning som jag gör med min fattiga bakgrund. Jag önskar honom dock allt annat än rikedom i det här livet. Den mannen ska brinna i helvetets avrundar och känna den brännande smärtan av elden som slukar honom i all evighet.

Du har varit här i tråden förut. Du vet att allt är ett luftslott ändå hjälper du hans imbecilla följare att gå på hans pyramidspel. Vet inte vad det ska hjälpa, om du sett rättegångar så vet du att han är sjukligt manupulativ och levde ”jetset” (din definition) innan han blev dömd för kvinnomisshandel och sexuella övegrepp. Men åklagaren visade att han var pank och skuldsatt. Även hans vänner säger samma sak. Allt är en fasad för att lura WT människor.

Han handlar inga märkesgrejer till sig själv det vet du va? Det är en del av scamen. Använd din hjärna bara lite lite lite.
Citera
2021-07-12, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Du har varit här i tråden förut. Du vet att allt är ett luftslott ändå hjälper du hans imbecilla följare att gå på hans pyramidspel. Vet inte vad det ska hjälpa, om du sett rättegångar så vet du att han är sjukligt manupulativ och levde ”jetset” (din definition) innan han blev dömd för kvinnomisshandel och sexuella övegrepp. Men åklagaren visade att han var pank och skuldsatt. Även hans vänner säger samma sak. Allt är en fasad för att lura WT människor.

Han handlar inga märkesgrejer till sig själv det vet du va? Det är en del av scamen. Använd din hjärna bara lite lite lite.

Jag är mycket väl medveten om att han är sjukligt manipulativ. Har jag påstått något annat anser du? Vad varken du eller åklagaren verkar förstå är att killen har pengarna i handen och inte på något bankkonto precis som alla andra laglösa smågangsters. Det här är ingen kille som tänder grillen på fredagar och lever Svensson livet i ett radhus. Han är en narcissist som har växt upp i en dysfunktionell och fattig familj. Tankesätten dom emellan är vitt skilda och det kommer din Svensson-indoktrinerade hjärna aldrig att förstå.
Citera
2021-07-12, 23:23
Medlem
Men snälla.. han har inga pengar på handen. TRO mig. Han är mer skuldsatt än nånsin. Tro mig. Nu matar jag inte dig mer.
Citera
2021-07-13, 04:15
Moderator
evilhoneys avatar
Mängder med OT raderat, varningar utdelade!
Att diskutera andra användare är givetvis inte topic.
//mod
Citera
2021-07-13, 07:58
Medlem
R33GTRs avatar
Börjar det inte bli pinsamt när han glider in på stora hemma fester i sin högmilade dieseltraktor? Menar folk borde ju skratta ihjäl sig när dem tror dem ser en rs7 bara att den låter som en traktor
Citera
2021-07-13, 12:39
Medlem
https://www.imagevenue.com/ME13MDN5?full=1

*Abdalla säger vi brinner, samtidigt som vageln växer mer än någonsin och hans main-konto är nere för andra gången på mindre än 24 timmar 😄

Edit: menar så klart ABDALLA
Senast redigerad av PelageZin 2021-07-13 kl. 12:51.
Citera
2021-07-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin

Abbe säger vi brinner, samtidigt som vageln växer mer än någonsin och hans main-konto är nere för andra gången på mindre än 24 timmar 😄

Det är ofta han själv som brinner när han påstår att andra gör det. Psykopaten speglar hela sitt universum. Lättläst som en bok.

Kvinnoboxare med hund, visst. Är dom valpar brukar det gå bra men adekvat uppfostran kommer utebli och när beta-hanen Abbe Batterito möter en ny alfa inom husets väggar kommer han börja slå hunden och hunden kommer se när han slår frugan.

Historian upprepar sig och det är nog en tidfråga innan han sitter gränsle över Chanel och tycker en tram spruta i stackars hunden.

Usch
Citera
2021-07-13, 12:57
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin

*Abdalla säger vi brinner, samtidigt som vageln växer mer än någonsin och hans main-konto är nere för andra gången på mindre än 24 timmar 😄

Edit: menar så klart ABDALLA

Haha vageln ser ut att ha antagit oanade proportioner.
Citera
2021-07-13, 13:19
Medlem
Ska bli intressant att se vad som tar över först, hans vagel eller hans vikar som snart borde göra det helt omöjligt att ha den frisyr han nu försöker dölja sin tunnhårighet med. Jävlar vad sliten han är nu haha.
Citera
2021-07-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Ska bli intressant att se vad som tar över först, hans vagel eller hans vikar som snart borde göra det helt omöjligt att ha den frisyr han nu försöker dölja sin tunnhårighet med. Jävlar vad sliten han är nu haha.

Ja jävlar! Den vageln va fan inte nådig numera! Ser riktigt vidrigt ut haha. Kan ju hoppas det går så långt att han behöver operera? För det kostar väl en slant där nere kan jag tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in