2021-07-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asynjan

Hängning, gevär, pistol, kniv eller något lämpligt verktyg som typ en vinkelslip mot halsen?

HD, SOA och till viss del JG kommer vara fortsatt misstänkta för delaktighet/skyddande om de inte tar bladet ur munnen.

En av trådskribenterna i L*na Wesstr*m-tråden har ju ganska nyligen deklarerat för oss övriga trådmedlemmar, att SD skar halsen av sig.

Ni trådmedlemmar som tycker om att spekulera i hur SD tog sitt liv kan ju till exempel spekulera om:

Låt oss antaga att St*fan Davidss*n hade en pistol av äldre modell med ett roterande kammarstycke inkluderat sex patroner var av en brukades vid det aktuella tillfället.

Låt oss då vidare antaga enligt ovan skrivet, att SD inplacerade pistolens pipa några centimeter till det proximala gomseglet och sedan använde pistolens avtryckare.

Spekulera i hur St*fan Davidss*n tog sitt liv, kan man ju alltid göra.

Angående Yodinnan [ HD ] och SOA, så håller jag med dig fullständigt, men jag själv kommer att granska vidare om JG.

Beträffande JG:s tidigare fotograferade exkrementer, så handlar det inte om själva den fekala biten utan det handlar om JG:s beteenden i detta fallet och även hur SD reagerade.

Mvh/JM.
Citera
2021-07-13, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Angående ditt tillägg: Nej, HD är inte alls helt avskriven i mina ögon.

Då är vi helt överens på den punkten angående Yodinnan [ HD ].

Enligt mig, så var HD, på ett eller annat sätt involverad i mordet på L*na Wesstr*m.

HD var också den personen i detta tidigare triangeldramat som hade det starkaste motivet för att få sin rival L*na Wesstr*m röjd ur vägen.

Mvh/JM.
Citera
2021-07-13, 10:56
Medlem
1: Hur många av trådens medlemmar anser att HD hade ett alibi för tidpunkten då L*na Wesstr*m blev bragt om livet ?

2: Ingen av trådens medlemmar har svarat på min tidigare ställda fråga gällande om, hur St*fan Davidss*n lyckades med att få ut LW från sin bostadsrätt en kort stund före själva dödsmisshandeln påbörjades bakom bullerplanket ? ... eller, kan det möjligtvis ha varit en annan person än SD som fick ut LW från sin bostadsrätt och att SD redan befann sig på Rättar*vägen vid det aktuella tillfället, kan den möjligheten ha funnits ?

Mvh/JM.
Citera
2021-07-13, 12:15
Medlem
doktor-millers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Då är vi helt överens på den punkten angående Yodinnan [ HD ].

Enligt mig, så var HD, på ett eller annat sätt involverad i mordet på L*na Wesstr*m.

HD var också den personen i detta tidigare triangeldramat som hade det starkaste motivet för att få sin rival L*na Wesstr*m röjd ur vägen.

Mvh/JM.
Nu får du ge dig din kappvändare, hon och SD var ju helt oskyldiga enligt dig, och du tjatade om motorvägsmannen i mängder av inlägg. Vad är din agenda EGENTLIGEN ? Och varför skriver du som om du vore född på 1800-talet
Citera
2021-07-13, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Herregud! Hahahahaha! Alltså - det här GC-gänget. JG skickar bajsbilder till SD och SD lägger k*ken på tårtan. Och plåtar dessutom! Vilket sällskap. Jag bara dööööör!

Jag vet, att trådskribenten @Picasso2 är mycket väl bevandrad i mordet på L*na Wesstr*m 2018 och dess omständigheter, sedan får ni övriga trådmedlemmar påstå vad ni vill.

Läs i den gråa citatrutan vad medlemmen @Picasso2 tidigare har framfört.

Gällande ett av mina tidigare skrivna inlägg i L*na Wesstr*m-tråden där jag tog upp beträffande att JG hade fotograferat sina egna exkrementer och därefter transmitterat fotografiet till sin kamrat SD, är helt korrekt.

Jag skrev också vid det aktuella tillfället, att en del andra trådmedlemmar tidigare hade framfört detta gällande JG:s fotografering av sina fekalier, det vill säga, utöver mig.

Att SD lagt sin penis på en tårta och därefter tagit ett fotografi, handlar om SD:s beteende och inte, om att SD placerade sin härlighet på en tårta.

Samma sak gäller JG, att han fotograferat sina egna fekalier är en sak, men, det är JG:s beteenden som det handlar om i detta fallet.

Mvh/JM.
Citera
2021-07-13, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake

Hans bajsbild fördes på tal framför rätten och åhörarna haha.
Han pratade om locker room talk som han raderat. Men jag tror det finns annat som skaver för JG.

Även trådskribenten @Firesnake har tidigare framfört om JG:s då gjorda transmittering av sitt fotografi på sina egna fekalier till sin kamrat SD.

JG:s tidigare fotograferade fekalier(bild) togs upp i TingsRätten vilket alla trådens medlemmar bör känna till som har ett seriöst intresse av mordet på L*na Wesstr*m 2018 och de personer runt omkring, som till exempel JG och även HD och SOA.

JG:s beteende är mycket intressant att titta vidare på så som hans tidigare kamrat SD.
Även gällande om JG är bisexuell och vad SD lånade av JG under sin så kallade trappinspektion.

Mvh/JM.
Citera
2021-07-13, 15:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det är väldigt svårt att förstå hur hon, HD, fungerar.
Det enda som hon verkar bry sig om, är att fylla i loggar, att "vinna".
Medan pappa sitter och håller koll på att Stefan sköter sig i rätten, är hon ute i skogen och leker.
Jag kan inte för mitt liv tro att hon någonsin ville ha Stefan tillbaks in i sitt liv.
Hon njöt av att känna att hon "vann" över Lena och hon visste att hon kunde styra Stefan likt en marionett, tryggt förvissad om att hon hade övertaget, att Stefan skulle vara henne till lags.
Hur man än vrider och vänder på fallet, så är HD och Soas agerande så märkligt, det sticker ut på ett onormalt sätt.
Det rullar på, livet, än har väl inte HD kraschat och besökt psyket, efter Stefans "självmord".
Jag ser snarare en befrielse i hennes ögon och leende.
Som pricken över i, bär hon numera en omlottring, med ormar. Inte Lenas ring, men en omlottring, som är ett av de saknade föremål som Lena bar vid mordet. Jag kan inte tolka det som annat än ren och skär symbolik. Den enda ring jag sett HD bära tidigare, var vigselringen.
Efter Stefans död, sitter en omlottring på hennes vänstra hand. Märklig tillfällighet? Tror inte det.
Curlad in absurdum och parallell sjukdomsvinst är ord som snurrar kring SOAs beteende och HD. Taget till nivåer som innebär kontakter som inte är rumsrena.

Hennes leende påminner om att han var en spelpjäs. Hon är fullt medveten om att hon kollas upp, inte bara av den här tråden.
En normal person hade inte stilat som hon gör.

Oavsett friad har hon lattjat runt i flera år med SD, tagit honom i absurt försvar i rätten.
Roat sig, flackade runt och flinat även då. Med en potentiell mördare. Hon bryr sig inte ett skvatt, är utan skrupler, inte psykiskt frisk och GC har stigit henne åt huvudet.
Senast redigerad av develi 2021-07-13 kl. 15:10.
Citera
2021-07-13, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det är väldigt svårt att förstå hur hon, HD, fungerar.
Det enda som hon verkar bry sig om, är att fylla i loggar, att "vinna".
Medan pappa sitter och håller koll på att Stefan sköter sig i rätten, är hon ute i skogen och leker.
Jag kan inte för mitt liv tro att hon någonsin ville ha Stefan tillbaks in i sitt liv.
Hon njöt av att känna att hon "vann" över Lena och hon visste att hon kunde styra Stefan likt en marionett, tryggt förvissad om att hon hade övertaget, att Stefan skulle vara henne till lags.
Hur man än vrider och vänder på fallet, så är HD och Soas agerande så märkligt, det sticker ut på ett onormalt sätt.
Det rullar på, livet, än har väl inte HD kraschat och besökt psyket, efter Stefans "självmord".
Jag ser snarare en befrielse i hennes ögon och leende.
Som pricken över i, bär hon numera en omlottring, med ormar. Inte Lenas ring, men en omlottring, som är ett av de saknade föremål som Lena bar vid mordet. Jag kan inte tolka det som annat än ren och skär symbolik. Den enda ring jag sett HD bära tidigare, var vigselringen.
Efter Stefans död, sitter en omlottring på hennes vänstra hand. Märklig tillfällighet? Tror inte det.

Att HD spang i skogen under rättegången kan ju, som nån sa i tråden tidigare, vara hennes sätt att hantera stress och ångest kring rättegången. En coping strategy.

Och SOA som känner till sin vuxna dotters sköra psykiska mående och historik av detsamma ville kanske sitta med i rätten för HDs skull snarare än SDs.
På eget initiativ eller annans.

Visst är hela persongalleriets agerande före, under och efter rättegången i den här historien märkligt. HDs, SOAs, SDs mfl...

Hela historien är ju i sig absurd.

Hade SD bara backat och agerat lämpligt och tagit konsekvenserna efter att frun fick reda på hans otrohet - och mordet därmed aldrig skett - så är det ju möjligt att HD och LW fortsatt att fajtas via geocahingen än idag.

Men mer troligt är att LW tagit tag i sitt mående och vänt ryggen åt de där två D:ssons, blockat SD överallt, polisanmält om han stalkar henne, stått emot hans skitsnack och fortsatt med sitt liv som den starka, livsbejakande och driftiga kvinna hon faktiskt var.
Citera
2021-07-13, 17:17
Medlem
Stefan trodde in i det sista att han skulle komma undan.
Han har lurat alla i sin omgivning inklusive flera i den nära kretsen.
Oavsett vad HD vet så är hon ensamstående förälder nu till två döttrar och måste ta ansvar för det. De måste få en chans att få bygga upp en ny tillvaro och notera gärna att livet spelas inte endast på sociala medier även om ni verkar tro det. Allt HD gör syns inte, denna kommentar till de kritiker som inte verkar tro att hon tar hand om sina barn. Det finns inte heller någon anledning för dem att reflektera eller älta om denna sjuka historia. Den varade alldeles för länge för att vara sund för någon och livet måste vidare. De två (SD/LW) som skapade ett helvete för flera och utnyttjat människor för sitt eget syfte är nu borta oavsett om det är rätt eller fel. Ingen är värdig en död och framför allt inte LW givetvis. Stefan blev dömd och är borta, familjen LW har på något sätt då fått en ”upprättelse” även om det inte ersätter en mor så klart. De kvarvarande måste få en chans att gå vidare. Denna tråd fortsätter att älta något som idag är oväsentligt och det blir smaklöst sjukt då ni inte har insyn. Låt de som lever få en chans att få le igen… inklusive HD och hennes döttrar men även LWs barn. Tänk på att de kan läsa allt skit här. Ta hänsyn till dem om inte annat.

/första o sista kommentar
Citera
2021-07-13, 18:56
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergslag
Finns mer intresse av att se Stefan i yngre åren? Jag har hittat lite på nätet.
Ja snälla lägg upp allt du har!
Citera
2021-07-13, 19:14
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrenA
Oavsett vad HD vet så är hon ensamstående förälder nu till två döttrar och måste ta ansvar för det. De måste få en chans att få bygga upp en ny tillvaro och notera gärna att livet spelas inte endast på sociala medier även om ni verkar tro det. Allt HD gör syns inte, denna kommentar till de kritiker som inte verkar tro att hon tar hand om sina barn. Det finns inte heller någon anledning för dem att reflektera eller älta om denna sjuka historia. Den varade alldeles för länge för att vara sund för någon och livet måste vidare. De två (SD/LW) som skapade ett helvete för flera och utnyttjat människor för sitt eget syfte är nu borta oavsett om det är rätt eller fel. Ingen är värdig en död och framför allt inte LW givetvis. Stefan blev dömd och är borta, familjen LW har på något sätt då fått en ”upprättelse” även om det inte ersätter en mor så klart. De kvarvarande måste få en chans att gå vidare. Denna tråd fortsätter att älta något som idag är oväsentligt och det blir smaklöst sjukt då ni inte har insyn. Låt de som lever få en chans att få le igen… inklusive HD och hennes döttrar men även LWs barn. Tänk på att de kan läsa allt skit här. Ta hänsyn till dem om inte annat.

Berätta hur Stefan tog livet av sig istället om du vet det.
Citera
2021-07-13, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrenA

Yodinnan [ HD ] är nästan alltid ute på sina burkjakter, tror du verkligen att man kan ta hand om sina barn och samtidigt vara ute i skog och mark för att på ett överdrivet sätt jaga burkar ?

På vilket sätt skapade L*na Wesstr*m ett helvete för flera andra människor ? och på vilket vis utnyttjade LW andra människor för sitt eget syfte ?

L*na Wesstr*m hade otroligt många vänner under den tiden hon levde på jorden och dom har påstått det motsatta, vill du verkligen påstå att LW:s vänner kommit med osannfärdiga påståenden om deras tidigare vän, ( L*na Wesstr*m ? )

Efter dödsmisshandeln och mordet på L*na Wesstr*m var Yodinnan [ HD ] ute i skog och mark för att toklogga. En vacker dag kommer HD troligen att drabbas av en burkpsykos om Yodinnan inte varvar ner sitt burkjagande.

Mvh/JM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in