2021-04-17, 10:08
Medlem
Har hört från en polare att han skall ha suttit i rättspsyk. Finns det någon som kan styrka detta?
Citera
2021-04-17, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaPesten
Har hört från en polare att han skall ha suttit i rättspsyk. Finns det någon som kan styrka detta?
Han har nog åkt in ett par gånger.

Han skulle behöva tvångsvårdas och gå på piller som lobotomerade honom.

Han är en sjuk som inte går att göra något åt.

Konstigt att han inte har blivit dömd för pedofili ännu?
Citera
2021-04-17, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Han har nog åkt in ett par gånger.

Han skulle behöva tvångsvårdas och gå på piller som lobotomerade honom.

Han är en sjuk som inte går att göra något åt.

Konstigt att han inte har blivit dömd för pedofili ännu?

Tycker mest att han är tragikomisk. Går ingen nöd på dessa pojkar som blivit lurade på att skicka magbilder.
Citera
2021-07-12, 21:04
Medlem
En ny dom kom idag trots att han sitter på Karsuddens sjukhus (rättspsyk), han dödmdes för 13 fall av ofredande och ett fall av olaga hot. Märklig nog fick han utan särskild utskrivningsprövning vilket innebär att han kan ha mobiltelefon och fortsätta härja då domstolen inte bedömdes han brott som allvarliga. Jag har besvärats lite av honom, har nu gjort en anmälan om ofredande och uppmanar alla att göra detsamma. Plus att ringa till hans avdelning , vilket jag gjort han bor på avdelning 62 med telefonnummer 015056062. Hoppas nu dom äntligen tagit mobil och data från han!
Citera
2021-07-12, 21:07
Medlem
Citat:
En ny dom kom idag trots att han sitter på Karsuddens sjukhus (rättspsyk), han dödmdes för 13 fall av ofredande och ett fall av olaga hot. Märklig nog fick han utan särskild utskrivningsprövning vilket innebär att han kan ha mobiltelefon och fortsätta härja då domstolen inte bedömdes han brott som allvarliga. Jag har besvärats lite av honom, har nu gjort en anmälan om ofredande och uppmanar alla att göra detsamma. Plus att ringa till hans avdelning , vilket jag gjort han bor på avdelning 62 med telefonnummer 015056062. Hoppas nu dom äntligen tagit mobil och data från han!
Citera
2021-07-14, 12:11
Medlem
UT64s avatar
Jepp, det slutade som man kunde vänta sig - Inlåsning på Karsudden för dåren. Annars kunde man tänkt sig att han skulle lärt sig något efter att han blev outad som stalker och sexualbrottsling.

På sin Youtubesida har han en video där han jämrar sig över att han själv blir stalkad:

Man kan bara spekulera i vad nästa upptåg blir från honom. I slutändan kanske han gör något riktigt dumt och blir inlåst för gott.
Citera
2021-08-16, 15:16
Medlem
Hej,

Läste i tråden om stalkern Hjalmar. Jag misstänker mig ha fått denna snubbe på halsen sen några år tillbaka och tänkte kolla om ni känner igen hans röst/sms. Han gör bland annat alltid sådana här smileys ( - ;

Är det något ni känner igen? Jag kan maila dig printscreen och röstmeddelanden om ni tror att det är samma person.
Citera
2021-08-16, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mesost123
Hej,

Läste i tråden om stalkern Hjalmar. Jag misstänker mig ha fått denna snubbe på halsen sen några år tillbaka och tänkte kolla om ni känner igen hans röst/sms. Han gör bland annat alltid sådana här smileys ( - ;

Är det något ni känner igen? Jag kan maila dig printscreen och röstmeddelanden om ni tror att det är samma person.
Tråkigt att höra. Vad gör han? Bara att skicka printscreens.
Citera
2021-08-16, 21:09
Medlem
Diverse hot samt grova sexuella meddelanden. Han pendlar extremt mycket mellan olika personer och gör de här
märkliga smileygubbarna. Kan du skicka dm med en mailadress så kan jag skicka printscreen, jag vet tyvärr inte hur man postar sådana här.
Citera
2021-08-17, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mesost123
Diverse hot samt grova sexuella meddelanden. Han pendlar extremt mycket mellan olika personer och gör de här
märkliga smileygubbarna. Kan du skicka dm med en mailadress så kan jag skicka printscreen, jag vet tyvärr inte hur man postar sådana här.
Tyvärr kan jag inte skicka Dm till dig tycker du ska anmäla och rings hans avdelning. jakob.linden@hotmail.com är min e-post
Citera
2021-10-20, 21:53
Medlem
Citat:

https://mrkoll.se/person/hjalmar-carlos-hogberg-jungfruns-gata-414-lgh-1603-brandbergen/cYfruerAcYfrbTAQmulaTpuhQbTAQmcYfrkyqRaQdYQaulaTue rA

Ja han har en särskild postadress till Regionsjukhuset Karsudden. Karsudden är en Rättspsykiatrisk klinik.
Citera
2021-10-26, 19:10
Medlem
Är det någon mer som blivit utsatt som ringt och pratat med hans avdelning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in