• 1
  • 2
2021-07-12, 02:18
Medlem
Tja

Vet inte helt vad jag vill få ut av den här tråden. Måste väl bara få klaga lite. HUR FAN KAN DEN FETA GORILLAN SERENA WILLIAMS HA 23 st GS I SITT BAGAGE?!?!? Att hon har dominerat damtennisen så pass länge säger väl en hel del om damsport överlag. Tennis är ändå en extremt krävande sport, man kan inte ha tre tur-set, till skillnad från andra sporter där du kan vinna med lite mer "tur". Så att den överviktiga och orörliga Serena Williams har klarat av att prestera så som hon gjort är för mig helt chockerande.

Någon annan som tycker hon är ett mystiskt fenomen och som stör sig på det?

/ Ernst
Citera
2021-07-12, 02:22
Medlem
Kongruensbojds avatar
Har en vän som älskar tennis, men skyr damtennis.

Williamssystrarna har väl hittat sin nisch där de spelar hårt som fan på bollen? Får mig att undra om vi inte snart ser transpersoner ta sig in i damtennisen.
Citera
2021-07-12, 02:24
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirchsteiger57
Tja

Vet inte helt vad jag vill få ut av den här tråden. Måste väl bara få klaga lite. HUR FAN KAN DEN FETA GORILLAN SERENA WILLIAMS HA 23 st GS I SITT BAGAGE?!?!? Att hon har dominerat damtennisen så pass länge säger väl en hel del om damsport överlag. Tennis är ändå en extremt krävande sport, man kan inte ha tre tur-set, till skillnad från andra sporter där du kan vinna med lite mer "tur". Så att den överviktiga och orörliga Serena Williams har klarat av att prestera så som hon gjort är för mig helt chockerande.

/ Ernst

Hon slår hårt.
Citera
2021-07-12, 03:12
Medlem
Citat:
Tja

/ Ernst

Hon har 23 Grand slams och en kvarts miljard dollar. Vad har du?
Citera
2021-07-12, 03:20
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag gillar verkligen Serena.
En otroligt bra tennisspelare. Och jäkligt vältränad och sexig.
Senast redigerad av GormDenGamle 2021-07-12 kl. 04:06.
Citera
2021-07-12, 07:37
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Hon har 23 Grand slams och en kvarts miljard dollar. Vad har du?

Antar att det egentligen är där skon klämmer
Citera
2021-07-12, 08:14
Medlem
Fet? Möjligtvis stark.
Citera
2021-07-12, 08:46
Medlem
smaskimikrofonens avatar
Citat:
Tja

/ Ernst
Hon ser ut som en karl och har nog mera testosteron än många män=stor näsa ,haka, axelbredd.
Citera
2021-07-12, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaskimikrofonen
Hon ser ut som en karl och har nog mera testosteron än många män=stor näsa ,haka, axelbredd.

Hon har säkert mer testo än många "män" i cuckland Sverige. Det håller jag med om.

Men hon ligger ju inom tillåten mängd annars skulle hon blivit avstängd.
Citera
2021-07-12, 10:52
Medlem
Paris24s avatar
Någon som kan förklara varför systrarna Williams aldrig åkt dit i en doping-kontroll? För att tennisen inte vill? Eller är de tredje könet?

Finns några fantastiska Tredje-könet-personer som totalt dominerade kvinnosporterna på 1930/40-talet som ingen längre hört talas om för att man skäms för kvinnosport. Se t.ex Stella Walsh som hade 20 världsrekord. När honhan sköts ihjäl vid ett rån på 1970-talet och obducerades så dök en snopp upp.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stanis...wa_Walasiewicz
https://longreads.com/2016/08/18/the...mpic-champion/
Citera
2021-07-12, 10:57
Medlem
Tycker förövrigt att Williams-systrarna är fantastiskt bra spelare. Däremot så är Serena en jävla dålig person på alla sätt och vis. Därav min avsky för henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Någon som kan förklara varför systrarna Williams aldrig åkt dit i en doping-kontroll? För att tennisen inte vill? Eller är de tredje könet?

Finns några fantastiska Tredje-könet-personer som totalt dominerade kvinnosporterna på 1930/40-talet som ingen längre hört talas om för att man skäms för kvinnosport. Se t.ex Stella Walsh som hade 20 världsrekord. När honhan sköts ihjäl vid ett rån på 1970-talet och obducerades så dök en snopp upp.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stanis...wa_Walasiewicz
https://longreads.com/2016/08/18/the...mpic-champion/

Man måste vara ganska gravt efterbliven om man inte ser att Williams-systrarna är kvinnor.

Varför de aldrig fastnat i dopingkontroller kan det finnas många anledningar till. Det gäller precis ALLA idrottare som aldrig fastnat i en dopingkontroll.
Citera
2021-07-12, 10:57
Medlem
Citat:
Tja

/ Ernst
Lugn. Män som klär ut sig till kvinnor kommer inom kort avveckla all form utav kvinnlig idrott.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in