Citat:
Ursprungligen postat av
EmmeLee
Och med föräldralösa menar jag det som händer nu . Deras mammor har stor sorg och chock att hantera, samtidigt som dem ensamstående ska ta hand om sina barn.
Syskon som bott ihop - men nu ska bo isär.
Och hennes egna 4 barn, som ska leva resten av sitt med vetskapen om att deras mamma är en mördare. Nej fy fan
Det hon gjort- är oförlåtligt, vidrigt och helt ofattbart.
Ja, usch!
Om vi skall spekulera lite, så kan det ju tänkas att EF på nåt vis gjort nånting som fick LB att tycka att döda EF vore ett välförtjänt straff för honom.
Och så dödade hon honom.
Men det märkliga är ju detta med att hon helt tycks ha struntat i hur det efter själva dödandet skulle gå för hennes 4 barn. Hur kunde hon bara strunta i dem?!
Kontot
Lasseliten2 har vid upprepade tillfällen fört fram påståenden om att LB i själva verket var en toppenmamma och inte alls negligerade sina barns behov. Jag måste medge att jag tar hans/hennes påståenden rörande LB:s förträfflighet som att hon är en bullmamma vilken som helst, med en stor nypa salt.
@Lasseliten2: Bullmammor dödar inte sina välgörare, såna som skänker dem bilar. Som EF gjorde.
Särskilt inte om dessa välgörare, som EF, som enligt dig, inte ens kräver sex av bullmamman, utan bara är hyggliga i största allmänhet. Bara vänner..
Gissar att du kollar på matchen England-Italien?
Kom in i tråden efter matchslut, vet ja!