Citat:
Ursprungligen postat av
indianhej
Jag uppmärksammade för flera månader sen att jag alltid vann på spelet playngo i playmoney. Får återkommande free spins, hamnar aldrig i döda perioder osv.
När jag spelade för real money var det alltid döda perioder, fick mycket sällan free spins.
Så här var det jämt.
För de statistik på detta och så här utföll detta
Book of dead play money
140000 spins
Rtp 109.46 procent
Book of dead real money
Rtp 86.75 procent
Är det inte märklig diff på så många spins. Det slevar för mycket för att kunna hämta sig till lika.
Hur är detta möjligt?
Jag har alltid stört mig på alla som säger att det inte går att manipulera slotsen. Det är väl självklart att det går att göra det. Jag brukar också lira för gratispengar och det är en enorm skillnad. Om slotsen inte går att manipulera skulle det innebära att de vore lika stendöda med gratispengar som med vanliga, men givetvis är det ju inte så. Gratisslotsen är enbart till för att speltorskar snabbare ska få uppleva en högvinst, som sedan gör att de vill börja lira med riktiga pengar.
De som på fullaste allvar påstår att det inte går att manipulera slotsen är de största speltorskarna. De är helt enkelt blåsta i huvudet och hoppas att det inte går att manipulera slotsen. Annars skulle de inte sitta där och spela, eller jo... det skulle de fan göra.
Ett ganska enkelt sätt att lägga märke till det, i vissa slots, är att så fort det kommer en wild i första raden så kommer nästa att börja lagga. Vissa slots är till och med så uppenbara att man ser hur wildsymbolen snabbt byts ut mot nåt som inte ger vinst.
Andra slots börjar lagga ordentligt under kortare perioder. Varför ska de helt plötsligt göra det när de stunden innan rullade på utan problem. Sitter man kvar och spelar ändå är man bara dum i huvudet och intalar sig att det nog bara är uppkopplingen eller webbläsaren som strular.