Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Jadu, mycket befängt ska man läsa på detta forum...
Jag tillhör inget läger alls. Däremot är jag mot Biden på varenda punkt. Det är du som på detta forum upprepar vad Biden och hans anhängare spyr ur sig. Det är jag som bestrider det. Det är alltså du som är Bidensupportern. Att jag skulle vara det är bland det mest bisarra du slängt ur dig härinne, och det säger inte lite. Du har inte ens något case för det. Du kunde ju åtminstone försöka ljuga ihop något.
Seriöst, följer du överhuvudtaget media utanför Sverige? Kan du ens engelska? Med tanke på att du sannolikt är född på 60-talet är det ju inget man kan ta för givet. Jag lovar att du inte ens kan skilja på Fox News och CNN. Att du sitter och anklagar mig för att ha noll koll är fullständigt skrattretande.
Och den "vetenskap" du tror på är den "vetenskap" som tillåts av hårdcensurerande Google, dvs korrupt. Att blint tro på det handlar sannolikt om IQ, ja. Lägre IQ. Det finns massor av vetenskap som Google aktivt döljer, som ju ett par skribenter i tråden vittnade om tidigare idag, t ex.
Jag är emot Biden och den förbannade vänstervridning som sker. Att du har koll på foliehattssidorna är jag medveten om.
Jag följer mycket väl med i omvärldens nyhetsrapportering, engelska talar jag flytande och dessutom har jag en magisterexamen i botten.
Att du inte tror på vetenskap har du bevisat i den här tråden, pcr-test är skit, viruset är fejk mm mm. Att Google döljer vissa saker är inget nytt, de censurerar olika beroende på land. Duck Duck Go är en bra tjänst om man vill göra referenssökningar.