Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Jo jag har märkt att världen och värderingar ställts på ända och det är iofs bra, folk borde ta och tänka till en gång extra. Det verkar mer som du har noll koll och tror dig tillhöra ett läger fast du egentligen tillhör Bidensidan. Nu tror jag mer på vetenskap än att välja sida och vet att det handlar om IQ. Konspirationsteorier i alla ära, men de flesta är bara det, varken mer eller mindre.
Jadu, mycket befängt ska man läsa på detta forum...
Jag tillhör inget läger alls. Däremot är jag mot Biden på varenda punkt. Det är du som på detta forum upprepar vad Biden och hans anhängare spyr ur sig. Det är jag som bestrider det. Det är alltså du som är Bidensupportern. Att jag skulle vara det är bland det mest bisarra du slängt ur dig härinne, och det säger inte lite. Du har inte ens något case för det. Du kunde ju åtminstone försöka ljuga ihop något.
Seriöst, följer du överhuvudtaget media utanför Sverige? Kan du ens engelska? Med tanke på att du sannolikt är född på 60-talet är det ju inget man kan ta för givet. Jag lovar att du inte ens kan skilja på Fox News och CNN. Att du sitter och anklagar mig för att ha noll koll är fullständigt skrattretande.
Och den "vetenskap" du tror på är den "vetenskap" som tillåts av hårdcensurerande Google, dvs korrupt. Att blint tro på det handlar sannolikt om IQ, ja. Lägre IQ. Det finns massor av vetenskap som Google aktivt döljer, som ju ett par skribenter i tråden vittnade om tidigare idag, t ex.