Citat:
"Kvinnans berättelse?" Det var något helt nytt.
Att en (bidragsberoende) kvinnojoursförening går i spinn och sannolikt försöker utnyttja den här tragedin för att främja sin egen verksamhet - det är inte bra.
Man kan inte bara slunga ut anklagelser om misshandel och hot hit och dit - det måste finnas blåmärken, psykisk ohälsa, faktiska hot via SMS, webb, telefonsvarare osv.
Jag tror inte att den här ganska konstiga kvinnojoursföreningen kan uppvisa något sådant.
Men kul att du är kvar i tråden, Dendron. Du skulle ju lämna den av hänsyn till den döda kvinnan, men du verkar ju verkligen ha ändrat dig.
Att en (bidragsberoende) kvinnojoursförening går i spinn och sannolikt försöker utnyttja den här tragedin för att främja sin egen verksamhet - det är inte bra.
Man kan inte bara slunga ut anklagelser om misshandel och hot hit och dit - det måste finnas blåmärken, psykisk ohälsa, faktiska hot via SMS, webb, telefonsvarare osv.
Jag tror inte att den här ganska konstiga kvinnojoursföreningen kan uppvisa något sådant.
Men kul att du är kvar i tråden, Dendron. Du skulle ju lämna den av hänsyn till den döda kvinnan, men du verkar ju verkligen ha ändrat dig.
Jag är av den sorten som svarar folk som tilltalar mig både ilr och online. Jag gör det av artighet och ibland dock ytterst sällan skiter jag i det när jag inte har något svar eller inte vill svara.
Jag skrev att jag skulle lämna tråden med hänsyn till anhöriga och vänner eftersom de önskat att folk inte ska tala om detta.
RSK/Nolltolerans Mäns Våld Mot Kvinnor på FB kanske har bevis på blåmärken, psykisk ohälsa, faktiska hot via SMS, webb, telefonsvarare osv. Det vet jag ingenting om och inte du heller. Jag tycker du ska logga in på din facebook och snacka med RSK - https://www.facebook.com/rskriksforeningen om du har problem eller synpunkter på deras verksamhet.
Själv så använder jag inte Facebook.
Jag svarar dig inte mer nu, jag hoppas du kan ta det utan att gagga på ytterligare. Punkt.