Citat:
Ursprungligen postat av
hasse3344
Jag har den senaste tiden hittat en del intressant artiklar med slutsatser från stora studier som skulle missgynna big pharma och covid-alarmisterna. Till och med från Storbritanniens myndigheter, ECDC, kända universitet osv. Alltså inga sk foliehattsajter. Jag har länkat flera av dessa i tidigare inlägg. Det som är intressant är att jag hittar nästan allt via duckduckgo. Gör jag samma sökningar på Google får jag enbart och uteslutande pro-vaccin artiklar. Spelar ingen roll vad jag söker på relaterat till covid. Helt bisarrt. Trots att det tydligt framgår i studie efter studie från myndigheter och universitet att återinfektion är extremt ovanligt och symptomen är milda så säger Google i varje artikel att vaccin ger bättre skydd (i teorin enligt nån köpt jävla doktor). Det är omöjligt att hitta något trovärdigt på Google längre.
Den här studien tex som visar hur överlägsen naturlig immunitet är hittade jag knappast på Google, trots att den finns på gov.uk och borde vara relevant om man söker på exempelvis ”reinfections covid delta”. Istället får man bara massa skitartiklar som säger motsatsen utan tillstymmelse till bevis. Nu finns det ju en studie med riktiga fall (100 000 delta-fall) som utvärderats men istället ska massa doktorer yra på om antikroppar osv.
https://www.gov.uk/government/news/new-national-surveillance-of-possible-covid-19-reinfection-published-by-phe
Kontroll över sökresultaten på Google är bara ytterligare en metod att censurera. Den här pandemin har verkligen blivit en ögonöppnare för hur cynisk världen är.
Det som vi vet mörkats är virusets ursprung, tidig behandling med billiga mediciner, negativ information kring vaccinerna. Vad censureras som vi inte känner till?
Nu när censuren är igång vad kommer censureras imorgon?