Flashback bygger pepparkakshus!
2021-07-09, 18:23
Medlem
CarolynHaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crowsi
TBE vaccin kan man plocka hos mig. Dom brukar dock inte vara påstridiga alls. Jag var där vid bussen och fick vaccin, var en proper ung man som tog betalt och en ung invandrar kvinna som pratade finare och renare svenska än jag. Tog ca 2min totalt. Överlag betydligt bättre upplevelse än det mesta i sjukvård.

Jag antar att det var TBE-vaccin du fick, eftersom COVID-vaccin är gratis.
Citera
2021-07-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Är de här kvinnorna inte övervakade om de skulle befinna sig på ett torg och handla mat, men alltid annars?

I vilka familjer är detta känsligt och varför? De flesta verkar ju mest hysteriska kring att alla ska vaccineras.

Låter som att de behöver familjens godkännande för att få ta sprutan.
Citera
2021-07-09, 18:30
Medlem
Varje gång jag ser en vaccinationsbuss så går tankarna till en brutal episod av bangbuss.
Citera
2021-07-09, 18:32
Medlem
jtds avatar
Patetiskt. Jag har aldrig sett denna buss, men hoppas något jon försöker "tvinga" in mig i den en vacker dag.
Citera
2021-07-09, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolynHax
Jag antar att det var TBE-vaccin du fick, eftersom COVID-vaccin är gratis.
Ja det står i dom två första orden i mitt inlägg.
Citera
2021-07-09, 18:44
Medlem
Korv-Bajss avatar
Region Stockholm kör även Covid-vaccin-buss.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/ny-vaccinbuss-i-jarvaomradet-men-fa-kom-till-oppningen

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
låter ju helt sjukt, detta kan väl inte vara lagligt ?`tvinga nästan in nån och kräva leg wtf ??? börjar ju bli värre än i nordkorea med ens rättigheter snart...

ALLA SKA MED!

https://www.youtube.com/watch?v=WzkEnBh04VE&t=228s

https://www.youtube.com/watch?v=UDy0kOKOx64
Senast redigerad av Korv-Bajs 2021-07-09 kl. 18:50.
Citera
2021-07-09, 18:58
Medlem
negrofobens avatar
Blattar och speciellt muslimer är ju extremt rädda för vaccinet enligt undersökningar.
De har ju blivit itutade att man blir dum i huvudet av vaccinet. Detta predikas av imamer i de flesta moskeer. Då blattar och muslimer speciell inte tillåter kvinnor att yttra sig mm. är nog detta ett försök att nå dessa förtrycka kvinnor.

Inget märkligt mao. utan bara ett försök av PK-maffian att "hjälpa" blattekärringar...

Synd att det finns svenskar som gått på samma trollning som lågutbildade analfabeter
från tredje världen.
Citera
2021-07-09, 19:09
Medlem
Utanför affären i Alby ser Annika & Lennart vaccinbussen, prydd med dekaler på Rickard Bergström med Janne Långben leende.

När de passerar bussen kommer 3 personal framfrån sidorna och bakifrån, 2 av personalen har gucci axelremsbags står på avstånd samtidigt osm de går i små cirklar samtidigt som de tittar med låst blick på Lennart & Annika, en kille lutande mot bussen nickar upp med huvudet med tomma mörka ögon som att han hälsar, en i personalen står och rullar en "cigarett" -skakar på huvudet när Lennart tittar på honom -frågande och öppnar handen "vad?". 2 andra i personalen sitter på eu moped en somalier sitter bakpå och tittar med trötta ögon.

Lennart och Annika hör orden *ey svenne* *vad tror du ey* *Delta knullar dig svenne* ökar takten då de känner obehag bland hiphop musiken de unga männen som låst blickarna på dom.

En vältränad alfabrorsa kommer fram till dom snabbt med hotfulla ögon, guldkedja, helskägg*

-"ey bror, va ska du, ey du ja - lyssna jag pratar med dig, ey stanna, titta på mig vi har boosterdos i bussen förståry, är jag din hora heller?, titta på mig, om du inte tar den Corona japp dig, vill du corona ska komma knulla hela din familj? Ey du inte tar den du ska smitta oss elle, kom gå in nu vi ska ge dig"

Lennart :

-"Vi har redan vaccinerat oss så nej tack"

*Ställer sig framför bredbent*

-"Fin bil Toyota, registreringsnummer och allt broshan ni bor på Trädgårdsvägen 22 villa brushan brushan du måste vara försiktig har du villaalarm..

-"Gör som han säger Lennart, en sån extrados kan inte skada".

Personalen som alla nyss kommit ur fängelse har blivit tilldelade dessa sommarjobb där de får 200 kr i timmen + provision för varje boosterdos av astras vaccin, detta av regering Lövfen.

Några dagar senare går villaägare Pinterest-Torsten med sina 4 blonda döttrar med cameltoe 17-25 rullandes förbi på sina mountainbikes.

en kvart senare ser man Torsten sitta in en bil med en av personalen med vad som ser ut som ett vapen riktat mot sig medans en av brorsorna håller utkik utanför bussen.

*daskande* ljud kommer inifrån bussen, *ah knulla svenne* *gapa din fitta* *stön* *åhhgg*

*skrii* *aaahhha* *dask* *dask* *knulla henne bror* *öppna ansiktet* *hora*

*hip hop musik* *tärningsspelande på gatan utanför bussen* *söt doft av haschrök"
Senast redigerad av Sarumanmyndigheten 2021-07-09 kl. 19:56.
Citera
2021-07-09, 20:39
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Perfekt täckmantel för trafficking. Lura in kvinnor och pojkar i bussen, ge dem ett "vaccin", som i själva verket är sömnmedicin och offren kan du sedan stapla på hög - enkelt och bekvämt för alla (nåja)...
Citera
2021-07-09, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Är de här kvinnorna inte övervakade om de skulle befinna sig på ett torg och handla mat, men alltid annars?

I vilka familjer är detta känsligt och varför? De flesta verkar ju mest hysteriska kring att alla ska vaccineras.

Vad är det för kvinnor som är hårt övervakade av sina familjer? Det låter ju som ett jättestort och alarmerande samhällsproblem, ja kvinnor som hålls i slavliknande förhållanden i det jämställda sverige? Var är alla artiklar om detta?
Citera
2021-07-09, 21:00
Medlem
hade varit intressant att få se en sådan människa i ögonen. skulle gärna talat om för denne att den bär ansvar för alla de människor som blir skadade och på andra sätt negativt påverkade (vem vet vad sprutornas egentliga syfte är) av dessa injektioner.

och önskat den lycka till när verkligheten kommer ifatt.
Citera
2021-07-09, 21:10
Medlem
TrazanSatanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
hade varit intressant att få se en sådan människa i ögonen. skulle gärna talat om för denne att den bär ansvar för alla de människor som blir skadade och på andra sätt negativt påverkade (vem vet vad sprutornas egentliga syfte är) av dessa injektioner.

och önskat den lycka till när verkligheten kommer ifatt.
Sluta spela allan. De där bussarna är mycket tydliga med var och när de befinner sig, bara att frakta ditt paranoida arsle dit och ”se dem i ögonen”. Något säger mig dock att det inte kommer att hända, du är förmodligen nöjd med att vara youtubeprofessor på nätet där du genast kan logga ut när någon ser dig i ögonen. Tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in