Citat:
Ursprungligen postat av
taenok
C har grävt ned sig i ett hål, bara vänta lite och sen kan man fylla igen det och sätta upp gravstenen.
Jag tror inte det, det finns en grupp asyl-borgare som tycker att det är viktigast att vara emot SD. C kanske till och med ökar när M radikaliseras. Men det är bra att det finns tydliga alternativ jämfört med förut när alla fyra borgerliga partier var som C är idag. När M och KD förlorat alla nyliberala väljare till C så behöver de inte längre ta hänsyn till vad de tycker. Och långsiktigt är väljarsegmentet asyl-borgare ett krympande väljarsegment, de kommer migrera till det lite mer realistiska L (Om de blir kvar i riksdagen) eller vänsterut till S och MP.
Citat:
Ursprungligen postat av
enlightenmentbed
Det sorliga är att många faktiskt tror att vedugnarna kommer öppnas om SD får makten.
Har hört två personer säga att alla utvecklingsstörda kommer bli avrättade.
Igår på cafét hörde jag när en jämförde t.om. Ulf nu för nya Hitler. För vadå, att han är lite kritisk.
Usch nazist-moderater och Hitler-Uffe. Nästa val står mellan det
vänsterliberala idealsamhället och
Hitler! Upp till kamp och
krossa kontrarevolutionärerna i M som försöker omstörta vår
globalistiska utopi!
Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Fan vad belåten Bolund såg ut. Nu är jag minister igen! Allt är som det ska igen. Om något kommer av det här hoppas man MP ryker all världens väg 2022.
Skattepengarna fortsätter ramla in på hans konto, så allt är som det ska igen.