2021-07-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Kjærlighet gjør blind.

Nei, det gjør ikke det og det er (dessverre for Tom) ikke han som får den gleden
Senast redigerad av Floriss 2021-07-08 kl. 23:17.
Citera
2021-07-09, 08:03
Medlem
Innimellom er vgd TH tråden meget bedre…
Citera
2021-07-09, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Kanskje man skulle gå i gjennom Tom Hagen quotes, se om han har plukket opp sitater og se om han bruker de selv? Beskriver seg selv som iskald etc.
De uttalelsene er jo så spesielle. Også den med langt liv, sterk, etc. Men vi har kun ørsmå håndplukkede utdrag av avhør. Inntil vi vet mer, er de for meg bare nifse. Men beviser ikke en iota av noe.
Har lenge tenkt at bakhonet var satt på utsiden for å symbolisere hans mors død. Hun fikk hjerteattakk da hun hentet ved.
Finner ikke kilden på det.
Var det bakhon hun hentet? Hennes død må ha vært en enorm sorg og et sjokk. 13 barn på småbruk. Hvordan den barndommen kunne være annet enn et rent helvete, skulle jeg likt å vite.
Citera
2021-07-09, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
De uttalelsene er jo så spesielle. Også den med langt liv, sterk, etc. Men vi har kun ørsmå håndplukkede utdrag av avhør. Inntil vi vet mer, er de for meg bare nifse. Men beviser ikke en iota av noe.
Har lenge tenkt at bakhonet var satt på utsiden for å symbolisere hans mors død. Hun fikk hjerteattakk da hun hentet ved.
Var det bakhon hun hentet? Hennes død må ha vært en enorm sorg og et sjokk. 13 barn på småbruk. Hvordan den barndommen kunne være annet enn et rent helvete, skulle jeg likt å vite.
Eneste funksjonen bakhonet hadde var som dørstopper utendørs, dersom AEH skulle prøve å stikke av den veien.
Citera
2021-07-09, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Eneste funksjonen bakhonet hadde var som dørstopper utendørs, dersom AEH skulle prøve å stikke av den veien.
Med 10 andre fluktveier fra 1 etasje, inkludert verandadør, er det ikke et holdbart argument.
Citera
2021-07-09, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno

Her er kilden

Link

2020-06-15, 23:54 #35290
kornblomst

https://www.dagbladet.no/nyheter/ukjent-tragedie-rammet-tom-hagen/72458222
Citera
2021-07-09, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Kan være derfor han begikk selvmord, at han så for mye folk og barn som var drept og skadet.
Men det er jo pussig at han begikk selvmord sånn rett etter at Anne ble borte.
Det er et firma som heter T#om Fos¤sdals dødsbo, og som har adresse Erleveien 5 på Rasta, bare 5 minutter fra THs hus. Firmaet er opprettet i 2003, og avviklet januar 2020.
Tjenester tilknyttet husdyrhold står det.
På hans Facebook står det "til minne om T#om Fos#sdal."

Han ble operert noen ganger, men han hadde fortsatt smertene der. Han syntes det ble stadig vanskeligere å gå etter å ha skadet ryggen. Så jeg tror også at ryggsmerter har bidratt til at han begår selvmord.

Og jeg tror også at ryggskaden han fikk kan være en piskeslagskade. Du kan få det hvis du blir utsatt for en skade enten i cervical ryggrad, i midtre ryggraden eller i nedre ryggraden.

Huset på Erleveien 5 blev sålt 19.02.18 så det betyder nog att TF har tagit livet av sig i början av januari 2018
Citera
2021-07-09, 13:54
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Han ble operert noen ganger, men han hadde fortsatt smertene der. Han syntes det ble stadig vanskeligere å gå etter å ha skadet ryggen. Så jeg tror også at ryggsmerter har bidratt til at han begår selvmord.

Og jeg tror også at ryggskaden han fikk kan være en piskeslagskade. Du kan få det hvis du blir utsatt for en skade enten i cervical ryggrad, i midtre ryggraden eller i nedre ryggraden.

Huset på Erleveien 5 blev sålt 19.02.18 så det betyder nog att TF har tagit livet av sig i början av januari 2018

Det er oppgitt at han tok livet av seg i begynnelsen av desember 2018, altså bare mellom 4-6 uker etter at AEH forsvant.
Citera
2021-07-09, 14:29
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

Hm, okei, jeg har aldri hørt om noen ryggskade, men vi vet jo at det kan være tøft hvis man skulle bli tatt til fange i F.eks. Afganistan, Irak, Syria eller liknende land, kontra Serbia, Bosnia eller Croatia.
Finnes det noen plass dette står skrevet, eller har du det fra interne kilder?
Citera
2021-07-09, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Hm, okei, jeg har aldri hørt om noen ryggskade, men vi vet jo at det kan være tøft hvis man skulle bli tatt til fange i F.eks. Afganistan, Irak, Syria eller liknende land, kontra Serbia, Bosnia eller Croatia.
Finnes det noen plass dette står skrevet, eller har du det fra interne kilder?

Mye interessant artkkel.

Leiesoldaten
Med falskt britisk pass reiste norske Tom verden rundt som leiesoldat. En lukka verden prega av penger, vold og spenningssøkende menn.

https://www.nrk.no/trondelag/xl/tom-reiste-verden-rundt-som-leiesoldat-1.12857546
Senast redigerad av Braskamin58 2021-07-09 kl. 15:11.
Citera
2021-07-09, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er oppgitt at han tok livet av seg i begynnelsen av desember 2018, altså bare mellom 4-6 uker etter at AEH forsvant.

Finns det link?
Citera
2021-07-09, 15:10
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Leiesoldaten
Med falskt britisk pass reiste norske Tom verden rundt som leiesoldat. En lukka verden prega av penger, vold og spenningssøkende menn.

https://www.nrk.no/trondelag/xl/tom-reiste-verden-rundt-som-leiesoldat-1.12857546

Den Tom som omtales i artikkelen var visst ikke samme Tom som TF, i følge Svartediket, som først fant og la ut artikkelen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in