2021-07-09, 01:41
Medlem
När valet kommer 2022 så kommer ändå M att få lov att förhålla sig till SD.
Finns opinionsundersökningar där SD varit högre än M.
Vad gör UK om så sker i valet?

O ja MP, L åker ut! S o V samt C får inte nog mandat...
Citera
2021-07-09, 01:49
Bannlyst
Äckliga Vänsterfeminister go bananas på insta och hetsar mot Ulf Kristersson.
Att en 13-årig flicka nyligen våldtogs och mördades av 4 afghaner är inget dom bryr sig om 🤮🤮🤮🤮
Citera
2021-07-09, 01:54
Medlem
UngCynikers avatar
Jahaja, vad får han reda på härnäst tro? Att jorden är ett klot som inte är centrum av universum? Att vi härstammar från apor? Att 1+1=2?
Han förtjänar samma öde som varenda sosse gör.
Citera
2021-07-09, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Äckliga Vänsterfeminister go bananas på insta och hetsar mot Ulf Kristersson.
Att en 13-årig flicka nyligen våldtogs och mördades av 4 afghaner är inget dom bryr sig om 🤮🤮🤮🤮

Jag förstår dig!
Vi får ändra lite på vem, varför och hur!
Nu är lagen ett öppet hål!
Det kommer fler tills vi ändrar regering!

Jag kan skriva mer men jag litar på att Svenskarna röstar rätt 2022.
Detta funkar inte...
Citera
2021-07-09, 03:06
Medlem
Invandringen var redan en belastning på 90-talet. Men bättre sent än aldrig att komma till insikt så här 30 år efter
Citera
2021-07-09, 03:06
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Att invandringen i Sverige blivit (är) en belastning vet precis alla. Nu hände det sig att Kristersson också sa det. Bra, men alldeles för sent.

Alla vet det förutom sossarna, MP och Centern. Dessa partier är farliga för Sverige.
Citera
2021-07-09, 03:10
Medlem
karlsoons avatar
Varför denna kovändning. Han har ju borgat för fri invandring och klagat på Åkesson.
Citera
2021-07-09, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Varför denna kovändning. Han har ju borgat för fri invandring och klagat på Åkesson.

? Har UK gjort det?
När?
Citera
2021-07-09, 03:16
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
? Har UK gjort det?
När?

Jämt har han klankat ner på SD
Citera
2021-07-09, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
Invandring är ingen belastning, invandrarna är en belastning dock. Vi har ju tagit hit dom sämsta man kan tänka sig, tjuvar, mördare och terrorister.

Endast idioter kan ha trott att dessa skulle bidra.
Du har helt rätt. Förutom att du glömde att även om att alla inte är tjuvar och mördare så har vi helt kravlöst importerat massarbetslöshet, bidragstagare och outbildade analfabeter som aldrig, aldrig kommer att bidra med något. De lär sig inte ens språket för det är inget som krävs av dem, aldrig skrivs något samhällskontrakt utan de fortsätter att leva i enlighet med sina 1400-talsanor. Jag är så trött på att se dessa oformliga tält, feta och präktiga vagga omkring på stan utan tillstymmelse till anpassning.
Fr
Citera
2021-07-09, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jämt har han klankat ner på SD
Jajamen. Typiskt politiker och det politiska maktspelet; ett strålande exempel är den absurda eftergiftspolitiken åt ett extremparti.

UK var statsråd under Reinfeldt men sa då tydligen inte ett knyst. MEN nu när det börjar uppdagas för alla och att det är till politisk gagn för honom, så har han TOTALVÄNT.

Att vara politiker är inte som ett vanligt jobb, du förlorar ditt väljarstöd och således din lön. Härav bävas vägen för populism!
Citera
2021-07-09, 05:03
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnfortus
Det är bra att han nu vågar säga detta. Han har ju tvekat kring detta under sina år som partiledare hittills.
Kristersson måste pressa tillbaka det narrativ som Löfven och Lööf med flera har byggt under många år nu. Det vill säga att man inte får kritisera invandringspolitiken för då är man en rasist. Det har satt sig i folk.

Kristersson måste tala om för kreti och pleti att man faktiskt får kritisera den förda politiken. Först då kan de blir tillräckligt stora, tror jag.
Ja jag tycker också att det är bra och viktigt nu när M vill ha samarbete med SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in