2021-07-09, 02:56
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskEllerva
Det har dom säkert, men läste du domen?
Personen i fråga valde glatt att gola ner dom andra, målvakt eller huvudman spelar ingen roll man håller käften helt enkelt.
Personen i fråga är inte heller någon ängel sen innan och har ett gediget register mest smått skit men han är gammal i gemet och vet vad som gäller. Finns regler i den världen som man måste följa, vare sig du får längre straff själv eller inte.

Och sen har åtminstone en av dom som blev golad ett gediget nätverk av personer som inte uppskattar att någon golar.
Har man suttit tid for nagon Annan sa ruttnar man ju forr eller Senare.

Men hoppar man pa samma tag igen med samma lokforare sa far man skylla sig sjalv.
Dock vardelost beteende att involvera sin egen dotter I skumrasket.

Klassiskt upplagg och inget nytt under solen, involvera individer som har och haft det jobbigt sedan dom foddes.

Tror dock inte att det blir permanent mun bloja for tjocken.

Jonsson Ligan cruisers Springer formodligen inte andras arenden.
Citera
2021-07-10, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Har man suttit tid for nagon Annan sa ruttnar man ju forr eller Senare.

Men hoppar man pa samma tag igen med samma lokforare sa far man skylla sig sjalv.
Dock vardelost beteende att involvera sin egen dotter I skumrasket.

Klassiskt upplagg och inget nytt under solen, involvera individer som har och haft det jobbigt sedan dom foddes.

Tror dock inte att det blir permanent mun bloja for tjocken.

Jonsson Ligan cruisers Springer formodligen inte andras arenden.

Det med dottern grundar sig säkert i att ingen annan vill ställa upp och bli indragen i nån skit.
Citera
2021-07-10, 14:09
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Det med dottern grundar sig säkert i att ingen annan vill ställa upp och bli indragen i nån skit.
Kanske det, men om man gjort en volta för någon annan och gör samma repa igen,
kan det vara en sådan desperation efter pengar som släpper alla spärrar och involverar sitt eget kött och blod i skiten?

Badbollen har varit mer än högljud på soc.kontoret i Varberg mer än en gång...
Citera
2021-07-11, 08:24
Medlem
Citat:
Kanske det, men om man gjort en volta för någon annan och gör samma repa igen,
kan det vara en sådan desperation efter pengar som släpper alla spärrar och involverar sitt eget kött och blod i skiten?

Badbollen har varit mer än högljud på soc.kontoret i Varberg mer än en gång...

Badbollen hahaha, bra smeknamn!! Han har gjort en del helt vrickade saker genom åren…

Jo fast han hade ju enligt egen utsago fått lite mer ordning på livet, lyckats betala av sina skulder iallafall.
Men alldeles oavsett så har jag väldigt svårt att förstå varför barnen ska dras in, dock var det ju inget brott direkt som hon begick men ändå.
Citera
2021-07-11, 10:24
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Badbollen hahaha, bra smeknamn!! Han har gjort en del helt vrickade saker genom åren…

Jo fast han hade ju enligt egen utsago fått lite mer ordning på livet, lyckats betala av sina skulder iallafall.
Men alldeles oavsett så har jag väldigt svårt att förstå varför barnen ska dras in, dock var det ju inget brott direkt som hon begick men ändå.
Det är möjligt att han betalt av skulder men inte kommer hans inkomster ifrån hederligt lönearbete eller soc. Bidrag.

Personen ifråga började ju med Anneli* TPT ,infekterad rättegång.

Sen har cirkusen fortsätt om och omkring tjockis.
Att uppdragsgivaren är missnöjd med förhör som satte pallbröderna överst på pottkanten är ju uppenbar
Citera
2021-07-11, 13:47
Medlem
Citat:
Det är möjligt att han betalt av skulder men inte kommer hans inkomster ifrån hederligt lönearbete eller soc. Bidrag.

Personen ifråga började ju med Anneli* TPT ,infekterad rättegång.

Sen har cirkusen fortsätt om och omkring tjockis.
Att uppdragsgivaren är missnöjd med förhör som satte pallbröderna överst på pottkanten är ju uppenbar

Just det, den soppan hade jag glömt av. Vill minnas att jag bodde granne med dom på Håsten, möjligen på västgötagatan, dock osäker på det.

Han är ju en luffare, den saken är klar.
Och hur den här historien slutar är svårt att sia om men visst finns det en risk för att det kommer bli nya rättegångar framöver av betydligt grövre brott.
Citera
2021-07-13, 23:54
Medlem
Citat:
Det har dom säkert, men läste du domen?
Personen i fråga valde glatt att gola ner dom andra, målvakt eller huvudman spelar ingen roll man håller käften helt enkelt.
Personen i fråga är inte heller någon ängel sen innan och har ett gediget register mest smått skit men han är gammal i gemet och vet vad som gäller. Finns regler i den världen som man måste följa, vare sig du får längre straff själv eller inte.

Och sen har åtminstone en av dom som blev golad ett gediget nätverk av personer som inte uppskattar att någon golar.

Är jättebra att han öppna munnen. Kanske inte blivit nån dom alls annars. Den världen haha

Reidar är en fet äcklig raggare som sin bror .. dom har inga kontakter alls, folk skrattar åt dom nu.
Citera
2021-07-14, 01:18
Medlem
Senaste fb från Reidar
RÄTTVISA ???
En golbög får 3 månaders fängelse fast han erkänt grovt bokföringsbrott i sina 2 företag, och att han tagit ut 300.000:- kronor svart till sig privat under 1 år.
Vi är 2 personer som inte har ansvar får 3 års fängelse?
Hur hänger det ihop?
Tur att det går att överklaga.
Ni som vet vem det är så akta er för honom, han golar även om sådant som polisen inte visste om.
Citera
2021-07-14, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Är jättebra att han öppna munnen. Kanske inte blivit nån dom alls annars. Den världen haha

Reidar är en fet äcklig raggare som sin bror .. dom har inga kontakter alls, folk skrattar åt dom nu.

Vi får väl se…
Citera
2021-07-14, 22:16
Medlem
Rompers avatar
Utan att jag vet exakt om vad som händer i närområdet Varberg (har bott där tidigare)

Det går rykten om att en fd. tatuerare som var anställd på Rei*dars frus och svägerskas butik G-punkten fått sin salong stenkastad av en halmstad baserad piercare och ett annat rykte gör gällande att det var någon i moppe gänget Jönssons som drog in sten hos tatueraren.

Hellmoppers gänget är ju en del eller mottagaren av gåvo husbilen i utredningen personligen är.

Vad det skvallras om på Oscars eller på Nyfiket vet jag inte.

Men jag jag tror badbollen kommer att slippa pys punka.

Men som sagt, det återstår att se.
Citera
2021-07-16, 06:45
Medlem
Harry.Kruths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartAnonym
Bättre upp, jag har domen.
https://docdro.id/t8fzEu3

En av dem som fått lägst straff är tydligen inte särskilt populär bland dem andra enligt rykten.

Jag la märke till att Reidar bor på Torskvägen. Han blev verkligen torsk.
Citera
2021-07-16, 10:42
Medlem
Fick just veta att pie””e lindqvist är involverad Denna bor tillsammans med badbollen ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in