2021-07-08, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Nu säger, jag har sagt det hela tiden, dom hade ingen kärleksrelation. Vad är det som är så svårt för dig att förstå? Man kan ha väldigt många olika relationer, och dom har haft en relation, men den var vänskaplig och dom hade säkert kul ihop också. Vilket säkert har stört många verkar det som.

Men snälla Lasseliten, jag är hemskt ledsen. Men jo dom hade en kärleksrelation….
2021-07-08, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rilejoker
Men snälla Lasseliten, jag är hemskt ledsen. Men jo dom hade en kärleksrelation….

Sorry säger jag. Inte vad hon sagt i telefon till mig trots att E satt i bakgrunden, och inte heller vad hon skrivit till mig via sms m.m. Och som sagt, jag känner henne. ;-)
2021-07-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Sorry säger jag. Inte vad hon sagt i telefon till mig trots att E satt i bakgrunden, och inte heller vad hon skrivit till mig via sms m.m. Och som sagt, jag känner henne. ;-)

Okej dåså perfekt! Lägg upp ett sånt sms då om de nu är så som du säger. Alla här inne kommer bara med massa skit men inga bevis för vad som säger, så varsågod börja Bevisa att det du säger är sant. Annars är du som alla andra bara någon som tror sig veta så mycket men inte vet ett skit. Jag väntar ;-)
2021-07-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Och vi väntar på att du ska lägga upp nåt vettigt.

Du har inte tillfört nånting.
Men påstår dig känna E.

Okej men jag kan istället berätta hur E och småbarnens mamma träffades.
Dom träffades redan vintern innan hon skulle ta studenten men valde att hålla det tyst eftersom hon var en elev på skolan, dock inte hans elev men ändå. Sedan dagen efter hennes student så gick dom glatt ut med att dom börjat ses.

Så nu har jag alltså rättat dig på 2 fel som du haft. 1. Han hade inget ex efter små barnens mamma och nu detta. Jag kände E på riktigt så om du inte ska tillföra sanning kan du lika bra vara tyst eller komma med riktigt fakta innan dina fingrar börjar nudda tangentbordet.

Så vad har du tillfört förutom fel fakta?
2021-07-09, 09:26
Medlem
Men om du scrollar tillbaka är det precis det jag skrivit - om hur dem träffades.
Så vad för nytt tillförde du nu ? Inget
2021-07-09, 10:41
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Men om du scrollar tillbaka är det precis det jag skrivit - om hur dem träffades.
Så vad för nytt tillförde du nu ? Inget

Om jag minns rätt så hävdade du att Emil var en sån hyvens karl att han VÄNTADE med att inleda någonting med henne, tills efter studenten. Det Rilejoker skriver är att dom inledde sin relation innan, fast i smyg.

Det är inte riktigt samma sak.

Att dom träffades i skolan var väl det enda som var samma.
2021-07-09, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetBaraBlir
Om jag minns rätt så hävdade du att Emil var en sån hyvens karl att han VÄNTADE med att inleda någonting med henne, tills efter studenten. Det Rilejoker skriver är att dom inledde sin relation innan, fast i smyg.

Det är inte riktigt samma sak.

Att dom träffades i skolan var väl det enda som var samma.

Precis! Men EmmeLee är en mästare av att inte kunna väga in, för oss andra, uppenbara skillnader.
2021-07-09, 12:07
Medlem
Citat:
Hatten av till dig! Jag hade inte kunnat behålla lugnet så jävla länge som du klarar av att göra.

Att ingen svarat på dina många och upprepande frågor är löjligt.

Jag själv kände E i ungdomen, kan ju säga att han DÅ, enligt vad jag registrerade, inte var den gullegossen han framställs som här.
Han var dryg och rent vidrig mot tjejer till och från. Ungefär som ett förakt och tyckte att var och varannan skulle sära på benen för honom och blev sur och äcklig när han fick nobben.
Möjligt att han växte upp och blev en bättre person, men den bilden har inte jag av honom!

Hälsningar hon som själv , alltså personligen, upplevt hans mindre positiva sida

DetBaraBlir: ser senare i tråden att du skriver att han fortsatt skicka mindre lämpliga meddelanden, och inte alltför långt bak i tiden. Dvs hade han kontakt med dig långt efter det du skriver om ovan i tonåren. Om jag inte läst fel.

Kan konstatera, av andras utsago och egen, att EmmeLees bild av BO skiljer sig markant från många andras.
Rilejoker har också påvisat att en hel del som EmmeLee skriver verkligen inte stämmer.

MEN att bli skjuten pga ovan är ju helt vidrigt!! GM har mig veterligen inte åberopat nödvärn eller putativt nödvärn. Men det kanske kommer!
Jag hör gärna mer av dig LasseLiten gällande dina teorier. Du skrev att du har tre möjliga scenarion. Du verkar vara den här som känner GM allra bäst!
2021-07-09, 12:10
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Precis! Men EmmeLee är en mästare av att inte kunna väga in, för oss andra, uppenbara skillnader.

Precis så!
2021-07-09, 12:17
Medlem
Citat:
DetBaraBlir: ser senare i tråden att du skriver att han fortsatt skicka mindre lämpliga meddelanden, och inte alltför långt bak i tiden. Dvs hade han kontakt med dig långt efter det du skriver om ovan i tonåren. Om jag inte läst fel.

Kan konstatera, av andras utsago och egen, att EmmeLees bild av BO skiljer sig markant från många andras.
Rilejoker har också påvisat att en hel del som EmmeLee skriver verkligen inte stämmer.

MEN att bli skjuten pga ovan är ju helt vidrigt!! GM har mig veterligen inte åberopat nödvärn eller putativt nödvärn. Men det kanske kommer!
Jag hör gärna mer av dig LasseLiten gällande dina teorier. Du skrev att du har tre möjliga scenarion. Du verkar vara den här som känner GM allra bäst!

🤔 ...skyddade hon någon annan? Vilka var i villan den aktuella kvällen? Ja, jag vet att jag får vänta tills åtal väckts, men hur VET en skribent här att det inte fanns andra än E och L?
2021-07-09, 12:41
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:

Precis, senast han kontaktade mig var i vintras. Jag vet att det är fler han kontaktat på detta vis då jag har blivit visad.

Det gör det såklart inte okej att han dödas, absolut inte! Men att sitta och måla upp en person som gud själv som aldrig gjorde fel, som EmmeLee konstant gör utan att ha belägg, är heller inte riktigt ok. Ingen är perfekt, inte E heller. Och det kan finnas saker mellan E och L som ingen annan än dom två vet om.
2021-07-09, 12:56
Medlem
Citat:
Precis, senast han kontaktade mig var i vintras. Jag vet att det är fler han kontaktat på detta vis då jag har blivit visad.

Det gör det såklart inte okej att han dödas, absolut inte! Men att sitta och måla upp en person som gud själv som aldrig gjorde fel, som EmmeLee konstant gör utan att ha belägg, är heller inte riktigt ok. Ingen är perfekt, inte E heller. Och det kan finnas saker mellan E och L som ingen annan än dom två vet om.

Jag tycker det är helt illrelevant att diskutera E s förehavanden och vad han gjort... Kontaktat dig bla...Är det nåt fel med det ? Ett ganska vanligt fenomen bland ensamma singlar... Är det nåt som gör att det finns ett försvar varför han vart skjuten?
Det går att skrapa fram skit om dom flesta människor om man vill!
Senast redigerad av Vemdalen62 2021-07-09 kl. 12:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in