Citat:
Ursprungligen postat av
DetBaraBlir
Hatten av till dig! Jag hade inte kunnat behålla lugnet så jävla länge som du klarar av att göra.
Att ingen svarat på dina många och upprepande frågor är löjligt.
Jag själv kände E i ungdomen, kan ju säga att han DÅ, enligt vad jag registrerade, inte var den gullegossen han framställs som här.
Han var dryg och rent vidrig mot tjejer till och från. Ungefär som ett förakt och tyckte att var och varannan skulle sära på benen för honom och blev sur och äcklig när han fick nobben.
Möjligt att han växte upp och blev en bättre person, men den bilden har inte jag av honom!
Hälsningar hon som själv , alltså personligen, upplevt hans mindre positiva sida
DetBaraBlir: ser senare i tråden att du skriver att han fortsatt skicka mindre lämpliga meddelanden, och inte alltför långt bak i tiden. Dvs hade han kontakt med dig långt efter det du skriver om ovan i tonåren. Om jag inte läst fel.
Kan konstatera, av andras utsago och egen, att EmmeLees bild av BO skiljer sig markant från många andras.
Rilejoker har också påvisat att en hel del som EmmeLee skriver verkligen inte stämmer.
MEN att bli skjuten pga ovan är ju helt vidrigt!! GM har mig veterligen inte åberopat nödvärn eller putativt nödvärn. Men det kanske kommer!
Jag hör gärna mer av dig LasseLiten gällande dina teorier. Du skrev att du har tre möjliga scenarion. Du verkar vara den här som känner GM allra bäst!