2021-07-08, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argskanskman
Stämmer att det är M*ria.. ena barnet är två, tyvärr skulle det andra barnet fyllt 6 år idag! Den så kallade mannen har misshandlat M och även varit våldsam mot barnen! M har skyddad adress pga honom!
Hur vet du allt detta? Finns lite väl många olika påståenden i tråden just nu, vet inte vad man ska gå på alls riktigt.
Citera
2021-07-08, 20:40
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argskanskman
Stämmer att det är M*ria.. ena barnet är två, tyvärr skulle det andra barnet fyllt 6 år idag! Den så kallade mannen har misshandlat M och även varit våldsam mot barnen! M har skyddad adress pga honom!
MK var ju rätt snygg ändå!

Vem är mannen alla pratar om?
Citera
2021-07-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DesmondHume
Hur vet du allt detta? Finns lite väl många olika påståenden i tråden just nu, vet inte vad man ska gå på alls riktigt.

Pga mitt jobb, och tänker inte gå in mer på det!
Citera
2021-07-08, 20:41
Medlem
meas19s avatar
Ja eller två från höger.
Citat:
Ursprungligen postat av enungdam
https://www.bildtagg.se/bild/690lkr1cedsgqcscd4konw38'

Bild från 2016
Tänker att han mittemot MK med bebis i famnen kan vara LK?
Citera
2021-07-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Självfallet inte. Menar använder som i, använder som vapen, för att komma över barnen. Använder på så sätt att de ansöker om kontaktförbud. Vet mkt väl att det inte bara är att hämta ut

Verkligen inte så lätt att få kontaktförbud, fler än en kvinna har ansökt om kontaktförbud, fått avslag och sedan mördats av mannen de ville hålla ifrån sig.
Citera
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
MK var ju rätt snygg ändå!

Vem är mannen alla pratar om?

Lab*not med samma efternamn
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enungdam
https://www.bildtagg.se/bild/690lkr1cedsgqcscd4konw38'

Bild från 2016
Tänker att han mittemot MK med bebis i famnen kan vara LK?
Vdt inte om vi tänker på samma bild. Det finns en från juni 2016 där M (?) sitter med en barnvagn. Mittemot henne och bredvid hennes pappa tror jag vi har barnets far.
Citera
2021-07-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Lab*not med samma efternamn
För er som läser, notera att detta alltså inte är Lab*not Krasn*q* som arbetar som mäklare. Man får nästan enbart upp honom om man googlar och han har tydligen inget med detta att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinksteel
Så många sidor nu, någon som kan göra en kort sammanfattning med reservation för att inget är bekräftat.
Vem är misstänkt gärningsman, mamman? Länk till sociala medier? Vem är pappan? Länk? Någon som vart i klammeri med lagen innan?
Ingenting är bekräftat ännu, oklart om det någonsin kommer bli det med tanke på att det rör sig om misstänkt suicid. Det finns inga säkra källor på att de som nämns i tråden är de som är inblandade då en handfull användare med "pålitlig info" ger helt motsägelsefulla berättelser.
Citera
2021-07-08, 20:48
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
För er som läser, notera att detta alltså inte är Lab*not Krasn*q* som arbetar som mäklare. Man får nästan enbart upp honom om man googlar och han har tydligen inget med detta att göra.

Ingenting är bekräftat ännu, oklart om det någonsin kommer bli det med tanke på att det rör sig om misstänkt suicid. Det finns inga säkra källor på att de som nämns i tråden är de som är inblandade då en handfull användare med "pålitlig info" ger helt motsägelsefulla berättelser.

Jepp jag vet..... Jag försöker skriva det ibland då någon snappat upp de dära... Jag hoppas att mäklaren får vara ifred 😜😜
Däremot om det är så att mr kosova-albanen har gjort henne något dumt - då tycker jag att han ska dömmas för mord och samhället ska ge anhöriga en riktig fin peng.
Citera
2021-07-08, 20:49
Medlem
Citat:

Jag blev helt bestört då jag har gemensamma vänner och kände igen honom från jobb (mäklar L*abinot alltså) så det är bra att betona att det är han som dyker upp vid sök
Citera
2021-07-08, 20:52
Medlem
Fan vad vidrigt av mamman! Två små oskyldiga barn blev mosade av tåget för att mamman inte ville leva mer? Usch vilken djävul till mamma🤢😡
Citera
2021-07-08, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinksteel
Så många sidor nu, någon som kan göra en kort sammanfattning med reservation för att inget är bekräftat.
Vem är misstänkt gärningsman, mamman? Länk till sociala medier? Vem är pappan? Länk? Någon som vart i klammeri med lagen innan?

Misstänkt är mamman. Finns inte så mycket länkar till sociala medier då hon är omgiven utav sekretess. Hette N*cklasson innan hon gifte sig med han. Han diskuteras här på dom senaste sidorna.

Alban eller Kosovo-Alban. Tog hans efternamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in