2021-07-08, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Jag får inte ihop det.
På bilden som finns på hennes fars fb är pojken halvstor, kanske 5-7 år och systern nåt år yngre. Om bilden är fotad senast 2011 så har M*ria fått barn som väldigt ung. De barnen bör vara tonåringar.

Säkert något syskons barn och inte hennes.
Citera
2021-07-08, 19:07
Medlem
Var kommer ryktena om att mamman är Mar*a Krasn*k* från?
Citera
2021-07-08, 19:07
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Är hennes ex dömd för något?
Citera
2021-07-08, 19:08
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Är hennes ex dömd för något?

Inte enligt mrkoll.
Citera
2021-07-08, 19:12
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012

Rykten/forskning.....
Citera
2021-07-08, 19:13
Medlem
M*ria Kr*sniqi var min bästa kompis för
Sisådär 15 år sedan. Tänker på hennes föräldrar, så fruktansvärt det måste vara att mista både dotter och barnbarn på ett ögonblick. må de vila i frid tillsammans ❤️
Citera
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:

Någon slags arbetskompis som var arbetskompis med en arbetskompis som var hon. Typ.
Citera
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Inte enligt mrkoll.

Ok. Kan ju vara en pågående process som inte gått till dom om det ska avse skyddad identitet. Vilket jag f ö inte tror på då hon har sitt namn och att de bor nära.

Däremot kan det ju handla om en pågående vårdnadstvist.

Kvinnan verkade arbeta fram till gärningen, även haft hand om barnen. En svårt psykiskt sjuk människa gör inte det.

Detta var planerat om det med ögonbindlar stämmer.
Citera
2021-07-08, 19:14
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
De blev PÅKÖRDA. Då stårman inte bredvid rälsen då står man på rälsen. Hur kan man missförstå det är min motfråga.

Förstår inte frågan.

Ja de blev påkörda, eller överkörda. Men det verkar ju ha varit ett aktivt val,men medveten handling. Dom verkar ju inte ha råkat snubbla. Iallafall om man ska utgå ifrån polisens uppgifter:att det INTE var en olycka.
Citera
2021-07-08, 19:15
Medlem
Informationen från media har gjort gällande att barnen och den vuxne som dog på spåret hade en relation men inte en biologisk. Identiteten på de omkomna är inte publicerad. Så det är onödigt att spekulera vem eller vad.
Som i fallet med en kvinna som tog livet av sina barn i förort till Göteborg riktades misstankar mot fadern som var helt oskyldig.
Det finns många väldigt dåliga mödrar och många väldigt dåliga kvinnor tyvärr.
Citera
2021-07-08, 19:15
Medlem
Citat:

Om det inte är MK så finns här någon eller några som mycket målmedvetet försöker sprida sk-t om henne. Den eller de personerna borde i så fall dömas för förtal.
Citera
2021-07-08, 19:16
Medlem
Beck86s avatar
MK Facebookinlägg 2018:

🤢🤮 inte konstigt att vi har rasism kvar i världen när föräldrar lär sina barn rasism.
Det börjar göra ont i mig på riktigt att veta att så många i Sverige verkligen är rasister.
Extra ont gör det i mammahjärtat att mina barn kommer att växa upp i ett samhälle där dem inte är lika mycket värda som en ”svensk”. Jag kan ta att mitt hjärta gör ont men att veta att deras kommer göra det för något som är så fel...
Jag ska göra allt jag kan för att skydda dem men vetskapen om att jag inte kommer kunna göra de fullt ut, det gör att mitt hjärta går sönder....
Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst kring detta ämnet men slutar med att säga ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDA. Sprid kärlek inte hat ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in