Citat:
Ursprungligen postat av
Charvet
Svenskarna är snart minoritet i sitt eget hemland, och är det redan inom vissa åldersgrupper, och du motsäger dig återvandring och vill ha in ännu fler icke-vita invandrare? Hur tänker du då? Hur skiljer sig det från den folkutbytespolitik som redan förs?
Om du bara tror att det är "hudfärgen" som skiljer raserna åt vet jag inte ens vad jag ska börja. Hudens pigmentering är bara en liten del av saken. Sådant här stöter man på rätt ofta hos folk, även hos "Sverigevänner".
Jag motsätter mig inte återvandring. Men återvandring måste få ske frivilligt. Däremot motsätter jag mig att man ger fristad till kriminella i detta land. Kriminella bör utvisas omedelbart efter avtjänat straff, straff som bör bli 10 gånger hårdare än idag. Och gärna avtjänas i ett ryskt fängelse som Sverige hyr för en billig peng.
Kan man inte anpassa sig till det svenska samhället, inte prata svenska, bara leva på bidrag, så bör man också behöva lämna landet. Finns ingen anledning att behålla människor som bara suger ut varenda droppe ur vårt skattesystem.
Däremot hederliga skötsamma och välanpassade invandrare måste ju för fasen få stanna? Eller skall vi slänga ut de bara för att de har en annan hudfärg menar du?