Citat:
Ursprungligen postat av
Charvet
Jag vet inte vad jag ska svara på det där, precis som jag inte vet man svarar ett skrikande fyllo eller en dåre som antastar en på stan (förutom att man puttar undan personen om den kommer för nära).
Du är nationalist/fascist men tror på mångkultur och mångetniska samhällen, hatar Sverige och svenskarna, gillar EU, har förståelse för Reinfeldts antivita svenskhat, vill helst av allt flytta till Thailand och gå på bordell varje dag. OK? Lycka till. Vi kan säga att du vann diskussionen om det känns bättre för dig. Jag kan bara konstatera att du inte är till nytta för någon. Det kanske är därför du identifierar dig med inkräktarna. Ladda nu upp för ett riktigt beskt svar där du berättar hur lite jag förstår och hur överlägset ditt sätt att resonera är. Det tycker ingen annan, men det spelar ju ingen roll för dig.
Jag är inte nationalist. Det växte jag ifrån för längesedan. Hade jag bott i ett normalt land hade situationen förmodligen varit en annan. (Fult ljugande om bordeller som säger mer om dig än något annat.)
Du svarade aldrig på hur du ska få Sverige dit du vill?
Jag konstaterar fakta, eller menar du att Sverige fungerar bättre än Singapore och Dubai?
Varför ser Sverige ut som det gör om majoriteten i Sverige tycker som du, tror du?
Jag är avslutningsvis för massdeportationer men det är knappast det Kristersson föreslår, han föreslår inte ens totalstopp (och det gör inte SD heller), eller hur?
Fortsätt lev i dina fantasier du, så fortsätter jag leva i verkligheten.