2021-07-08, 01:21
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badger67
Kan vittna om de effekter som beskrivs i artikeln. Kändes som ett toxinocg fick problem med hjärta hjärna och bukspottkörteln och lever. Kognitiv påverkan och ångest. Hjätsäcksimflammation. Kraftig biverkning av andra dosen.

Antar att du antingen låg inne på sjukan eller är utbildad läkare eftersom du kan koppla symptom så bra.
2021-07-08, 05:58
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ser inget om 252 dödsfall. Kan du citera?
Under ”handlagda rapporter” för något av de tre vaccinen så kommer det en PDF.

https://www.lakemedelsverket.se/49e71a/globalassets/dokument/behandling-och-forskrivning/coronavirus/misstankta-biverkningar/comirnaty-handlagda-rapporter-om-misstankta-biverkningar-2021-06-30.pdf

Comirnaty/ pfizer
2021-07-08, 08:26
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja

https://www.lakemedelsverket.se/49e71a/globalassets/dokument/behandling-och-forskrivning/coronavirus/misstankta-biverkningar/comirnaty-handlagda-rapporter-om-misstankta-biverkningar-2021-06-30.pdf

Comirnaty/ pfizer
Där står ju bara att personerna har avlidit efter vaccinering. inte att orsaken är vaccinet.
Dödsorsaken kan vara vad som helst typ canser, stroke eller bilolycka.
2021-07-08, 09:01
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Där står ju bara att personerna har avlidit efter vaccinering. inte att orsaken är vaccinet.
Dödsorsaken kan vara vad som helst typ canser, stroke eller bilolycka.

Du menar att man har räknat vaccindödsfallen som man räknar "avlidna med Covid"? Skulle inte tro det, då hade nog siffran varit minst tio gånger så hög.
2021-07-08, 09:14
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Bajsar du på dig av årliga influensan också? Skriker varg & sånt?
Nej, men jag tar vaccin mot den då jag har viktigare saker för mig än att ligga hemma i 2-3 veckor (det kostar mig dessutom mycket pengar och är fullkomligt onödigt då vaccin finns).

Har du svårt att hålla dina kroppsöppningar stängda när du tänker på vaccin och att av solidaritet, om inte för egen skull, ta dessa? Ropar varg & sånt? Jag menar, ditt ologiska antivaccinbeteende ger sken av du faktiskt är rädd för sprutor och allt som du inte själva kan trippelkontrollera.

Om du vill diskutera biverkningar så får du nog visa på sådana då ingen verkar få några sådana (ingen i detta betyder alla utom färre än en på miljonen, övriga får ont i armen och kanske lite ont i huvudet, lite trötthet och lite huvudvärk, vilket är normalt för ett aktiverat immunförsvar på högvarv). Gärna med en geografisk begränsning till Sverige eller EU då det är väldigt svårt att verifiera sådant som sker i t.ex. USA.
2021-07-08, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja

Comirnaty/ pfizer

Av dessa 252 som har dött efter vaccineringen.

Hur många av dom har varit under 50 år, framgår det någonstans?

Eller är det 80+ som avlidigt och därmed förmodigen naturligt?
2021-07-08, 13:16
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Du är en dåre. Vaccinerade förkortar sitt livsspann radikalt. Fakta finns att det sk vaccinet är ett biovapen för att reducera populationen. Ha ha så galna folk är som tror det handlar om hälsa. Ni förtjänar ta mig fan att dö så ignoranta som ni är.
Snacka om att leva i en fantasivärld, du har inga som helst belägg för dina fantasier. Om du har det, länka gärna!
2021-07-08, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Nej, men jag tar vaccin mot den då jag har viktigare saker för mig än att ligga hemma i 2-3 veckor (det kostar mig dessutom mycket pengar och är fullkomligt onödigt då vaccin finns).

Ja, det är jättebra att det finns vaccin till er med sämre immunförsvar. Annars handlar det ju om några dagar med mild feber för de flesta. Vi kanske borde utveckla vaccin mot andra förkylningsvirus också, det hade ju underlättat för sådana som dig. Vi vill ju ta hand om de svaga i samhället.
2021-07-08, 13:27
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Jag har aldrig varit sängliggande eller sjuk i 2 - 3 veckor och det är för att jag äter hälsosamt. Du kanske borde prova att äta hälsosamt om du ligger sjuk i 2 - 3 veckor om året? Då kanske du slipper massa experimentella vacciner.
Jag skrev inte att jag faktiskt låg sängliggande 2-3 veckor om året på grund av sjukdom. Faktum är att jag har 5-6 veckors sjukfrånvaro på 32 arbetsår och jag tycker att det kanske visar på att jag trots allt är hälsosam. De gånger jag varit riktigt sjuk var när jag i 25-årsåldern fick vattkoppor (som jag av någon anledning lyckats undvika fram till dess, en mycket spännande upplevelse) och när jag åkte på svininfluensan (där jag vaccinerade mig samma dag som jag fick de första symtomen några timmar senare, men resten av familjen klarade sig). De två gångerna står för sammanlagt närmare 5 veckors sjukskrivning av närmare 6 under alla år.

Att äta sunt är bra, men absolut ingen som helst garanti för att man inte kan bli sjuk av smittsamma sjukdomar. Tror du något annat så tror fel.
2021-07-08, 13:33
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Ja, det är jättebra att det finns vaccin till er med sämre immunförsvar. Annars handlar det ju om några dagar med mild feber för de flesta. Vi kanske borde utveckla vaccin mot andra förkylningsvirus också, det hade ju underlättat för sådana som dig. Vi vill ju ta hand om de svaga i samhället.
Jag tror nog mitt immunförsvar funkar alldeles utmärkt. Att du inte drabbats värre än med några dagar med mild feber är fint för dig. Jag har knappt aldrig varit förkyld ens, förutom två längre sjukperioder (vattkoppor och svinfluensan), så jag säger inte det jag säger för att jag ofta är sjuk utan för att jag inte har lust att vara sjuk om det går att undvika. Tid är pengar. Pengar kan jag bara tjäna om jag inte är hemma och sjuk. Kan ju inte gärna gå till jobbet och smitta mina anställda för då förlorar jag också pengar :-)

Tar gärna ett vaccin som garanterar mig att jag slipper förkylningar. Mer än gärna. Säg till när du har ett som fungerar.
2021-07-08, 13:36
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Av dessa 252 som har dött efter vaccineringen.

Hur många av dom har varit under 50 år, framgår det någonstans?

Eller är det 80+ som avlidigt och därmed förmodigen naturligt?
4 stycken under 50 år
5 mellan 50 och 59 år
14 mellan 60 och 69 år
181 över 70 år (de flesta mellan 80 och 90 år)

Det är då antalet inrapporterade fall och Läkemedelsverket kan inte slå fast hur många som dött på grund av vaccinet eller av andra orsaker. Vi ska väl också tänka på att det inte var så länge sedan personer under 40 fick börja vaccinera sig samtidigt som de flesta äldre är vaccinerade nu. Jag vet inte vad det kan göra på siffrorna men sannolikt har en majoritet av de som dött varit gamla och svaga och kanske inte klarat vaccineringen eller helt enkelt skulle ha dött ändå.

"I tabellen nedan visas antal rapporter per åldergrupp där dödsfall är angivet som utfall av den misstänkta biverkningen. Dessa rapporter ingår även i tabellerna ovanför. Läkemedelsverket kan inte med bestämdhet säga hur många som faktiskt avlidit på grund av vaccinationerna. Vi kan endast återge hur många rapporter som har inkommit där patienten uppges ha avlidit. De rapporterade dödsfallen kan vara förknippade med de misstänkta vaccinen i fråga, men de kan även bero på patientens eventuella andra sjukdomar, andra läkemedel som patienten använder, eller andra
faktorer"

Edit: Det verkar vara 205 personer som rapporterats ha dött i samband med vaccinationen, inte 252.
Senast redigerad av Kämpendahl 2021-07-08 kl. 13:38.
2021-07-08, 13:37
Medlem
Citat:
Det är lätt att ta reda på. Innehåller 99 procent graphene förutom 40 biljoner nanopartiklar som cirkulerar i det vaskulära systemet för att bilda toxiska spikproteiner.

Citat:
Youtube censurerar allt såklart så du behöver bara gå utanför youtube och söka på nyckelord. Innehållet är analyserat! Är du inte 5år eller nedsatt mentalt klarar även du av att söka.

Så när jag frågar efter källor till att det är ett biovapen så är svaret - du har inga?

Ser inte riktigt varför jag eller någon annan ska göra jobbet att leta källor till ditt påstående? Är det möjligen så att det är du som är "5 år eller mentalt nedsatt" och inte klarar av att dela dina egna källor?

Måste f.ö. erkänna att jag väldigt sällan förlitar mig på youtube eller liknande sajter när jag söker efter information. Det brukar normalt vara färdigtuggat och färdigvinklat när det landar på youtube. Ofta även utan någon som helst källhänvisning. Ungefär som ditt inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in