2021-07-07, 23:05
Medlem
Beck86s avatar
Då kan jag bekräfta att det är Mar*a Krasn*q* Hässleholm. Hennes namn är borttaget från ratsit. Hennes kille heter Lab*not Krasn*q*

Bokstaven i
Citera
2021-07-07, 23:07
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Då kan jag bekräfta att det är Mar*a Krasn*q* Hässleholm. Hennes namn är borttaget från ratsit. Hennes kille heter Lab*not Krasn*q*

Bokstaven i

Bekräftat baserat på att hon inte finns på ratsit eller har du någon trovärdig källa?
Citera
2021-07-07, 23:09
Medlem
Citat:

Bokstaven i

Är det han med kostym på en bild? Känner igenom honom från jobbsammanhang i Malmö och har gemensamma vänner.
Men kanske är någon annan.
Citera
2021-07-07, 23:09
Medlem
lillamy75s avatar
Citat:

Bokstaven i

Försvinner man verkligen så fort från Ratsit? Inte ens gått ett dygn ju
Citera
2021-07-07, 23:10
Medlem
Citat:

Bokstaven i

Står på fb att han är singel dock Kanske va slut o de va därför hon tog livet av sig och barnen? Edit: va nog inne på fel person..
Senast redigerad av Clowerzs 2021-07-07 kl. 23:14. Anledning: Tillägg
Citera
2021-07-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Bekräftat baserat på att hon inte finns på ratsit eller har du någon trovärdig källa?

Det går inte så snabbt i registerna, dödsbo mm tar längre tid än några timmar,
Citera
2021-07-07, 23:11
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Det gör man så klart inte.

Fortfarande bara rykten och spekulationer i tråden. Ingen vet vilka de inblandade var än. Suck.
Citera
2021-07-07, 23:12
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Nej, man försvinner inte så snart som ett halvt dygn!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Står på fb att han är singel dock Kanske va slut o de va därför hon tog livet av sig och barnen?

Jag drog öronen åt mig lite då användaren skrev att han var super-hacker tidigare i tråden så vet inte om det är ännu mer trollande
Citera
Medlem
Om någon avlider så ligger ju personprofilen kvar på ratsit ett antal månader och uppdateras att personen är avliden innan den tas bort.
Citera
Medlem
Beck86s avatar
Lab*not Krasn*q* står som gift men inte med vem.... Så ja, vi kan nog utgå från att det är Mar*a Krasn*q* som tagit självmord..... Dessvärre
Citera
2021-07-07, 23:13
Medlem
Nej, det försvinner inte så fort från Ratsit. Det står ”person registrerad som avliden” och ett datum först men tveksamt om det hunnit registreras ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in