Jaha kabsabahlala nu vet jag vem det är. Den där skrikblatten har jag sett i något debattprogram. Är helt sinnes att hon ska sitta i riksdagen, pratar svenska som en förortsblatte men ska vara med och bestämma hur Sveriges framtid ska formas. Inte ett ord om svenskar, bara en massa floskler om någon somalie vid något tåg, hedersvåld, ojämlikhet och massa snömos. Massa snack om "orättvisor" för minioriteter. Ioförsig förväntat, en lågbegåvad kurdapa vet inte bättre.
Det slog mig nu när jag tittar på omröstningen..Har Ebba gjort en bröstförstoring ?
Hon ser betydligt mer "utrustad" ut än för några år sedan där hon står i talarstolen och dissar Svetsarn.
Väldigt passande också att de gömmer sig bakom munskydden så att deras ansiktsuttryck inte avslöjar dem. Var det inte slut på "krisen" ? eller är det bara för syns skull Svetsarn har munskydd på sig i riksdagen..
Om Sd och Liberalerna kunde kunna slå sig ihop ordentligt så skulle vi kunna ha LSD överenskommelsen, jag lovar att det skulle bli internationella rubriker.