2021-07-04, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Egentligen orkar jag inte lägga tid på eller engagera mig i andras liv, att följa vissa uppenbart störda människor på sociala medier är snarare mitt guilty pleasure…
Men tänker skicka bilderna på fråga vs svar till Må bra o ifrågasätta om det här är en människa som dom vill ha förknippat med sitt företag. Även påtala den sjuka bild av träning o hälsa som My marknadsför på deras plattform!
Tack!
Citera
2021-07-04, 06:44
Medlem
Citat:
Egentligen orkar jag inte lägga tid på eller engagera mig i andras liv, att följa vissa uppenbart störda människor på sociala medier är snarare mitt guilty pleasure…
Men tänker skicka bilderna på fråga vs svar till Må bra o ifrågasätta om det här är en människa som dom vill ha förknippat med sitt företag. Även påtala den sjuka bild av träning o hälsa som My marknadsför på deras plattform!
Ofattbart att hon fortfarande blir sponsrad av diverse företag, som har hälsa och sundhet som ledord.
Förstår inte varför redaktionen inte gjort någonting åt spektaklet, MM lever inte som hon lär, snarare är hon totalt motsatsen till vad hon förespråkar.
Citera
2021-07-04, 14:44
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Ofattbart att hon fortfarande blir sponsrad av diverse företag, som har hälsa och sundhet som ledord.
Förstår inte varför redaktionen inte gjort någonting åt spektaklet, MM lever inte som hon lär, snarare är hon totalt motsatsen till vad hon förespråkar.

Det är ju inte hennes fel. Tidningen Måbra skulle antagligen signa upp GW Persson som influenser om han tackade ja. Det är följarksaran som räknas. GW vet exakt hur mycket man kan supa utan att dö inom en vecka.
Citera
2021-07-04, 17:12
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/CbVc8DW

Så här såg det ut.
Dramaqueen a la Book.
Dom uttrycker sig rätt lika och gillar att skriva random ord med STORA BOKSTÄVER 😁

Hon ska väl inte snacka om att jämföra o vem som är sjukast när hon själv drar hela hennes påhittade misär.. o dessutom har hon nu dragits med psykisk ohälsa i 19 år… hahahaha hon fick första pris på sjukast i huvudet
Citera
2021-07-04, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Hon ska väl inte snacka om att jämföra o vem som är sjukast när hon själv drar hela hennes påhittade misär.. o dessutom har hon nu dragits med psykisk ohälsa i 19 år… hahahaha hon fick första pris på sjukast i huvudet

Helt makalöst! Hon har verkligen inga gränser. Det radas upp lögner dag efter dag. Finns det ens NÅGON som menar att dom gillar henne och hennes pepp? Att hon är såååååå duktig och ver såååååå mycket inspiration?
Ska maila Må Bra med några synpunkter samt klockrena bevis på hennes ständiga lögner. Nån jävla gräns för hur mycket hon ska få sprida sin skit får det faktiskt vara!
Citera
2021-07-04, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Helt makalöst! Hon har verkligen inga gränser. Det radas upp lögner dag efter dag. Finns det ens NÅGON som menar att dom gillar henne och hennes pepp? Att hon är såååååå duktig och ver såååååå mycket inspiration?
Ska maila Må Bra med några synpunkter samt klockrena bevis på hennes ständiga lögner. Nån jävla gräns för hur mycket hon ska få sprida sin skit får det faktiskt vara!
Bra, hon är to much.
Citera
2021-07-04, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det är ju inte hennes fel. Tidningen Måbra skulle antagligen signa upp GW Persson som influenser om han tackade ja. Det är följarksaran som räknas. GW vet exakt hur mycket man kan supa utan att dö inom en vecka.
GW är bra, rolig gubbe. MM är inte rolig, bara galen.
Citera
2021-07-05, 17:02
Medlem
När jag kollar Mys instagram ser jag varken att hon följer eller följs av Anna Book eller Felicia.

Någon annan?

Hur lyckas man i såfall bli ovänner när man är i olika länder😂

Är det My Annas skumma instastories handlar om?
Citera
2021-07-05, 17:23
Medlem
My bad!!!!

Man måste söka på hela annatoledanobook och inte bara Anna…….

De verkar vara vänner ännu! Undra vem som hetsar upp Anna till alla citat?
Citera
2021-07-05, 21:57
Avslutad
Nu ljuger My på story igen. Hon säger att hon sitter 2 ggr per dag och reflekterar på ett berg. Det ska väl låta klokt. Men hon glömmer att hon filmar och berättar allt på story så det har hon inte hunnit. Hon läser väl att vi skriver att hon är manisk och nu vill hon försöka ljuga bort sitt beteende för oss.
Citera
2021-07-05, 22:51
Medlem
Men det va ett jävla tjat om att hon kan ta emot online klienter hela tiden! Nu har hon ältat om det i flera veckor!! Verkar ju inte vara direkt rusning efter hennes platser!! Hon är väl den sista människan på jorden man vill ha som coach så ohälsosamt som hon själv lever!! Hon är ju den direkta motsatsen till vad som är hälsosamt både för kropp o själ!
Citera
2021-07-06, 00:27
Avslutad
Citat:
Men det va ett jävla tjat om att hon kan ta emot online klienter hela tiden! Nu har hon ältat om det i flera veckor!! Verkar ju inte vara direkt rusning efter hennes platser!! Hon är väl den sista människan på jorden man vill ha som coach så ohälsosamt som hon själv lever!! Hon är ju den direkta motsatsen till vad som är hälsosamt både för kropp o själ!
Konstigt nog så är det två som kommenterat på hennes sista instagraminlägg som verkar gått på hennes tjat. En ser fram emot att börja resan och en är nöjd med stödet. Helt otroligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in