Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Bästa inläggen vaken 21
Tror dom flesta tycker som du👍👍👍
Hur orkar man försvara en psykopatisk mörderska.
Försöker du att använda något slags grupptryck nu? Du talar inte alls "för de flesta"!!
Denna tråd påminner mig väldigt mycket om mordet (som jag tycker skulle vara nödvärn eller i värsta fall dråp) i Björklinge (som är nästgårds till Knutby), på 16-åringen. Enligt några i den tråden var det BO "en riktig hyvens kille" superbra på alla sätt etc etc. Men det kröp sakta men säkert fram att BO gått hem till MG för att "prata" och tagit med sig 3-4 "kompisar". Jag kommer inte ihåg med säkerhet, men möjligen hade BO kniven med sig. BO "pratade" ofta med traktens tonåringar, var en stor "fredsmäklare"......
Detta visade sig vara helt fel, BO "pratade" inte med folk, BO hotade och trakasserade folk. Och drog nu det kortaste strået i ett sådant "prat"!
Hursomhelst, jag undrade då, som nu: Är det frireligiösa som bor i området där i Bålsta, eller är det fel på det kommunala vattnet??
För mer korkade, envisa skvalleridioter till Flashbacksanvändare är svårt att hitta, vet inte skillnad på fakta, skvaller och hörsägen, bevakande och avundsjuka! Tänker inte efter, har absolut INGEN självkritik. men väldigt snabba och villiga med att kritisera andra!
Enköping/Uppsala-området slår t.o.m. Norrlandstrådarna......