Citat:
Ursprungligen postat av
vaken21
Jag har inte någonstans nämnt att tråden ska läggas ner, vad har du fått det ifrån? Och åter han lade ut sitt hus till försäljning och vad är ditt intresse i detta? Förstår att du känner dig förfördelad med påståenden som knark/prostitution och det är inte ok om det är "tagit ur luften" men du måste förstå att det är en fyra barns pappa som blivit skjuten av någon anledning och L hade 300 000 i skulder och BO ställde upp på henne och jag tycker fortfarande att det är väldigt smaklöst att ifrågasätta BO och förresten vilka är alla andra som tycker? Tycker du fortfarande att det är försvarbart att 4 barn står utan pappa? Och dessutom 3 minderåriga? Tror att han lade ut huset till försäljning för att bli av med vederbörande häktad, för att få en fristad till sig själv och sina barn och skydda dem från peron med psykopatiska drag och åter vi får vänta in FUP.
Men om man inte får svara på frågor, inte skriva en fråga, vad finns det då för anledning till Flashback, det var det jag menade. Ja jag undrar ju varför han lade ut huset till försäljning. Vad är det för konstigt att undra det? Och hennes skulder har inget med detta att göra. Det är skulder som hon ända betalade av på, precis som väldigt många andra svenskar betalar av på sina lån m.m.
Jag har vid flera tillfällen, trots att du verkar ha missat det, sagt att jag aldrig försvarar vad som har hänt, och det är fruktansvärt. Men jag har också sagt att den L jag känner måste ha mått väldigt dåligt den senaste tiden för att över huvud taget ha gjort något sådant. Men bara för att man tror det, så innebär det inte att man försvarar handlingen, eller att man svartmålar någon.
Och att lägga ut ett hus till försäljning för att bli av med någon, tror jag inte mycket på rent allmänt. För vad skulle det hjälpa? Det finns betydligt lättare sätt att bli av med någon då, exempelvis be om hjälp med avhysning m.m.
Och den L jag känner skulle ha dragit långt innan, för vänner det har hon många kan jag säga.
Men som sagt, vi vet ännu inte vad som har hänt den kvällen och kanske innan.